Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 134418 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #195 : 24.05.2006 11:15:42 »

Aah.. Aivan joo  Grin

Voi meitä  2funny  2funny
ei taideta perustaa perhettä ikinä, vai mitä luulet?  Lips Sealed
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #196 : 24.05.2006 12:10:36 »

Ei se sitä tarkoita Jinx.. valitsin sanani vähän väärin.. kyllähän haluan sitoutumusta, mutta en liiallista sitomista..miehet vaan käsittää tuon vapauden, että se on sama kuin olla vapaa.. tarvitsen tilaa ympärilleni.. ja omiin juttuihin.. mulla on jo perhe ja johon kuuluu kaks lasta..  Grin..

smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #197 : 24.05.2006 18:12:23 »

Eikö kaksos nousujouskarin pitäs olla kaiken logiikan mukaan vielä sitoutumiskammosempi kun nousukauriitten... Ei sovi mun kohdalla... Mä oon nyt ollut 6kk sinkkuna, pisin aika 15-vuotiaasta lähtien yksin oloa... Ei vaan, kyl mulla joka suhteessa on aika ajoin sellanen et kauheeta olla sidottuna johonki ja ikäänku pidän koko ajan jalkaa oven välis et josko sitä lähtis vai yrittäskö vaan oppia olemaan. Loppuviimein sitä tulee aina paettua.... Huh Mut kaikki suhteet on kestäny vähintään vuoden, viimenen kolme... Että kyse ei oo mistään sukkienvaihdosta... Wink
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #198 : 24.05.2006 18:50:55 »

Lainaus Valonkantaja

Lari
– Etsijä joka kulkee omaa polkuaan vahvasti oman sisäisen äänen johdattamana, pidetty ihminen mutta tuntee kuitenkin olevansa yksinäinen susi suuren massan keskellä.

Lari:
Pohtii elämän tarkoitusta, herkkä ja tunnollinen. (kiva nimi, itselläni saman niminen poika
  Wink )

Niinpä. Aivan oikein ....
Etsijä tosiaan tällä hetkellä. Tunne on, että löydän. Sisäinen ääni on ihan hyvä, mutta masennuksen voitettua se tuntui vahvemmalta ja oikeammalta. Silloin tuntui siltä, että olen tullut sisäiseen, omaan uskoon. Reilu kuukausi sitten sain vastaukset kysymyksestä riippuen muutamasta minuutista pariin päivään. Silloin tunsi elävänsä. AAH IHANAA. Tosin ei nykyinen olotilakaan ole hassumpi. :Smiley

On tosi että en haluaisi satuttaa ketään. Jos vahingossa satutan ja tajuan tehneeni väärin, pyrin korjaamaan virheet. Usein tuntuu että minulla on huonompi olla, kuin sillä jota loukkasin.

hmmm.... pidetty ihminen. Kyllä taitaa olla niin, että olen. Hetken kun miettii niin en muista että olisin kuullut itsestäni negatiivisia juoruja. Kun lähimmäisillä on hätä, he ottavat minuun yhteyttä. Se ehkä kertoo enemmän kuin 854144 sanaa.  Smiley

Taria?, haluaisitko sanoa minusta heikot kohdat. Rakennan tällä hetekllä itseäni hieman paremmaksi ja jos mieleen tulee jotain, niin voin tarvittaessa ottaa ne rakennuspalikoihini mukaan.

Nyt minua haluttaisi halata. Halataanko?.... joo  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #199 : 24.05.2006 19:04:14 »

Ihanaa... Aina kun mies haluaa halata niin mä oon messissä... Haleja smitten Meidän luokan miehet/pojat on jotain halikammoisia... tickedoff Juoksevat aina karkuun kun kysyn saako halata... Grin
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #200 : 24.05.2006 19:29:40 »

Lari.. oot iloinen veikko, ainakin sisimmässäsi.. ongelmasi on ettet uskalla avautua sille ilolle ja jakaa sitä eteenpäin, pidät suurimman osan sisälläsi.. johtuuko se sitten arkuudesta ja ujoudesta, mutta jokin sua estää olemasta oma itsesi..vai "vedätko jotain roolia"? sulla olis niin paljon annettavaa muillekin..  Smiley.. tälläinen olo vaan tuli..

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Lari
Vieras
« Vastaus #201 : 24.05.2006 19:45:56 »

Lari.. oot iloinen veikko, ainakin sisimmässäsi.. ongelmasi on ettet uskalla avautua sille ilolle ja jakaa sitä eteenpäin, pidät suurimman osan sisälläsi.. johtuuko se sitten arkuudesta ja ujoudesta, mutta jokin sua estää olemasta oma itsesi..vai "vedätko jotain roolia"? sulla olis niin paljon annettavaa muillekin..  Smiley.. tälläinen olo vaan tuli..

Ujo olen ollut ja ehkä arkakin. Näiden muokkaaminen kuuluu rakennuspalikkoihini. Myös jotain muita palikoita minulla on. Ujoutta en tule enää hyväksymään. Rauhallinen sopii minuun. Ehkä myös hiukan hiljaisempi kuin valtaosa meistä käy. Ujouden käsitteessä on paljon heikkouksia. Ujo ei arvosta itseään, tekemisiään ja on helposti hyväksikäytettävissä. Ujo sulkee myös itsensä.

Mitään roolia en kyllä koe vetäneeni.

Ehkä tulen, voitan ja jaan voiton kaikille.  smitten

Rakkaudella I_lari
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #202 : 24.05.2006 19:52:06 »

Lari.. anna tulla ulos vaan kaiken ilon ja rakkauden toisia ihmisiä kohtaan..  Grin

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #203 : 24.05.2006 19:55:00 »

Lari.. anna tulla ulos vaan kaiken ilon ja rakkauden toisia ihmisiä kohtaan..  Grin

Olen samaa mieltä  Grin   Kiss

Minuakin saa ruotia jos joku uskaltaa  Grin   2funny
Näkeekö joku syvemmälle..
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #204 : 24.05.2006 20:04:57 »

Perhonen.. sulla on menossa muutos,itsetutkiskelu, joka aloittaa positiisen vaiheen elämässäsi.. ongelmana on, että vedät vanhoja asioita perässäsi.. niistä on aika päästä irti ja tyhjentää pöytä.. Grin

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #205 : 24.05.2006 20:07:42 »

Perhonen, minulle tulee sinusta mieleen tällainen... Sinä elät hyvin paljon pääsi sisällä, ikään kuin uppoudut niihin suunnitelmiisi ja haaveisiisi niin paljon, että et ihan pysy arjessa kiinni. Ehkä etsit niin paljon, että et muista pysähtyä ja löytää. Tämä aiheuttaa turhautumista. Osuiko yhtään..?  idiot2 Smiley
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #206 : 24.05.2006 20:08:15 »

Mulle kans!  smitten Kuka näkee pimeän puoleni..?

Perhonen, kiitos kommentista, olen juuri tuollainen kuin arvelitkin! Ei hassumpi idea istahtaa kanssasi joskus vaikkapa kupposelle!  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #207 : 24.05.2006 20:16:47 »

Hannuli.. Teet liikaa kompromisseja.. pitäisi löytyä enemmän rohkeuttaa puolustaa omaa totuuttasi.. pysyä uskollisena ja aitona itsellesi.. eikä antaa muiden jyrätä niiden yli..  Grin

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #208 : 24.05.2006 20:20:21 »

Tarialta:
Perhonen.. sulla on menossa muutos,itsetutkiskelu, joka aloittaa positiisen vaiheen elämässäsi.. ongelmana on, että vedät vanhoja asioita perässäsi.. niistä on aika päästä irti ja tyhjentää pöytä.. Grin

Kyllä totta  Smiley pyrin noista vanhoista asioista ja tavoista eroon joka päivä  Wink

Perhonen, minulle tulee sinusta mieleen tällainen... Sinä elät hyvin paljon pääsi sisällä, ikään kuin uppoudut niihin suunnitelmiisi ja haaveisiisi niin paljon, että et ihan pysy arjessa kiinni. Ehkä etsit niin paljon, että et muista pysähtyä ja löytää. Tämä aiheuttaa turhautumista. Osuiko yhtään..?  idiot2 Smiley

Ehkä etsit niin paljon, että et muista pysähtyä ja löytää. Tämä aiheuttaa turhautumista.   Wink Tästäkin olen opetellut pois vaan pyrin nauttimaan elämästä päivä kerrallaan etten eläis menneessä enkä tulevaisuutta liikaa mieti enkä haaveilis liikaa vaan osaisin pysähtyä ja nauttia jokaisesta päivästä  Grin

Hannuli: sopii, tehdään treffit joskus..   (taidat olla toisella puolen suomen maata mutta se ei ole este vaan hidaste  Grin )
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #209 : 24.05.2006 20:22:47 »

Voisiko joku sanoa minullekin, mikä on heikkouteni?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21
  Tulostusversio  

Siirry: