Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 134395 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #210 : 24.05.2006 20:45:16 »

Hei, remppakin tahtoo ne kauheet pimeät puolet...kun en tiedä itse niitä olleskaan uglystupid2 uglystupid2 ketokaa te ne mulle smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #211 : 24.05.2006 20:48:22 »

Remppa11, ootkos sä vähän höselö ja koheltaja? Hermostuksissasi saat aikaan vaan kaaosta ympärilles...? :Smiley Sun pitäisi löytää se sisäinen rauha ja luottamus siihen, että kaikki kyllä järjestyy... Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #212 : 24.05.2006 20:50:10 »

Valonkantaja.. yliaktiivisuus, kyllästyminen, ikävystyminen.. sun pitäisi oppia asettamaan rajoja ja sanomaan!  Grin

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #213 : 24.05.2006 20:57:44 »

Remppa11, ootkos sä vähän höselö ja koheltaja? Hermostuksissasi saat aikaan vaan kaaosta ympärilles...? :Smiley Sun pitäisi löytää se sisäinen rauha ja luottamus siihen, että kaikki kyllä järjestyy... Wink
voi sua...juuri niinhän mä olen,,mutta sisäinen rauha...ei mun kohdalla asiat ei tunnu järjestyvän..juuri häipyi elämästäni mies johon saakutti sentään sitten kerkesin ihastua satasella.ja nyt on luottamus nollassa.Mutta olet oikeassa sählä olen ja näemmä pilaan oikeesti kaiken smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #214 : 24.05.2006 21:04:22 »

Voi Taria! Kun kompromissi on toinen nimeni... tai oli. Onneksi olen opetellut sanomaan myös ei silloin kun minulle ei sovi. Ja kyllä tuntuu hyvältä! Kiitos, taidatkin olla aika hyvä tässä...  

Perhonen, laitan sulle yv:tä joku päivä niin katotaan!  

Remppa11, voimia sulle! Tiedän tunteen... Embarrassed Toivottavasti saat taas luottamuksen takas ja muista ettei kukaan yksin voi pilata kaikkea! 

smitten smitten smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Lari
Vieras
« Vastaus #215 : 24.05.2006 21:05:27 »

Lari.. anna tulla ulos vaan kaiken ilon ja rakkauden toisia ihmisiä kohtaan..  Grin

smitten  smitten  smitten

Joku taisi lähettää iloa tänne. Näin leveää hymyä ja rakkautta ei löydy ihan sadan metrin säteellä minusta.  Grin

Teillä kyllä intuitio pelaa hyvin. Shocked  Voi se pelata minullakin mutta olen nyt niin innokas ja touhuissani että en viitsi rauhoittua.

smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #216 : 24.05.2006 21:08:56 »

Rajoja? Embarrassed mitä ne on? kuulostaa niin ikävältä ja kyllästyttävältä.... buck2

Grin

Tottahan tuo... Oon ehkä vähän kuriton. Pitäisi tehdä sitä ja tätä ja teenkin, mutta siinä sivussa teen kaikkea kivaa yhtäaikaa ja velvollisuudet tulee hoidettua vasurilla silmät kiinni. Mä yritän lukee tenttiin, mutta täällä foorumilla hengailu on nyt paljon kivempaa... Mä syytän teitä sit kun en pääse tentistä läpi! tickedoff Hehheh, reilukerho... Mitäs ootte niin ihania et mä en pääse täältä pois!! Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #217 : 24.05.2006 21:12:15 »

Lari.. susta vaan tuli sellainen shamppanjapullo-olo.. odottaa, että joku poksauttas auki..  2funny  2funny

Valonkantaja.. juu syytä vaan 2funny  2funny

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #218 : 24.05.2006 21:14:07 »

Heh... Minäkin haluan pistää teidän piikkiin kaikki hylätyt tentit ja rästiinjääneet tehtävät!  smitten Ostin tämän koneen lähinnä opiskeluja varten mutta hmmm...  :Smiley
tallennettu

nousuleijona
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #219 : 24.05.2006 21:17:41 »

...Ja sen kunniaksi musta tulikin näemmä juuri kohtuuastroilija!!  2funny 2funny 2funny
tallennettu

nousuleijona
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #220 : 24.05.2006 21:21:11 »

Hannuli.. eiks tämäkin oo opiskelua..  Wink  Grin

smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #221 : 24.05.2006 21:26:47 »

Totta! Tämähän tuo elämään sisältöä! On ihanaa jakaa ajatuksia teidän samanhenkisten ihmisten kanssa.  smitten Ja astrologiastakin olen pienessä ajassa oppinut aika paljon. Harmi vaan kun nuo "oikeat" opinnot on maksullisia niin olis ehkä kiva suorittaa ajoissa loppuun...
tallennettu

nousuleijona
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #222 : 24.05.2006 21:36:50 »

Niin... Ihana vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa! Olen tässä pohtinut, että voiskohan mitenkään vaikka kesällä järjestää jotain yhteenkokoontumista? Voi apua kun se olis kivaa ja jännää.. Cheesy

Mutta nyt on turhautuneisuus potenssiin viiskytä-olotila, pakko tehdä päätös, nyt sen teen ja sanon enkä voi perua; (vähän kyllä kirpaisee! buck2) Minä laitan nyt koneen kiinni ja alan lukemaan tenttiin! Saan siitä hyvän numeron, ettäs tiedätte! Grin Muuten en anna ikinä anteeksi itselleni tätä laiskuuttani ja saamattomuuttani!
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #223 : 24.05.2006 21:37:44 »

Valonkantaja.. heh, siitä puuttu sana EI! huomasin vasta  Wink

Hannuli.. Taidat olla Menos väärälle alalle.. olis pitänyt opiskella astrologiaa  2funny  2funny  2funny

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #224 : 25.05.2006 11:25:21 »

Niin... Ihana vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa! Olen tässä pohtinut, että voiskohan mitenkään vaikka kesällä järjestää jotain yhteenkokoontumista? Voi apua kun se olis kivaa ja jännää.. Cheesy

Mulle sopii  Smiley

tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
  Tulostusversio  

Siirry: