remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #210 : 24.05.2006 20:45:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #211 : 24.05.2006 20:48:22 » |
|
Remppa11, ootkos sä vähän höselö ja koheltaja? Hermostuksissasi saat aikaan vaan kaaosta ympärilles...? : Sun pitäisi löytää se sisäinen rauha ja luottamus siihen, että kaikki kyllä järjestyy...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #212 : 24.05.2006 20:50:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #213 : 24.05.2006 20:57:44 » |
|
Remppa11, ootkos sä vähän höselö ja koheltaja? Hermostuksissasi saat aikaan vaan kaaosta ympärilles...? : Sun pitäisi löytää se sisäinen rauha ja luottamus siihen, että kaikki kyllä järjestyy... voi sua...juuri niinhän mä olen,,mutta sisäinen rauha...ei mun kohdalla asiat ei tunnu järjestyvän..juuri häipyi elämästäni mies johon saakutti sentään sitten kerkesin ihastua satasella.ja nyt on luottamus nollassa.Mutta olet oikeassa sählä olen ja näemmä pilaan oikeesti kaiken
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #214 : 24.05.2006 21:04:22 » |
|
Voi Taria! Kun kompromissi on toinen nimeni... tai oli. Onneksi olen opetellut sanomaan myös ei silloin kun minulle ei sovi. Ja kyllä tuntuu hyvältä! Kiitos, taidatkin olla aika hyvä tässä... Perhonen, laitan sulle yv:tä joku päivä niin katotaan! Remppa11, voimia sulle! Tiedän tunteen... Toivottavasti saat taas luottamuksen takas ja muista ettei kukaan yksin voi pilata kaikkea!
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #215 : 24.05.2006 21:05:27 » |
|
Joku taisi lähettää iloa tänne. Näin leveää hymyä ja rakkautta ei löydy ihan sadan metrin säteellä minusta. Teillä kyllä intuitio pelaa hyvin. Voi se pelata minullakin mutta olen nyt niin innokas ja touhuissani että en viitsi rauhoittua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #216 : 24.05.2006 21:08:56 » |
|
Rajoja? mitä ne on? kuulostaa niin ikävältä ja kyllästyttävältä.... Tottahan tuo... Oon ehkä vähän kuriton. Pitäisi tehdä sitä ja tätä ja teenkin, mutta siinä sivussa teen kaikkea kivaa yhtäaikaa ja velvollisuudet tulee hoidettua vasurilla silmät kiinni. Mä yritän lukee tenttiin, mutta täällä foorumilla hengailu on nyt paljon kivempaa... Mä syytän teitä sit kun en pääse tentistä läpi! Hehheh, reilukerho... Mitäs ootte niin ihania et mä en pääse täältä pois!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #217 : 24.05.2006 21:12:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #218 : 24.05.2006 21:14:07 » |
|
Heh... Minäkin haluan pistää teidän piikkiin kaikki hylätyt tentit ja rästiinjääneet tehtävät! Ostin tämän koneen lähinnä opiskeluja varten mutta hmmm... :
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #219 : 24.05.2006 21:17:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #220 : 24.05.2006 21:21:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #221 : 24.05.2006 21:26:47 » |
|
Totta! Tämähän tuo elämään sisältöä! On ihanaa jakaa ajatuksia teidän samanhenkisten ihmisten kanssa. Ja astrologiastakin olen pienessä ajassa oppinut aika paljon. Harmi vaan kun nuo "oikeat" opinnot on maksullisia niin olis ehkä kiva suorittaa ajoissa loppuun...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #222 : 24.05.2006 21:36:50 » |
|
Niin... Ihana vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa! Olen tässä pohtinut, että voiskohan mitenkään vaikka kesällä järjestää jotain yhteenkokoontumista? Voi apua kun se olis kivaa ja jännää.. Mutta nyt on turhautuneisuus potenssiin viiskytä-olotila, pakko tehdä päätös, nyt sen teen ja sanon enkä voi perua; (vähän kyllä kirpaisee! ) Minä laitan nyt koneen kiinni ja alan lukemaan tenttiin! Saan siitä hyvän numeron, ettäs tiedätte! Muuten en anna ikinä anteeksi itselleni tätä laiskuuttani ja saamattomuuttani!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #223 : 24.05.2006 21:37:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #224 : 25.05.2006 11:25:21 » |
|
Niin... Ihana vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa! Olen tässä pohtinut, että voiskohan mitenkään vaikka kesällä järjestää jotain yhteenkokoontumista? Voi apua kun se olis kivaa ja jännää.. Mulle sopii
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
|