En löytänyt aiheen mukaista ketjua eli aloitan uuden.
on ollut minulle ehkä kaikkein vaikein planeetta päästä jyvälle. Ei niin kovin monta vuotta sitten, se teki
ja
. Silloin oli meneillään kyllä
ja
, jotka toivat meininkiä siihen malliin, että ehkä en vain huomannut
vaikutusta.
Nyt on toisin. Tällä hetkellä
on ainoa ns "kova" transiitti. Muuten tähtitaivas tarjoilee vain hempeitä transiitteja. Jopa
hirmutransiitti sujahtaa aika vaivattomasti kartalleni.
tekee
ja
puolestaan on
. Muutospaineet kyllä tuntuvat, mutta ne ovat ikään kuin taustalla ja niinpä saan nyt tarkkailla tätä
Radix-
on minulla huoneessa 6 eli työ, palvelu, terveys. Etukäteen lueskelin, mitä tämä transiitti voisi tuoda tullessaan. Koska kyseessä on
, on kysymyksessä koko ydinolemus. Toisaalta miehuudesta on myös kyse. 6. huone sitten tuo omat mausteensa ja se, että minulla
omassa merkissä leijonassa on 11. huone.
Terveysteema nousikin esiin heti ensimmäistä ohitusta lähestyttäessä. Tällä hetkellä tutkinnassa on se, onko minulla mahdollisesti toisen vanhemman puolelta periytynyt sairaus. Tällä hetkellä näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että näin olisi. Vielä ei olla päästy selvittelyissä niin pitkälle, että tiedettäisiin kannanko mahdollisesti tätä/näitä sairauden aiheuttavia geenejä piilevänä vai en. Tässä kohtaa siis todella on kysymys ydinolemuksesta ja siinä mahdollisesti olevassa heikkoudessa.
Heikkous miehuudessa - teema nousi myös esiin kuin haamu menneisyydestä. Kyseessä oli pojasta mieheksi kasvamisen tiellä lapsuudessa ollut pomppu, minkä takia kaikki ei mennyt kuin Strömsössä. Silloin kun isän olisi pitänyt olla vahva ja positiivinen hahmo, hän ei sitä ollut. Mitään traagista se ei kuitenkaan ollut. Jokainen saa kolhuja elämän tiellä. Toiset näistä kolhuista sattuvat pahaan aikaan ja satuttavat enemmän kuin toiset ja joskus niiden seurauksia sitten joutuu selvittelemään. Tämä transiitti voisi olla kivuliaampi, mutta luulen että varsinkin tuo
transiitti antaa voimia uudistua ja sietää kasvukipuja.
Jännää oli myös se kun näiden asioiden noustessa pintaan, näin isäni ja äitini parisuhteen tilan sellaisena kuin se oli ollut silloin kauan sitten. Se oli erikoinen tunne. Katselin ikään kuin kahteen aikaan. Toisaalta näin heidät nuorina ja keskenkasvuisina ja toisaalta todellisen ikäisinä ja kasvaneina. Lisäksi näin itseni riippuvaisena osana tätä kaikkea ja toisaalta täysin heistä itsenäistyneenä.
Kuudennen huoneen teemoista voisi sanoa, että työnteko ei kyllä maistu juuri nyt. Ei sitten yhtään. En tiedä onko tämä seurausta tuosta transiitista. 11. huoneen asiat ovat nousseet esille sillä tavalla, että harrastus- ja ystävämaailma ovat nyt paljon antoisampia kuin aiemmin. Tämä pätee varsinkin tuohon harrastustoimintaan. Ystävämaailmakin vielä aktivoituu kesän mittaan, kun käyn tapaamassa vanhoja kavereita, joista osaa en ole nähnyt yli 10 vuoteen.
Mitenkäs foorumilaisilla? Miten
transiitit
ovat näkyneet?