Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kheironin transiitit Aurinkoon  (Luettu 2770 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« : 28.05.2013 16:10:42 »

En löytänyt aiheen mukaista ketjua eli aloitan uuden.  chiron on ollut minulle ehkä kaikkein vaikein planeetta päästä jyvälle. Ei niin kovin monta vuotta sitten, se teki  aspect_opp  kuu ja  aspect_con  merkurius . Silloin oli meneillään kyllä  pluto  aspect_opp keskitaivas ja  pluto  aspect_squ  askendentti , jotka toivat meininkiä siihen malliin, että ehkä en vain huomannut  chiron vaikutusta.

Nyt on toisin. Tällä hetkellä  chiron aspect_con aurinko on ainoa ns "kova" transiitti. Muuten tähtitaivas tarjoilee vain hempeitä transiitteja. Jopa  uranus aspect_squ pluto hirmutransiitti sujahtaa aika vaivattomasti kartalleni.  uranus tekee  aspect_tri  kuu ja  pluto puolestaan on  aspect_sex  aurinko . Muutospaineet kyllä tuntuvat, mutta ne ovat ikään kuin taustalla ja niinpä saan nyt tarkkailla tätä  chiron  aspect_con  aurinko

Radix- aurinko on minulla huoneessa 6 eli työ, palvelu, terveys. Etukäteen lueskelin, mitä tämä transiitti voisi tuoda tullessaan. Koska kyseessä on  aurinko, on kysymyksessä koko ydinolemus. Toisaalta miehuudesta on myös kyse. 6. huone sitten tuo omat mausteensa ja se, että minulla  aurinko omassa merkissä leijonassa on 11. huone.

Terveysteema nousikin esiin heti ensimmäistä ohitusta lähestyttäessä. Tällä hetkellä tutkinnassa on se, onko minulla mahdollisesti toisen vanhemman puolelta periytynyt sairaus. Tällä hetkellä näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että näin olisi. Vielä ei olla päästy selvittelyissä niin pitkälle, että tiedettäisiin kannanko mahdollisesti tätä/näitä sairauden aiheuttavia geenejä piilevänä vai en. Tässä kohtaa siis todella on kysymys ydinolemuksesta ja siinä mahdollisesti olevassa heikkoudessa.

Heikkous miehuudessa - teema nousi myös esiin kuin haamu menneisyydestä. Kyseessä oli pojasta mieheksi kasvamisen tiellä lapsuudessa ollut pomppu, minkä takia kaikki ei mennyt kuin Strömsössä. Silloin kun isän olisi pitänyt olla vahva ja positiivinen hahmo, hän ei sitä ollut. Mitään traagista se ei kuitenkaan ollut. Jokainen saa kolhuja elämän tiellä. Toiset näistä kolhuista sattuvat pahaan aikaan ja satuttavat enemmän kuin toiset ja joskus niiden seurauksia sitten joutuu selvittelemään. Tämä transiitti voisi olla kivuliaampi, mutta luulen että varsinkin tuo  pluto aspect_sex aurinko transiitti antaa voimia uudistua ja sietää kasvukipuja.

Jännää oli myös se kun näiden asioiden noustessa pintaan, näin isäni ja äitini parisuhteen tilan sellaisena kuin se oli ollut silloin kauan sitten. Se oli erikoinen tunne. Katselin ikään kuin kahteen aikaan. Toisaalta näin heidät nuorina ja keskenkasvuisina ja toisaalta todellisen ikäisinä ja kasvaneina. Lisäksi näin itseni riippuvaisena osana tätä kaikkea ja toisaalta täysin heistä itsenäistyneenä.

Kuudennen huoneen teemoista voisi sanoa, että työnteko ei kyllä maistu juuri nyt. Ei sitten yhtään. En tiedä onko tämä seurausta tuosta transiitista. 11. huoneen asiat ovat nousseet esille sillä tavalla, että harrastus- ja ystävämaailma ovat nyt paljon antoisampia kuin aiemmin. Tämä pätee varsinkin tuohon harrastustoimintaan. Ystävämaailmakin vielä aktivoituu kesän mittaan, kun käyn tapaamassa vanhoja kavereita, joista osaa en ole nähnyt yli 10 vuoteen.

Mitenkäs foorumilaisilla? Miten  chiron transiitit  aurinko ovat näkyneet?

tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
terra3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 28.05.2013 17:07:36 »

Mulla on juuri päällä  chiron aspect_opp aurinko ja viestisi lukeminen toi selkeyttä kokemuksiini, joten kiitos siitä. Mulla myös  pluto aspect_tri aurinko, joka uudistaa ja antaa voimaa kaiken keskellä. Olen saanut käsiteltäväkseni paljon itsetuntooni liittyviä asioita lähinnä ihmissuhteiden kautta kun aurinko mulla 7. huoneessa. Kasvukipuja on tosiaan ollut ja on tullut hoidettua paljon asioita psyykkeessäni, aina kateudesta rakkaudenpuutteeseen itseäni kohtaan. Kaikista vaikeuksista ja kivusta huolimatta tai ehkä juuri sen takia, tunnen yhä syvenevää rakkautta ja myötätuntoa itseäni, omaa ainutkertaisuuttani ja jumalallisuuttani kohtaan. Ja nuo "ongelmat" eivät oikeastaan ole edes todellisia, vaan menneisyyden havaintojen kautta suodatettuja illuusioita, jotka ovat nyt transformoitumassa.
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: