Mun ei tartte tehdä kartallani tuon löytääkseni yhtään mitään. Elämäni on juuri sitä mitä tahdonkin elää. Ei yhtään täysaurinkoista, muttei täyspilvistäkään päivää. Toki mun kartallani on kaksinkertainen Daavidin tähti. Kolme suorakaidetta, pari - kolme leijaa, pari Yodia jne. Suurin osa planeetoista sekä merkittävimmistä asteroideista suht samoissa asteissa. Niin aktiivinen kartta, että joskus ihan toivon, ettei koko kartta helähtäis kun jotain tapahtuu.
Tuli mieleen, että karttani toimii, kuin symmetriaan asetetut prismat. Valo heijastuu, vaikka vain yksi ainoa kuunsäde osuu yhteen planeettaan. Toki välillä on ihan terveellistä vetäytyä täysin omiin oloihini, muuten en saa rauhaa ihmisiltä. Olivatpa he kuinka mukavia tahansa, väsymys tulee vääjäämättä, jollei saa aika ajoin koota itseään ja voimiaan.
Noitten ukkeleitten kanssa vaan se haitta, että he näkevät luonteestani mieleisensä asiat, mutta eivät tajua, että nainenkin voi olla sillai vahva, ettei suostu nyrkin ja hellan väliin. (Monitoimikoneita myydään marketeissa, saavatpahan rahalla uuden, kun mieleni muuttuu.)
Ennen pitkää ärsyynnyn henkiseen lokerointiin ja poistun paikalta. Joskus olen jättänyt lapun 'Hyvää loppuelämää', useimmiten en sitäkään. Jotenkin en ymmärrä miksi naiset arvotetaan pikkuhousujen peittoalueesta -tai rintsikoitten, vaihtoehtona. Olen saanut aivot syntymälahjana ja niitten käyttö kiinnostaa eniten.
Mitähän ne ihannemiehet sanois, jos heidät määriteltäisiin 'sen' pituuden ja ympärysmitan sekä käyttövarmuuden perusteella...
Kuitenkaan heistä ei ole tyytyväisyyden takeeksi, 'silläkään' - ainakaan joka päivä.
Toki miehissäkin on seksikkäintä toimivat aivot. Niitä enää tapaa harvalla. Suurin osa liuottaa alkoholipitoisila juomilla itseään lähes jok'ikinen päivä nykymaailmassa. Jos tahdon olutta tai viinaa elämääni päivittäin, voin käydä Alkossa. Mutta miksi kävisin. Ei alkoholi ole mikään sijoituskohde.
Turha ostaa lasista laulukirjaa, kun nuotteja voi tallentaa muistitikullekin. Jokaisessa juhlatilassa on nykyisin heijastinlaitteet, jotka lukevat tikulta isolle (tai pienelle) näytölle tarvittaessa koko nuotiston. Selaaminenkin helpompaa sillä tavoin.
Noh! Huumorilla saa tosimiehet nostamaan aivonsa käyttökohteen kulmakarojen yläpuolelle, jos löydän sellaiseen aikaa - oikean osuessa kohdalle. Tai no. Miksei silloin...