Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi aina vääriä tyyppejä???  (Luettu 7508 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 29.05.2013 23:01:50 »

Miksi elämääni singahtaa aina tyyppejä, joiden kanssa ei kuitenkaan pidempään pysty suhdetta jatkamaan? Ja ne ovat aina joko vesimiehiä tai neitsyitä  Cry Kertooko oma karttani jotain syitä, miksi juuri näitä merkkejä on niin paljon? Olen Au Skorpioni, Kuu Kaksonen, Merkurius ja Venus Jousimiehessä, Mars Kauriissa, Juno Vesimiehessä, Vesta Skorpionissa ja Kuunsolmu Vesimiehessä. Vai onko vika yksinkertaisesti minussa itsessäni? Enkö sovi kiinteään suhteeseen, vaikka takana onkin piiiiiitkä avioliitto? Itsenäni ovat aina kiehtoneet Kalat, mutta ne eivät ole kiinnostuneita minusta  Sad Tässä vaiheessa, kun taas yksi lähes neljän vuoden kaukosuhde vesimieheen vetelee viimeisiään, alkaa tulla tunne, että parasta vain jatkaa ihan yksin ja hakea elämäänsä ilonaiheet ihan muualta kuin kumppaneista.

Jos jollakin on jotain kehittämisideoita, kertoilkaa ihmeessä. Karttaakin voin avata, jos ei noista edelläolevista vielä tullut selväksi. Jaa juu vielä: nousussa on Leijona ja deskendentillä sitten tietysti Vesimies. En tunnista itsessään yhtään nousevan Leijonan piirteitä, sen sijaan olen hengenheimolainen jousimiehen kanssa. Ja eniten ehkä siis jouskarityyppi  knuppel2
tallennettu
ionatuulih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #1 : 30.05.2013 02:52:47 »

Mulla on vähän sama vika kun pongaan aina kaikki mielenvikaset pitkiin parisuhteisiin.. Tongue   Nyt oon ollu 9kk selibaatissa kun en enää jaksanut ketään urpoja Cheesy Olen oppinut luomaan itse oman onneni, enkä aiokaan enää antaa sitä muiden käsiin, ennenkuin opin rakastamaan ja kunnioittamaan itseäni. Toiset kohtelevat sinua yhtä julmasti/ hyvin, kuin itse kohtelet itseäsi. On pidettävä onni omissa käsissä, rakastettava itseään, ja luotettava itseensä ensikädessä. Toki onni ja ilo aina tuplaantuu, kun pääsee osalliseksi pyyteettömästä rakkaudesta. Sitä ainakin minä saan ystäviltäni ja perheeltäni, ja vielä enemmän nykyään, kun alan itse vihdoin olla paremmassa kunnossa henkisesti.
tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2 : 30.05.2013 14:11:17 »

Kirjoituksesi pompahti silmiini ja oli ihan pakko vastata. Koin jotenkin heti sympatiaa koska jotenkin kuulostaa vähän samanlaiselta kuin itselläkin ollut aikasemmin.  Cheesy
Hyvin tuossa ionatuulih asian kiteytti, juuri näin myös itse uskon. Kannattaa vahvasti keskittyä ajattelemaan todella mitä haluat kuin taas siihen että mitä ei halua. Myös omaan intuitioon ja ensivaikutelmaan kannattaa luottaa. Mitä se sisin sinulle kertoo. Itseään kannattaa kuunnella.  smitten


tallennettu
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3 : 30.05.2013 14:19:14 »

Minäkin tapaan yleensä vääriä tyyppejä.  Joten ymmärrän hyvin nuo tuntemukset. Cheesy
Itse olen kalat.
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #4 : 30.05.2013 16:30:03 »

Tuli mieleeni, että onko näiden ns. väärien tyyppien tarkoitus opettaa minulle itsestäni jotain oleellista, jota en huomaa. Kun kirjoitin vesimiehistä ja neitsyeistä, ei välttämättä tarvitse olla siis aurinkomerkiltään noita - toki usein ovat olleet. Neitsyet käyvät hermoilleni pikkutarkkuudellaan, siisteysinnollaan ja moralisoinnillaan - kaikki ominaisuuksia, jotka minulta puuttuvat. Vesimiehet taas ovat noita universaaleja humanisteja, jotka ovat kyllä valmiita yrittämään koko maailman parannusta, mutta henkilökohtaisen suhteen huonoa tilaa eivät kyllä noteeraa, tai sitten eivät välitä. Koen veskarit aika kylmiksi tyypeiksi tunnemaailmaltaan ja kun itse olen au-skorppari, tunneskaalaa kyllä riittää niin ylä- kuin alamäkiinkin. Siis pitäisikö opetella veskarien viileämpää suhtautumista, jota elo olisi helpompaa? Tosin helpommin sanottu kuin tehty  Grin

Tää nyt oli tällaista pohdiskelua... Mutta ihan oikeassa olette te kommentoijat - itsensä rakastamisesta se pitää aloittaa. Ja toiset kohtelevat juuri niin huonosti kuin heidän annat sitä tehdä ja antaudut kynnysmatoksi ajatuksella, että ei minulle tämän parempaa kuulukaan... uglystupid2
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #5 : 30.05.2013 19:17:23 »

Elena10 vastasit juuri itsellesi tuossa viimeisimmässä viestissäsi.. ja samalla kaikille muille myös..
Nimenomaan nuo "väärät" tyypit ovat juuri sillähetkellä oikeita.. jotain oppiläksyjä on opittavana.. jokin läksy ei ole mennyt perille, koska sama toistuu.. Miksi juuri sellaisia miehiä tapaat kuin tapaat? entä jos tapaat toisenlaisen, niin olisiko se kuitenkin liian tylsä, liian menevä, liian sitä tai liian vähän jotain muuta..? jokaisesta suhteessa on jotain hyvää ja opittavaa, ne ehkä vain ymmärtää myöhemmin.. Niin kauan kun olet itse samanlainen kuin nyt olet, niin kauan sinä niitä "vääriä" tyyppejä vedät puoleesi.. muutos tässäkin lähtee itsestä.. ja nimenomaan tuo itsensä rakastaminen on tärkeää..!! sen kun itsekkin oppisi vielä.. tai no aikas hyvin olen jo sillä polulla..
tämä on mielenkiintoinen ja ehkä vaikeakin aihe, että voi löytää sen ratkaisevan asian itsestään ja suhteistaan.. Smiley

tallennettu

..just go with the flow..
ionatuulih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #6 : 30.05.2013 19:54:48 »

Joo toi just on hyvä pointti, että pitää tarkkaan tietää mitä haluaa, tyyliin  varo mitä toivot, koska sen sitten saat. Oon ite koittanutnyt jotenkin just miettii just sitä, et millaisen ihmisen haluaisin jakamaan elämää kanssani, kun noi aikasemmat, jotka muka on ollu "mun tyyppiä" eivät sitä kyllä ole oikeasti olleet. Tuntuu että olen yksi ongelma magneetti, vedän puoleeni jotain päihde/väkivaltatyyppejä, tai sit itsemurhahakuisia tapauksia, jotka eivät minua satuta, paitsi itsesä kautta.. Pitäis löytää joku jossa on särmää, rohkeutta, hellyyttä ja hienotunteisuutta samassa paketissa. Ja sit pitäs olla sellanen hauska tyyppi, joka sais mut nauramaan jokapäivä.  2funny
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #7 : 30.05.2013 20:43:06 »

Tuntuu että olen yksi ongelma magneetti, vedän puoleeni jotain päihde/väkivaltatyyppejä, tai sit itsemurhahakuisia tapauksia, jotka eivät minua satuta, paitsi itsesä kautta..

ootko miettiny, että sulla olis joku sisäinen taipumus/halu auttaa näitä ongelmatyyppejä..?
siksi valitset alitajuisesti tälläisiä miehiä suhteisiin.. kun on yhtä autettu tarpeeksi tai koet, että sinusta ei enää ole ns. hyötyä ja opit on opittu mitä on mahdollista antaa toiselle, niin tyyppi vaihtoon.. niitäkin tapauksia on, että ei vaan voi auttaa jos toinen ei edes halua..
jotain näissä tilanteissa on kesken, ettet pääse eteenpäin..  :Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 30.05.2013 21:41:55 »

Ongelmatyypit voivat vedota hoivavietillä varustettuihin naisiin, mutta myös sitoutumis/läheisyyskammoiset valitsevat usein kumppanin, jonka kanssa hommasta ei voi pidemmässä juoksussa tulla mitään. Lisäksi on vielä jännityshakuisia naisia, jotka haluavat elää vaarallisesti ja saada voimakkaita tunne-elämyksiä, joita ongelmatyypit ongelmineen taatusti tarjoavat. Lapsuuden/nuoruuden/entisten elämien ongelmasuhteiden uudelleen rakentaminen parisuhteen kautta on myös enemmän kuin tavallista.

Tarpeeksi kauan kun on urpojen kanssa vekslannut, niin toivon mukaan sellaiset tyypit oppii tuntemaan jo kaukaa tai ainakin suhteellisen lyhyen ajan jälkeen. Sitten voi tietoisesti valita, lähteekö taas samaan ruljanssiin mukaan vai jättääkö homman sikseen.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2013 22:02:35 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #9 : 30.05.2013 22:22:36 »

Hienoja kommentteja, kiitos  Smiley Olen oikeastaan nyt pääsemässä selville siitä, että toistan jostain syystä samaa virhettä noiden kumppanien kanssa. Toisin sanoen niitä suhteita ei olisi pitänyt edes aloittaa, kun oikeastaan silloin jo tiesin, että niistä ei hyvä seuraa. Ja joo, sitoutumiseen kykenemättömiä partnereita ovat olleet ja siitä huolimatta aloin iskeä taas kerran päätäni seinään. Kaikenlaista ongelmaakin näillä herroilla on ollut ja minä kai jossain määrin läheisriippuvana olen yrittänyt heidän ongelmiaan ratkoa. Ja samalla unohtanut itseni!

Jospa nyt lopultakin olisin viisastunut, niin toivon  Lips Sealed Tässä vahvassa uskossa nyt mennään kesän seikkailuja kohti - ja niihin eivät kuulu väärät tyypit!! Aion nyt nauttia ihan omasta elämästäni, reissailen, käyn kesäkonserteissa ja festivaaleilla ja tapaan ystäviäni. Se riittää enemmän kuin hyvin juuri nyt  smitten
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #10 : 13.06.2013 20:57:31 »

Miksi aina vääriä tyyppejä? Onpa mukava lukea ajatuksia joilla on vinha perä. Uskon itse että jokaiselle joku on RAKAS, mutta sen löytäminen ihmismerestä onkin siten toinen juttu. Kokeileppa ajatusta että skorpparille sopii Krapu kaveriksi. Krapu on eläinradan luotetuimpia ja herkempiä tunne ihmisiä. Usein toisten ihmisten USKOTTU konsiglieeri ja luotettu kaveri. Kun parisuhteeseen kuuluu myös Kunnioitusta ja arkipäivän huumoria saattaa onnistuakin. Arkipäivässä eläminen jalat maassa ei välttämättä ole ikävää elämää. Kunnioitus ja rakkaus toista kohtaan on tärkeimpiä luottamuksen ja kiinnostuksen kannalta kestävän parisuhteen kulmakiviä. Pst seikkailijat eivät onnistu vakiintumaan, eivätkä koskaan saavuta todellista onnea ja kumppanuutta parisuhteessaan. Krapu joka rakastaa on USKOLLInen kumppanisi. :Smiley
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #11 : 13.06.2013 23:04:11 »

Kyllä varmasti rapumies olisi hyvä valinta. Onhan niitä muutama tuossa ollut tarjollakin, mutta jostain syystä itse en ole innostunut. Mutta kuten kirjoitat, noiden menevien ja jännittävien miesten kanssa ei kauan suhde toimi, kun ne jo siirtyvät seuraavan kumppanin syliin. Tai useamman... Se mitä nyt kaipaan, on todella joku, joka haluaa jakaa arkielämän kanssani. Avioerostani on 10 vuotta ja sen jälkeen on tosiaan ollut kaksi täysin vääräksi osoittautunutta kumppania. Toisaalta on tuntunut myös siltä, että itsekään en ole ollut valmis sitoutumaan kovin tiiviisti, mutta nyt olisi sen aika. Ravun ohella koen myös härän olevan turvallinen ja vakaa kumppani.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: