Hei Elena,
siis meillähän näyttäisi olevan aivan sama tilanne!?! Vaikka ikäeroa taitaa olla yhden kokonaisen plutonmerkin verran (minulla
) Proge kuun ja plutojen kanssa. Nyt vasta havahduin
Siis mitä - pelätty Hetki oli viikonloppuna!?!? SIlloin p. kuu p. pluto yhtymä nataalikartan pluto.
Mitään en huomannut vai huomasinko sittenkin. Olin unohtanut, koeta sinäkin olla miettimättä, minäki alkuvodesta epäilin tätä. Luulin sen olevan loppukesästä.
Sen voin kyllä sanoa että jollain tasolla, tosi syvällä tapahtui jotain. Sain myös kuulla erään huhun, joka liittyy sellaiseen syvään henkiseen haavaan. eilen tunsin ihan selvästi, että se haava parantui kuullessani erään jutun. HUH, uskallanko kertoa. Minua kiusanneet aikuiset miehet olivat joutuneet tosi pahaan pulaan. En siis varsinaisesti tuntenut vahingoniloa vaan pikemminkin sellaista, että jokin korkeampi voima on olemassakin, jotain tasoitusta sentään tapahtuu. Aika ihme kautta kuulinkin tästä, sekin liittyy muihin entiteetteihin. Eli oli paljon mystiikkaa niin sanotusti, ja normaalisti elän ihan ilman mystiikka enkä (enää) hae sitä... sanotaanko nyt näin. Asiaan liittyy myös se, että olin ajatellut tässä lähiaikoina, etten voi noille kiusankappaleille mitään ja paras vaan päästää irti eikä hautoa kostoa ja toivoa heille pahaa
Minua on kiusannut eräs opiskeluajan kaverikin jo monta vuotta,
nainen jolla vakava a-ongelma. Hän voi aina välillä olla ihan mieletön reisa josta en ole yrityksistä huolimatta 20 v aikana päässyt kokonaan eroon. Noh ihan ihme sattui nyt viikonloppuna tämänkin tiimoilta. Hän oli turistireissulla ystävystynyt exmieheni tädin kanssa ja sanoi sitten minulle , ettei voi tämän takia olla enää kaverini. Vihdoinkin se tuli häneltä itsestään. Viinanhuuruissa ne olivat tämän tädin kanssa löäytäneet toisensa ja puhuneet minusta pahaa. ANtaaa menää vaan... Niin ja eräs ystävätär lähetti minulle aivan ihanan viestin myös
Energiatasolla tapahtui siis paljon. Ja onko se hyvää vai pahaa - no ei kumpaakaan