Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läheisten sielut  (Luettu 26113 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 05.06.2013 07:56:58 »

Tällä hetkellä minulla on tilanne jossa läheiseni sielu vierailee luonani aika ajoin,haistan tuoksun kun tulee lähelleni,
tunnen silityksen päässäni ja aika harvoin mutta joskus kuulen ajatuksissa sanoja  smitten

On surullinen siitä ettei enää voi halata tai muutenkaan kunnolla koskea,mutta haluaa seurata elämääni.
Välillä kosketuksen tuntiessa saan valitettavasti itkun purkauksia siitä ikävästä mutta se helpottaa
kun juttelen hänelle siis ihan ääneen, ei sielutkaan ajatuksen lukijoita ole..  Wink

Jossain vaiheessa aion kokeilla EVP istuntoa. Se kokemus puuttuu ja aion ehdottomasti testata onko siitä mihinkään vai ei.
Sieluja olen tavannut ikäni niin läheisten kuin tuntemattomien,näen niiden maanpäälliset kehot siis samanlailla kuin olisi elävä ihminen edessä.  smitten  smitten  smitten

Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2013 08:13:22 »

Kiitos siitä etten saa kommentteja että olisin hullu tai mielenvikainen tai muuta pahansuopaista tekstiä  Smiley

Samalla viivalla olemme kaikki: sinun ruumiisi kuolee-minun ruumini kuolee.

Keskustelu toivon aiheesta  Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 05.06.2013 08:29:25 »

Onhan mummo ja muita tullut käymään joskus mutta enemmänkin tunnen ihmisten olemuksia aurassani. Tiedän heti kuka tarvii ja mitä ja millä fiiliksillä toinen on. Mutta tämä tapahtuu läheisten sielujen kanssa kenen kanssa jakaa tunteita.
Olen yhden sieluryhmän (en löytänyt parempaa sanaa) kanssa aika läheisesti tekemisissä ja ohjaan jollain tasolla näin ns lapsisieluja (valoisia mutta voi verrata lapsiin).
Nykyään on avautunut sellainen kanava jolloin tiedän ja ikään kun aistin toisen ihmisen, liikkuuko, ja näen ikään kun seisoisin hänen vierellään että mitä tekee jne. Minulla ei ole harmaintakaa tietoa mitä tällaisen kyvyn kanssa teen mutta aika näyttää. Kaikenlaista.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 05.06.2013 08:42:32 »

Avicii aivan huippua että on avautunut uusi kyky ja toivon että se vahvistuu siitä.

Tämän kyvyn avulla pystyy esim. löytämään kuolleita siis jos ruumiita ei ole vielä löytynyt,tietämään kuolintavan jne.. +tuomaan lohtua sureville ja oppia tuntemaan erilaisia sieluja  smitten

Keskustelu sielujen kanssa ei todellakaan ole täydellinen ja siksi itse suunnittelen EVP:tä. Aika näyttää onko siitä todellakin hyötyä vai ei.

Tsemppiä eteenpäin ja suosittelen että annat kanavan aueta enemmän kun sen aika on  smitten mutta tietenkin sinä itse päätät sitten siitä.
 Smiley

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2013 09:18:28 »

Kiitos  Smiley
Juu, tätä hämmästelen mutta tämän kanssa pitää olla varovainen sillä jokaisella meillä on oikeus yksityisyyteen mutta nämä on avautunut ihan itsestään joten pitää harjoitella että tämän saa hallintaan. Mulla kävi ja toi mielessä että voisi paikallistaa ihmisiä mutta vaatii vielä todella paljon harjoittelemista koska näyt ja tuntemukset ovat vielä hieman ns hämäriä.
Sinullekin sinnne päin mukavia hetkiä, toivottavasti opit uutta ja jaksat säilyttää innostuksesi  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 05.06.2013 11:28:32 »

Innostus kyllä säilyy koska sieluja käy luonani aina kun annan siihen luvan ja joskus tulevat ilman sitäkin,tosin se säikäyttää AINA jos
olen nukkumassa ja joku tulee siihen kolistelemaan,mutta silloin yleensä pyydän saada nukkua rauhassa ja tulemaan vaikka päivällä
käymään. Tokihan tätä täytyy rajoittaa,koska pitää saada elää rauhassa maanpäällistä elämääkin,voimat loppuisivat muuten jos keskittymiseni
suuntautuisi ainoastaan tähän.

Itsensä kehittäminen on asia jota pyrin tekemään joka päivä,sillähän ei ole väliä mitä opin kunhan vain opin  Smiley

Toivottavasti muutkin innostuvat jakamaan kokemuksiaan,koska tietenkin muillakin on niitä  Smiley

Kommunikointi kiinnostaa erityisesti,onko miten helppoa muilla?

tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 05.06.2013 15:13:09 »

Tämä innoittamana haluan kokeilla muutakin kommunikointia Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=Bv9OwJlUzEk
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 05.06.2013 15:13:46 »

Henkimaailman vieraat enkeleistä edesmenneisiin aistin nykyään voimakkaan fyysisenä tuntemuksena, eränlaisena energiahuminana, saattaa aiheuttaa lievää huimausta jopa. Tunne muistuttaa hieman sitä kuin olisi liian vahvat silmälasit päässä  :Smiley Tämä fyysinen aistiminen on myös uusi juttu, tänä keväänä ilmaantunut "kyky". Yhteys heihin on vahva joskin tapahtuu kanavoimalla viestit kirjoittamalla, vielä en saa telepaattisia viestejä vastaanotettua vaan tarvitaan kunä ja paperia. Saas nähdä mihin suuntaan homma etenee, kovasti viedään eteenpäin.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 05.06.2013 15:27:25 »

Hmm.. mielenkiintoista että kirjoitat,hyvä että edes sillälailla. Smiley Itsellä aina tullut viestit telepaattisesti ja todellakin haluaisin ihan konkreettisesti kuulla puhetta.

Tiedän että vie älyttömän paljon energiaa sanojen lausumiseen ja suunnittelen ensimmäisen kokeilun todella hyvin.
Miten mahtava olisikaan kun läheiseni sielu pystyisi ääneen sanomaan..

smitten  smitten  smitten

Toivon Lilim onnea matkallesi  Smiley
tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 05.06.2013 15:45:24 »

Jotkut luonani käyvät eivät sano yhtään mitään,kerrankin heräsin kun ystäväni luona vierailin siihen kun silmät
aukaistua vaaleahiuksinen leveäharteinen mies seisoi aivan sängyn vieressä ja vain tuijotti minua,totta juutas säikähdin ja laitoin silmät
kiinni(niinkuin se muka hävittäisi näkemiseni) ja kun aukaisin oli mies vielä huoneessa mutta siirtynyt ovenpieleen.

Näistä en tiedä mikä tarkoitus visiiteillä on vai käyvätkö vain ihmettelemässä että oikeasti näen heidät? Ota ja tiedä.
Jälkeenpäin tuo naurattaa kun niin silmät suurina minua siinä toljotti  2funny silloin ei yhtään!

En tosin tiedä vielä sitäkään pystyvätkö kaikki sielut kommunikoimaan kanssani vai ei?
tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 05.06.2013 16:20:08 »

No jatkan vielä kokemuksista..

Kerran luokseni tuli pellavapäinen(itse kutsun sitä niin vaaleiden ns. ihanasti sekaisin olevien hiuksien takia) nuori mies.
Kertoi nimen ja että hänet tapettiin kuristamalla letkulla ja kuka hänet tappoi (pariskunta oli kyseessä),kuvaili heidät minulle.
Kuolinsyyksi on kuitenkin kirjattu itsemurha..En ollut koskaan kuullut tai nähnyt tätä eläessä ollessaan.

Tämä tapahtunut toisella paikkakunnalla missä asun.Kuitenkin yksi kaverini asuu siellä ja seuraavan kerran kun olin siellä käymässä
kysyin kaverilta tunteeko sen nimistä henkilöä ja kuvailin myös ulkonäön,kaverini vastasi kyllä ja sanoi sen
tehneen itsemurhan reilu 3vuotta sitten.

No otin riskin ja kerroin tapahtuneesta,tietenkinhän kaverini katseli ja kuunteli ihmeissään ja lopussa tuumasi,
että ovat ystävien kanssa ihmetelleetkin miksi se olisi tehnyt itselle mitään???

Tätähän juttua en voi muuttaa siis kuolinsyytä ei muuteta papereista koska ei tietoa pariskunnan nimestä,enkä ole nähnyt heitä,eikä
kaverinikaan tunnistanut tuntomerkkien perusteella, tuntemattomia siis  ja öhöm meneppä poliisilaitokselle kertomaan tästä
niin passittavat hoitoon.. Harmillista sinänsä,mutta
pellavapäälle oli tärkeintä että ystävät kuulevat oikean syyn. En tiedä kuinka moni ystävistä
edes uskoo minun sanomiseeni,kaverini ainakin koska en millään olisi voinut tietää siitä miehestä yhtään mitään kun
en ollut tietoinen kuolemastakaan.

Sen jälkeen en ole pellavapäätä enää nähnyt,rauha hänelle  smitten
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.2013 18:10:37 »

Hienon kuuloinen lahja sinulla kyllä on Pilvenhattara, ja asenteesi on mahtava koska osaat nähdä kohtaamisissa jopa huumoria (monilla muilla jotka noin konkreettisesti näkevät henkiolentoja olisi pissat housuissa valta osan ajasta  coolsmiley - sokeaa pelkoa tuntematonta kohtaan). Oma yhteydenpitoni on tosiaan vielä eräänlaista kirjeenvaihtoa tai "chattailua" koska viestit ja vastaukset (toki kysyn kysymykset ääneti  mielessäni) tulevat automaattikirjoituksena. Joskus olen esimerkiksi työpaikalla kirjoittanut raporttia jolloin kynä on lähtenyt viemään omaan suuntaansa, samalla aistin henkiolennon läsnäolon. Tyyppi tuli esittäytymään ja kertoi niitä näitä  Smiley. Usein henkimaailman kaveri tulee yllättäen ja kysyy kohteliaasti voinko välittää viestin henkilölle x (tähän mennessä ystävieni enkelit/oppaat/omaiset ovat tulleet omatoimisesti puheille, joillekin olen taas ihan pyytänyt viestiä) Näitä edesmenneitä ystävieni omaisia taas en ole muutamaa lukuunottamatta tuntenut. Kirjoittavat usein ihan kunnon kirjeen  Smiley. Toivon että myös telepaattinen viestintä alkaisi pikkuhiljaa pelittää, olisihan se kätevämpää niin.

Kerro ihmeessä lisää kokemuksiasi (ja samoin tietty muutkin) ja kehityksestäsi, tämä on erittäin mielenkiintoinen aihe pitkästä aikaa.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 06.06.2013 07:08:16 »

Huomenta Evea ja Lilim  Smiley

Mahtavaa että koette asioita ja toivottavasti molempien kyky nousee seuraaville tasoille.  smitten

Juu asenteeni ei ole ollut aina tällainen,olen minäkin kokenut ne pelkotilat kunnes jossakin vaiheessa ne vain loppui.
En voi sanoa että syy olisi tottumus,koska ei tähän kyllä totu,aina yhtä ihmeellistä!
Vaistoan että minua suojellaan voimakkaasti mutta se on jännä etten näe suojelijoitani,ainoastaan aistin heidät.
Eikä ikinä olekaan mitään pahaa tapaamisissa tapahtunut,vaistoan jonkinlaista kunnioitusta sielujen puolelta.
Sieluissa kuin meissäkin on samanlaisia "velikultia" siis huumori toimii.  Smiley

Ja heti alkuun kerron ettei kykyni ole sellainen että näkisin "kuolleita" ihmisten joukossa noin niinkuin normaali elämää eläessä
vaan minulle näyttäydytään silloin kun annan luvan(siis yleensä, joskus tulevat ilman lupaa) ja sitä ei todellakaan tapahdu joka viikko
koska tämä vie valtavasti energiaa minultakin ja on huolehdittava omasta hyvinvoinnista.

Kuolemanpelkoa minulla ei sinällään ole ollenkaan,ainoastaan pelkään sitä että kituisin ennen sitä ja siksipä en tykkää
korkeista paikoista..tyyliin jos tippuisin ja kituisin 3tuntia ennen kuolemaa niin huh..

Sielut kertovat (jos siis puhuvat) mitä kertovat enkä koskaan kyseenalaista mitään,siis kunnioitan myös heitä. Jos haluaa viestin
lähettää jollekkin niin en kysele miksi juuri sille tai mikset jollekkin muulle, se ei ole minun tehtäväni,kyllä tietävät kenelle haluavat ja miksi.

Kun elän ns. normi elämää ja käyn vaikka jossakin reissussa ja menen johonkin paikkaan niin voin tietenkin vaistota ja aistia sieluja,
mutta minulle ei näyttäydytä ja hyvä niin ja sekin tapahtuu siksi koska joku sielu ei millään malta pysyä kokonaan piilossa,
malttamattomia.. Smiley

tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 06.06.2013 07:23:22 »

Joskus minulla oli luulo etten saa puhua tästä kyvystä kenellekkän ulkopuoliselle,mutta se oli vain luuloa,
tämä on minulle normaalia joten miksi en saisi siitä puhua.

Sekin vielä että luonani voi käydä joku mutta puhuu vain minulle eikä halua viestiä kenellekkään,
syyt esim. läheinen ei osaisi suhtautua oikealla tavalla viestiin tai ei kestäisi sitä,syitä on monia.
tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 06.06.2013 07:50:46 »

Vielä tulee mieleen sellainen että minä en kutsu ketään luokseni vaan tulevat itse.

Kaksi kertaa elämän aikana olen kutsunut,toinen oli juuri läheiseni(josta jo puhuin aiemmin) kun kaipasin lohdutusta(tuli) ja toisella kerralla
ystäväni joka olisi halunnut ihan nähdä jonkin aikaa sitten menehtyneen mummonsa. Ei tullut,enkä tiedä miksi.Pari päivää
myöhemmin kävi luonani ja ystävä sai kyllä viestin joka hämmästytti sitä ja sai miettimään asioita.

Paljon on vielä opittavaa tästäkin..

Kaipailen lisää muidenkin kokemuksia  smitten

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: