Onko kellä kokemusta Saturnuksen transiiteista? Onko mitään positiivista sanottavaa?
Itselläni on parhaillaan
ja
. Tämä jälkimmäinenhän on tietysti sukupolvitransiitti, mutta kun ovat Marsin kanssa niin tiukassa yhtymässä, niin kaiketi voi lukea tuon jälkimmäisenkin keskimääräistä merkittävämmäksi...
Samaan aikaan päällä
ja
(tässäkin samanlainen yhtymäkuvio kun yllä)
Aiemminhan olen jo täällä valitellutkin tuon
: ksen ilmaisuun tuomaa ärhäkkyyttä ja taipumusta "suoriin sanoihin" vähän turhankin usein.
Nyt kuitenkin kiinnostaa enemmän tuon Saturnuksen transiitit.
Tuntuu, kuin suhtautuisin tavallista(kin) tuomitsevammin kaikkiin, jotka eivät ole kyllin nopeita tai älykkäitä tai tai tai (itse sen sijaan olen täydellinen, ainakaan mitään vikaa löydä en...
, näin Raptoria lainatakseni)
Yhdistettynä tuohon kärkkäyteen sanoa suorat sanat, on ollut viime aikoina aika työ nieleskellä töissä, ettei vallan työilmapiiriä pilaisi.
En itseasiassa osaa edes sanoa mitä näistä transiiteista "syyttää" tästä kärsimättömyydestä ja tuomitsevuudesta.
No tämän pitkän selityksen jälkeen kysyisyin teiltä kuitenkin, että mitä positiivista nuo Saturnuksen kuviot voisivat tuoda tullessaan?
Sekstiilihän on kuitenkin helppo transiitti, luulisin.
Ja Saturnuksestahan löytyy kait niitä hyviä puoliakin sen iänikuisen rajoittavuuden ja kouluttamisen vastapainoksi.
Eikä kait koulutuskaan koskaan pahaksi ole...