Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 256188 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #90 : 27.09.2008 18:02:49 »

Eilen loppui se  saturnus aspect_squ aurinko  Cheesy  Meneillään on tällä hetkellä  saturnus aspect_tri askendentti , vaikka se ei juurikaan ole mielialoja nostanut, syksy ollut vähän tämmöistä matalapainetta..  Undecided  Kohtapuoleen alkaa  saturnus aspect_squ venus ja  saturnus aspect_squ merkurius , eli syksy tulee menemään aika ankeissa tunnelmissa, kumpaakin transiittia kestää se n. 1,5kk.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #91 : 28.09.2008 04:30:55 »

 saturnus aspect_squ chiron
 saturnus aspect_squ venus
 saturnus aspect_squ uranus

Hyvä kun saa itsensä tatamilta oikaistua, melkoista paikallaan polkemista tämä on. Sad
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #92 : 28.09.2008 09:35:07 »

Kato Vega (tervetuloa muuten takaisin, olen kaivannut sinua!  Wink) noista sun transiiteista tuli mieleen muutama vuosi sitten kuulemani runonpätkä:

"Tämäkö se päätös elämän raskaan
kaatua kadulla koiranpaskaan"

Tuollainen olo minulla on yleensä kun tr. Saturnus tekee neliöitä.

Nyt ei ole sellaista aikaa, päinvastoin, tr.  saturnus  aspect_tri  aurinko päällä mutta eipä se mitään ilotulitusta ole sekään. Tuo varmaan sitkeyttä ja tasaista luottamusta elämään.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #93 : 28.09.2008 09:46:40 »

olen ihan unohtanut että tämänkin piti vaikuttaa!  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #94 : 29.09.2008 12:56:39 »

Hoh, minulla nyt meneillään tr saturnus aspect_opp aurinko. Onnistuin keräämään itselleni oikein opiskelusuman kesäksi ja vasta nyt olen saanut viimeisimmätkin tehtävät ja tentit tehtyä. Uutta kuitenkin jo pukkaa, eikä töissäkään tahti hiljenemään ole päässyt. Onneksi sain taktikoitua itselleni opintovapaata myöhemmin syksyllä, niin että eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa. :Smiley

Sellainen jännä tunne on välillä tullut, että ikään kuin tekemiseni niin työelämässä kuin muutenkin kohtaisivat nyt jatkuvasti jonkinlaista vähättelyä - olisikohan se oikea sana kuvaamaan tunnetta. En tiedä, liittyykö se tähän transiittiin enkä osaa yksilöidä mitään tiettyä tapahtumaa sen tarkemmin, mutta voisin kuvitella, ettei Saturnus aurinkoa vastapäätä ainakaan jatkuvia kehuja tai päänsilittelyjä tuo, eli ehkä tietty (ja jossain määrin aiheetonkin) pienuuden/huonouden tunne kuuluu kuvaan?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #95 : 01.10.2008 07:46:01 »

"Tämäkö se päätös elämän raskaan
kaatua kadulla koiranpaskaan"

Tuollainen olo minulla on yleensä kun tr. Saturnus tekee neliöitä.

Näin on marjat. Sen verran pirunmoinen vuosi takanapäin että mielellään sitä makaisi loppuvuoden koomassa, sen sijaan että joutuisi selittelemään kytille tekemisiään. :Smiley

Lähetit joskus mulle musiikkivideon? Menin sitten aikanaan katsomaan bändin keikkaa. Tongue   
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #96 : 01.10.2008 18:44:09 »

Lähetit joskus mulle musiikkivideon? Menin sitten aikanaan katsomaan bändin keikkaa. Tongue   

Mikä bändi oli kyseessä?

 :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #97 : 01.10.2008 18:58:43 »

Tuossa lueskelin näitä juttuja.  :Smiley

Minä kun olen iloisena ja odottavin mielin odottanut tätä aikaa, kun minulla  saturnus aspect_con mars
9. huoneessa Neitsyessä.

Joku kokee tällaisen turhautumisena työhön. Ei minulla ainakaan, tahtoo olla liikaa kaikkea, tai oikeammin itse järjestän näitä juttuja. Ehkä Neitsyt tuossa vähän pyytää ottamaan hillitymmin.

Mutta hyväksyn Satunuksen tällaisena hyvän perustan luojana uusille asioille, opettavana ja ja vakaana, mutta täynnä elämyksiä myös.

Uskon, että tämä yhtymä minulla aloittaa paljon uusia asioita Saturnuksen huonesijainnin vuoksi. Kaipaankin jotakin uutta innostavaa. Onko se sitten astrologia tai jokin muu, en vielä tiedä. Mutta Neitsyt pyytää analysoimaan vähän mitä tehdä ja minkä verran.

Näkeekö joku jotakin muuta?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #98 : 02.10.2008 07:23:00 »

Mikä bändi oli kyseessä?
 :Smiley

Laibach.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #99 : 02.10.2008 18:09:47 »

Mutta hyväksyn Satunuksen tällaisena hyvän perustan luojana uusille asioille, opettavana ja ja vakaana, mutta täynnä elämyksiä myös.

Esmiralda, yleensähän tuo Saturnuksen yhtymä Marsiin koetaan juuri turhauttavana. Kaikki ottaa pattiin, työasiat eivät suju, esimiehet ovat ilkeitä, vaikka todellisuudessa silloin ihminen käy sotaa itsensä kanssa.

Siitä pitikin sanomani että ehkä sinä Esmiralda olet jo niin viisas ja kokenut että hyväksyt todellakin Saturnuksen jolloin se ei enää niin kovasti runtelekaan.

Muistan kun minulla oli viimeksi tuo transu, niin olin aivan kiehumispisteessä töissä ja minua ärsytti kaikki.

Mutta yksi juttu tuosta tuli mieleen: vanhat ihmiset saattavat vaatia paljon huomiota ja muodostua taakaksi.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #100 : 02.10.2008 18:36:31 »

Kiitos Energia-Kauris!

Totta on että olen jo tässä ottanut yhteen mieheni kanssa ja siitä, että pitäisi olla joka hetki hänen rinnallaan. Vastustan ja melkein kuohun, kun sanon, että en jaksa sairastaa hänen kanssaan ja olla vanha.
No...meillä on asiat kesken.

Mutta kun Seppo latelee noita transiittien sisältöjä, ei hän pysty ottamaan ohjelmassaan huomioon sen transiitin sijaintia, eikä muita transiitteja. Eli minä katselen tuota Marsia itsesäänkin, sillä sillä on kauniita kolmioita uranuksen, merkuriuksen ja venuksen kanssa. Siis noin iloinen Mars tuolla yhtymässä äkäisen Saturnuksen kanssa ei juuri nyt alussa varsinkaan voi olla niin rankka.

Työhän on jo itsesään rankkaa, arvata saattaa, montako kertaa jo tällä viikolla olen korottanut ääntäni. Pää on kipeänä, mutta aina hellyyttä on mukana. Oppilaat ovat minun työtovereitani, eikä heilläkään ole helppoa. Toisekseen uusia tilaisuuksia tulee roppakaupalla eteeni: Kirurgin hanskoja tarjotaan, kunhan vain tulen poimimaan itsellesi tyrnejä. Rämäpapat haluavat tulla kertomaan mopoista minun tunnilleni. Ja luontokerhoa vetämään kutsuttiin. Tällaisia pikkupiristäviä juttuja.

Saturnus tosin kysyy, jaksanko kaikkea ja miten asennoitua juttuihin. Uskoisin, että Saturnus herättelee ja ravistelee juuri noissa asennoitumisjutuissa, sillähän on menneisyys muistossaan. Pitää nähdä ehkä uusia puolia asioissa. Kunpa olisikin viisautta.

Hauska juttu, jota luin Saturnuksesta. Se hallitsee vasenta korvaa, kännykkäkorvaani ja se on kipeä. Se hallitsee myös virtsarakkoa, ja sain siihen tulehduksen. Siis!!! Aikamoinen Saturnus!  Shocked

Mutta kysymys? Kuinka paljon katselette transiitissa olevien planeettojen suhdetta muihin planeettoihin, eli eikö transiiteilla ole mitään vuorovaikutussuhteita?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #101 : 02.10.2008 19:18:08 »

Oikeassa olet, Esmiralda!  Smiley

Eli jos radix-kartallasi on hyvin sijoittunut Mars, niin sille tulevat "pahat" ohitukset eivät olekaan niin pahoja. Jos peruskartalla on vaikka juuri tuo Merkuriuksen ja Marsin kolmio niin omaat jo perusluonteeltasi hyvän ymmärryksen sanojen ja niiden ulosannin kanssa, siis että et ryöpsäytä sanomisiasi riidan kanssa vaan pystyt ilmaisemaan kohteliaasti myös eriävät mielipiteet...

(toisin kuin eräät: itselläni nuo kaksi neliössä joten olen välillä varsinainen rähinäpetteri) Hmm. ehkäpä tuossa olikin syy, miksi hermostuin viimeksi kun tuli paha transiitti Marsille, se aktivoi tuon jänniteaspektin Merkkarin kanssa joten aloin rähisemään.

No onneksi myös Kauriit voivat ottaa opikseen ja viisastua... Sehän onkin Saturnuksen tehtävä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #102 : 02.10.2008 20:04:25 »

Hm.

Ei ole sellaista kolmiota syntymäkartalla. Kylläkin on Jupiterin neliö Marsille, eli en aina osaa puolustautua.
Tosin sitä on pehmentämässä sitten ja varmaan myös Saturnustani  saturnus aspect_tri jupiter
Ja taas  merkurius aspect_con venus

Kuin täysosuma oli että juuri sain ystävältäni lisää tietoa Saturnuksesta, Lyijyn planeetalta.

Kyllähän siinäkin tarjotaan Saturnus voittamattomien esteiden ja rajoituksien kera sekä surun tuojana, koska se murskaa kaikki epärealistiset asiat ja palauttaa maan pinnalle. Saturnus on aikuisen planeetta, kypsyyden planeetta. Ankara kasvattaja siis, mutta sillä on päämäärä. Se osoittaa asioiden ydintä. "Saturnus on se kivi, jonka nimeä viisaat eivät lausu ja joka on kätketty näihin päiviin saakka, sillä jos se tunnettaisiin, monet työskentelisivät sen kanssa ja menetelmä olisi yleinen." Se on myös viisasten kivi eli käärmetuli, joka elää alimmassa chakrassa.

Eli toden pitää tulla julki. Ei ihme jos olet räjähtänytkin sanoinesi. On toki monta tapaa asioiden tulla julki.
Ja se minun leppeä Venus siellä Merkuriuksen kanssa hakee pehmeämpiä teitä. Joskus ehkä mutkikkaampiakin ja voivat kuullostaa 'lässyn, lässyn'. Hm.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #103 : 30.10.2008 11:16:11 »

mullakin on nyt  saturnus aspect_squ aurinko ja samoja tuntemuksia ku lillillä eli terveydellisiä juttuja, oon tiedostanu syömisiäni, kodin epäsiisteys ahistaa ja on tässä parisuhdejuttujakin ollu.. neitsyessä menee saturnus ja huoneissa 10-11.. on niin rajoilla.

huomenna mulla alkaa myös saturnus   aspect_squ  jupiter joka ei kyllä antanu mitään hyvää kuvaa itestään ensivilkaisulla..
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 11:36:12 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #104 : 30.10.2008 21:28:41 »

Mulla meni tuo  saturnus aspect_squ aurinko jo ohi, mutta jälkivaikutus vielä tuntuu, on siis oikeasti niin alavireinen ja väsynyt olo, että huhhuh! Ei jaksa oikein tehdä mitään, pitää yhteyttä tuttuihin, tekee vain pakolliset asiat (jos aina niitäkään) ja sairastelun kanssa ollut hämminkiä, olen ollut enemmän kipeänä kuin viime vuonna yhteensä..

Nyt menossa  saturnus aspect_squ venus (alkoi 26.10), joka jatkuu Sattarin peruutteluineen aina helmikuulle asti. Ilottomuus, tyytymättömyys, alavireisyys, olen vain halunnut olla rauhassa - mies ollut aika kovilla, koska olen oikeasti niin tylsää seuraa ollut viime aikoina! Ja koska mun kartalla on tarkka  venus aspect_con merkurius , niin tässä odotellaan sitä  saturnus aspect_squ merkurius :ta myös tulevaksi.. Sitten alkaa itsesensuurin vaihe, loppuu paskanjauhanta kerralla Grin

No, toisaalta ollut sellainen fiilis tässä, että pitäisiköhän alkaa jossain vaiheessa aikuistumaan, muuttua "tylsäksi vanhaksi akaksi", olisikohan ankaran kasvattajan, Saturnuksen aiheuttamaa.. Ikiteini aikuistuu, halleluja!  2funny

Samaan aikaan Urkin neliöt niin Venukselle kuin Merkuriukselle tekevät sen, että on semmoinen fiilis, että jotain radikaalia pitäisi saada aikaiseksi. Tekisi niin mieli repäistä itseni pois tästä nykytilanteesta, puhdistaa pöytä ja aloittaa uusi kappale elämässä..
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 21:31:05 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: