Mc82, syvimmät sympatiani. Sinulla näyttää olevan samanlainen suma jousimiehessä kuin itsellänikin... samana vuonna ollaan synnytty...
Voin allekirjoittaa ihan täysin nuo kuvauksesi. jep olisin voinu ja varmaan sanoinkin ehkä kesällä aika samoin sanoin. Tuntu että olin koko ajan kipeenä ja aivan älyttömän vaikeeta ja rasittavaa seuraa, olisin halunnu olla yksin, toisaalta kaipas seuraa.
puistatus kun muistelenkin sitä aikaa.
Mulla noi neliöt on menny ohi jo elokuussa, mutta akut on edelleen aika tyhjät. Aikuistumiskriisin poikasta on todella ollut ilmassa koko vuoden, jonka noi neliöt mulla peruutteluineen todella kesti. Sellaista, että pitäis olla järkevä ja jotenkin tasaantua. Unohtaa kaikki hölmöily.
Pitkällisten ja vakavien pohdintojen jälkeen tulin siihen tulokseen, että ketut. En aio vielä kelottua tässä iässä.
Mutta kyllä velvollisuuksia on edelleen... joista en päässyt vaikka noi neliöt loppu.
jarruttelee pohtimaan, mutta ei se mikään lopullinen stoppi ole. Kyllä se vielä siitä.
Repäsykin varmasti tulee sitten jos on tullakseen.
Kiitoksia, Lizzy
Kai tämä tästä jossain vaiheessa helpottaa.. Toivon niin, koska tämä alavireisyys ja vetäytyneisyys alkaa jo kyrsimään eikä harrasteista saa juurikaan mitään edes irti - kaikenlainen pikkupuuhastelu kohottaa mielialaa vain hetkeksi ja kohta taas v**uttaa samalla tapaa kuin ennenkin..
Ristiriitaista, kun samalla kaipaa seuraa niin hirveästi ja samalla haluaa vetäytyä vain omiin oloihin mököttämään, olla yksin.. Oikein kaipaa yksinäisyyttä ja samalla sitä, että joku tulee silittelemään hiuksia, halaa ja sanoo, ettei tämä ole maailmanloppu ja että kaikesta selviää.. Ainakin mulla tuo
on saanut miettimään nykyistä suhdetta, kyseenalaistamaan sitä sekä suhteen kestävyyttä. Nyt on suhde testissä. Toisaalta kaipaa vapautta, toisaalta haluaa sitoutua entistä vakavammin, harkita yhteenmuuttamista, omaa kotia, naimisiin menemistä jne. Olen alkanut miettimään, että mites tästä eteenpäin, sopiiko mies mukaan tulevaisuuden kuvioihin, onko hän Se Oikea vai jatkanko matkaa sinkkuna. Mikään tarkoitukseton ihmissuhde ei tosiaankaan kiehdo, toisaalta itsellinen elämä sinkkuna olisi jotenkin houkuttelevaa.. Toisaalta sinkkuilu taas ei voisi vähempää kiinnostaa. Voi pahus, kun voi ollakin olo sekava!!!!
Tuntuu siltä, kuin joku olisi potkimassa persuksille ja sanoo, että "nyt tyttö alat aikuistumaan". Oikeasti olen alkanut tosissani miettimään tulevaisuutta, omaa paikkaani jne. Samaan aikaan vaikuttava
vaikuttaa jonain työntävänä voimana tekemään jotain tosi repäisevää, ehkä se on saanut miettimään tätä sinkkuilua tai ainakin vaihtelua rakkauselämässä.. Kun mulla on nyt päällä sekä Urkin että Saturnuksen neliöt, niin Urkki oikein PAKOTTAA tekemään jotain tosi radikaalia, elämään ihan hullua elämää. Toisaalta Saturnus vie voimat, ettei taas jaksa tehdä mitään ja Urkin radikaali painostus väsyneeseen olotilaan nähden aiheuttaa sellaiset paineet tuolla pääkopassa, että huhhuh!
Samalla miettii tulevaisuutta ja samalla haluaa olla vielä nuori, huoleton jne.. Hui!
Tällä hetkellä Saturnus seikkailee n. 19 astetta
, eli tekee kohta tarkimman neliön mun Venukselle (mun
20 astetta
). Saturnus alkaa jättämään vähitellen mun Auringon rauhaan (mun
12 astetta
), mutta kohta tulee myös tarkin neliö mun Merkkarille (
21 astetta
) - tuo
on kyllä aiheuttanut sen, että olen vaisumpaa seuraa kuin aikoihin eikä vitsikään lennä samaan tapaan kuin yleensä. Vetäydyn helpommin keskusteluista ja entinen suupaltti on ottanut kuuntelijan roolin. Sattari seikkailee mun synt.kartan 7. huoneessa tällä hetkellä, eli ihmissuhteet ovat kovilla. Urkki etenee
ja mun 1. huoneessa, eli nyt on isoin tarve repäistä - samaan aikaan, kun Sattari vie kaikki voimat, että jaksaisi repäistä..
Tämä alavireisyys on ihan kamalaa!!! Masentaa, väsyttää, välillä pääsee itku ja tuntuu siltä, ettei mikään onnistu. Kaikki pienetkin epäonnistumiset on kuin kuolema, en ole varmaan aiemmin edes ottanut itseeni mistään näin pahasti, vaikka herkkis olenkin.. Ja kun tuntuu siltä, ettei ole voimia tehdä mitään ylimääräistä kun vain kaikki pakolliset asiat (ei tosin nekään aina onnistu..), kavereihin olen pitänyt aikasta vähän yhteyttä ja joidenkin kavereiden tapaamisesta on jo vierähtänyt tovi..
Eräällä luokkakaverillani on myös stellium jouskarissa (on myös
) ja hän sanoikin, että on ollut pidemmän aikaa sellainen v**utuskausi, että huhhuh! Eli ilmeisesti sielläkin tuntuu vaikutus.. Luokkakaverini on loppupään jouskareita eli hänellä alkaa se pahin
-kausi vaikuttamaan samalla, kun itse alan selvitä Sattarin haittavaikutuksista..