Voijjee, rakkaat astrolaiset! Meimin ensimmäinen merkittävä astrologinen oivallus! Vetäkää ny isoo rasti peräseinähän!
Mä olen aina ajatellut näistä transiiteista, etten tunnista niitä itsessäni. Elämän vaikeimpinakaan aikoina ei mielestäni ole ollut mitään merkittävää transiittia meneillään. Tai voihan olla, etten ole osannut niitä katsoa oikein. Mutta edes kuun en oo huomannut vaikuttavan mitenkään, täysikuun aikaankin nukun kuin tukki.
Tässä pitkin kevättä ja kesää on ollut sellainen kotikausi. Ei ole huvittanut lähteä baariin, ei edes kaverin mökille (se tais jo suuttua muhun). Ei ole ollut paha eikä mitenkään tahmea olo, oon vaan viihtynyt kotosalla.
Mistä sainkin välähdyksen (olin perkule vie nukahtamassa ihanasti päikkäreille ruuan jälkeen, mutta oli pakko nousta tarkistamaan) käydä katsomassa transiittikirjasta, kun mieleen tuli, että tuo rakas
on ollut
paikkeilla jo jonkin aikaa. Ja siellähän se luki, suoraan kuin mun elämästä. Kaverit voi pettyä ja suuttua, kun en lähde mihinkään. Viihdyn kotona.
Mutta nautin elämästäni.
On se kumma paikka, kun jo talvella kursseilla katsottiin, mikä planeetta on missäkin sillä hetkellä omalla syntymäkartalla. Silloinkin jo
keikkui siinä kuun paikkeilla, ja on sahannut edelleen edestakaisin. Opettaa kai se mua pököpäätä tajuamaan näitä juttuja.
En tiedä liittyykö tähän asiaan, mutta toinenkin lapsonen on piakkoin lähtemässä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Sitäkään en pidä pahana asiana, vaikka varmaan vielä tulee suru puseroon kun jään yksin tähän mökkiini.
On se varmaan niinkin, että juuri sen takia en pidä pahana asiana tätä
:n transiittia, kun se on
:n hallitsija, eikä mitenkään ilkeissä aspekteissa syntymäkartalla. Näin tuolla edempänäkin joku kirjoitteli.
Jes, mikä fiilis!