Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nymfomaani-syndrooma  (Luettu 41917 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« Vastaus #15 : 07.06.2013 09:19:38 »

Teillä jousimiehillä nyt vain sattuu olemaan jonkinlainen kieroutuneen narsistinen huomiontarve osananne, joten parasta vain tottua siihen! Tongue No ei. Sulla Eileithyia on suurin osa planeetoista kartan alapuolella, mikä kai tarkoittaa, että tarttumapintasi elämään on aika-ajoin turhankin subjektiivinen ja harrastat todennäköisesti valtavissa määrin itsereflektointia? Itselläni on myös suurin osa planeetoista kartan alaosiossa...ainoastaan kuu, mars ja Jupiter suuntautuvat kartallani välittömän havaintokenttäni ulkopuolisiin asioihin eli ne ovat 11.,9., ja 10.huoneessa.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 07.06.2013 10:56:43 »

Teillä jousimiehillä nyt vain sattuu olemaan jonkinlainen kieroutuneen narsistinen huomiontarve osananne, joten parasta vain tottua siihen! Tongue No ei. Sulla Eileithyia on suurin osa planeetoista kartan alapuolella, mikä kai tarkoittaa, että tarttumapintasi elämään on aika-ajoin turhankin subjektiivinen ja harrastat todennäköisesti valtavissa määrin itsereflektointia? Itselläni on myös suurin osa planeetoista kartan alaosiossa...ainoastaan kuu, mars ja Jupiter suuntautuvat kartallani välittömän havaintokenttäni ulkopuolisiin asioihin eli ne ovat 11.,9., ja 10.huoneessa.

Joo, näin on Ghede. Mulla ainoat kartan yläosaan sijoittuvat planeetat on jupiter ja chiron (joka on asteroidi).
Mutta hei... Mistä sä tiesit että mä oon Jousimies ja ylipäätään sen mihin mun planeetat sijoittuu?  Huh
Musta itsereflektointi on suurimmaksi osaksi hyödyllistä itselleni ainakin, mikäli mielii parantaa elämänlaatuaan ja joskus päästä johonkin.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 07.06.2013 11:09:40 »

Teillä jousimiehillä nyt vain sattuu olemaan jonkinlainen kieroutuneen narsistinen huomiontarve osananne, joten parasta vain tottua siihen! Tongue

Repesin tässä kohtaa. Grin Ehkä tässä on joku totuuden siemen takana..  Grin

.|. lainasi wikipediaa, hmm, tuli mieleen, että itse olen monesti flirttaillut sellaisissa tapauksissa, joissa miehet joko ovat mukana yhtä lailla vain kevyesti tai sitten vain kokeillen kepillä jäätä, eli jos johtaa johonkin se on ok, ja jos ei sekin on ok. Ilman mitään suurempia tarkoituksia. Näin ainakin itse kokenut. Jos taas miehellä on selkeää halua päästä eteenpäin kanssani, sen taas on muutaman kerran huomannut, ja silloin hänen kanssaan kevyesti flirttailu voi loukata.

muok. kevyt tarkoitusperätön flirttihän on perinteisesti kaksosen aluetta? Mulla on kaksosen merkki tyhjillään, keskiyön kohdalla tosin, mutta kuunvaihe ja jossakin toisessa ketjussa laskettu venus-mars vaihe ovat kaksosmaisia. Liekö sitten sillä vaikutusta.

« Viimeksi muokattu: 07.06.2013 11:11:54 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 07.06.2013 17:04:32 »

Minusta flirtti on ihan mukavaa jos toinen tajuaa että se on eräänlaista leppoisaa leikkiä. Flirttailla voi niin monella tapaa.
Minulla oli aikonaan hieman samantapaisia kokemuksia kun ketjun aloittaja mutta nykyään nautin naisellisuudestani, huomiosta ja seksistä ihan uudella tapaa enkä ainakaan koe että se olisi mitenkään epäterveellistä, ainakaan tässä vaiheessa.
Tosin olen joskus ollut niin epätoivoinen miesten perään että ne kerrat ei todellakaan maistu hyvältä. Niistä oppii ainakin ymmärtämään toisia todella hyvin ja huomaa ne omat kipupisteensä. Lilithin voimat noin vertauskuvallisesti ovat mielenkiintoisia ja opin ja koen ne välillä nousevan pintaan mutta en reagoi tai lähde niiden kautta mitenkään leikkimään. Jos haluaa itselleen leikkikaverin on hänen oltava samalla aaltopituudella ja molemmat lähtee niihin ns roolileikkeihin kunnioitus mukana. Itse rakastan seksiä ja seksuaalienergia parantaa ja tasapainottaa energioitani todella mukavasti. So far so good.
( aurinko leijona ja  kuu jousimies)
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
ghede
Vieras
« Vastaus #19 : 07.06.2013 21:26:36 »

Joo, näin on Ghede. Mulla ainoat kartan yläosaan sijoittuvat planeetat on jupiter ja chiron (joka on asteroidi).
Mutta hei... Mistä sä tiesit että mä oon Jousimies ja ylipäätään sen mihin mun planeetat sijoittuu?  Huh
Musta itsereflektointi on suurimmaksi osaksi hyödyllistä itselleni ainakin, mikäli mielii parantaa elämänlaatuaan ja joskus päästä johonkin.  Smiley

Jostain sun vanhoista viesteistä kaivelin nuo planeettojen sijainnit...ei sen kummempaa.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 07.06.2013 21:54:31 »

aaltopituudella ja molemmat lähtee niihin ns roolileikkeihin kunnioitus mukana. Itse rakastan seksiä ja seksuaalienergia parantaa ja tasapainottaa energioitani todella mukavasti. So far so good.
( aurinko leijona ja  kuu jousimies)

Naiset ovat tuossa suhteessa sikäli onnellisessa asemassa, että he saavat, miehet voivat lähinnä vain antaa, ainakin
fyysisellä tasolla.

Keskivertomies (ei mikään Frederik) kyennee antamaan korkeintaan seitsemän (7) mälliä vuorokaudessa.
Senjälkeen lienee hyvä tankata ainakin sinkkiä jopa purkista tai vaikkapa ostereista. Luultavasti joitakin
muitakin alkuaineita sun muita.

Joten jos naiselle seitsemän varvia käy vasta alkupaloista, täytynee hankkia useampi mies käyttöönsä...

buck2  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.06.2013 21:56:20 kirjoittanut sideman » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 08.06.2013 09:21:42 »

Keskivertomies (ei mikään Frederik) kyennee antamaan korkeintaan seitsemän (7) mälliä vuorokaudessa.
Senjälkeen lienee hyvä tankata ainakin sinkkiä jopa purkista tai vaikkapa ostereista. Luultavasti joitakin

Joten jos naiselle seitsemän varvia käy vasta alkupaloista, täytynee hankkia useampi mies käyttöönsä...

Joo, tai mies voi opetella tantratekniikan. Mitä sitä suotta kuluttamaan elämänenergiaansa siemensyöksyin, kun orgasmeja voi saada ilmankin. 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 08.06.2013 10:41:39 »

Joo, tai mies voi opetella tantratekniikan. Mitä sitä suotta kuluttamaan elämänenergiaansa siemensyöksyin, kun orgasmeja voi saada ilmankin. 

Tai sitten naiset voisivat ottaa mallia brittinaisten enemmistöstä:

Ilta=Sanomat

Shoppailu on brittinaisten mielestä parempaa ja nautittavampaa ajanvietettä kuin sängyssä peuhaaminen.
Daily Mail uutisoi uudesta tutkimuksesta, jonka mukaan naisista 55 prosenttia saa onnistuneista ostoksista saa paremman olon kuin seksistä. Vastaajista 11 prosenttia oli sitä mieltä, että shoppailu on aina poikkeuksetta kivempaa kuin rakastelu.

Ultimate shopper -ohjelman teettämään tutkimukseen vastasi 2000 parisuhteessa olevaa brittinaista. Tutkimuksen mukaan naiset ajattelevat shoppailua seksiä enemmän. Ostokset ovat ajatuksissa kuusi kertaa viikossa, kun taas seksi tulee mietteisiin vain neljästi.

Vastaajista 37 prosenttia kertoi riitelevänsä shoppailusta puolisonsa kanssa. Suurin osa naisista shopppaili mieluummin ystäviensä ja jopa lastensa kanssa enemmin kuin puolisonsa. Kumppaninsa ostosreissulle halusi seuraksi vain 16 prosenttia vastaajista.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 08.06.2013 11:08:19 »

aaltopituudella ja molemmat lähtee niihin ns roolileikkeihin kunnioitus mukana. Itse rakastan seksiä ja seksuaalienergia parantaa ja tasapainottaa energioitani todella mukavasti. So far so good.
( aurinko leijona ja  kuu jousimies)

Naiset ovat tuossa suhteessa sikäli onnellisessa asemassa, että he saavat, miehet voivat lähinnä vain antaa, ainakin
fyysisellä tasolla.

Totta. Juttelin yhen miehen kanssa ja hän sanoi että kykenee samaan orgasmin korkeintaan 2 krt peräkkäin vaikka ois kuinka kiimassa. Onneksi on niitä miehiä jotka kykenevät hallitsemaan tuon homman niin että nainen saa nauttia ainakin sen 2-3 tuntia sängyssä  smitten
tallennettu

farfallan
Vieras
« Vastaus #24 : 08.06.2013 11:22:33 »

Totta. Juttelin yhen miehen kanssa ja hän sanoi että kykenee samaan orgasmin korkeintaan 2 krt peräkkäin vaikka ois kuinka kiimassa. Onneksi on niitä miehiä jotka kykenevät hallitsemaan tuon homman niin että nainen saa nauttia ainakin sen 2-3 tuntia sängyssä  smitten

Mä voisin sanoa tähän väliin, että valitettavasti on miehiä, joiden kanssa voi nauttia ainoastaan 2-3 tuntia.  Cheesy Tylsää..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 08.06.2013 11:25:09 »

^
Toisaalta miksi miehen pitäisi pystyä tulemaan monta kertaa, mikäli hän osaa pidätellä hieman pidempään, on se paljon parempi lopulta kuin monta lyhyttä sarjaa peräjälkeen.  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 08.06.2013 11:32:34 »

Hurjin tapaus johon olen törmännyt, on eräs seksiaddiktoitunut kauris miekkonen, jonka aurinko on mun Lilithillä...ei minkäännäköistä rajaa laukeamisten tai ajan kanssa, ja jos fyysisesti onkin uupunut niin jatkaa vain...kai se on sitten se addiktion voima tai joku mikä siinä pyörittää, mutta enpä ole toiseen moiseen törmännyt.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 08.06.2013 11:46:59 »

Mä voisin sanoa tähän väliin, että valitettavasti on miehiä, joiden kanssa voi nauttia ainoastaan 2-3 tuntia.  Cheesy Tylsää..

Yeah!  Cool
tallennettu

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 08.06.2013 11:49:27 »

Hurjin tapaus johon olen törmännyt, on eräs seksiaddiktoitunut kauris miekkonen, jonka aurinko on mun Lilithillä...ei minkäännäköistä rajaa laukeamisten tai ajan kanssa, ja jos fyysisesti onkin uupunut niin jatkaa vain...kai se on sitten se addiktion voima tai joku mikä siinä pyörittää, mutta enpä ole toiseen moiseen törmännyt.

Mietin just tässä että tämä  kaksoset miehen kanssa meillä on molemmat  chiron oinas ja 7 huoneessa. Meille toi seksi oli se liimaava tekijä ja itse tajusin kuinka parantavaa toi seksuaali energia on. Intohimo ja tulisesti  smitten
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 08.06.2013 11:57:21 »

Grin
Mulla  chiron harka 5, että niinpä niin Cheesy Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: