Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nymfomaani-syndrooma  (Luettu 41929 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 08.06.2013 12:20:28 »

^
Toisaalta miksi miehen pitäisi pystyä tulemaan monta kertaa, mikäli hän osaa pidätellä hieman pidempään, on se paljon parempi lopulta kuin monta lyhyttä sarjaa peräjälkeen.  :Smiley

Minulla on ollut parikin miestä, jotka ovat katsoneet parhaaksi kehittää pidätystekniikkaa sen sijaan, että pyrkisivät ruikkimaan ympäriinsä kuin vapaanä pyörivät puutarhaletkut.  Cheesy Ensimmäinen oli kuitenkin vain kallellaan tantran suuntaan ( aurinko kauris kuu skorpioni askendentti vaaka), kun taas 6-vuotinen avomieheni ( aurinko oinas kuu kauris askendentti rapu) vei siemensyöksyn pidätyksen äärimmilleen ja minäkin opin, että orgasmi ja siemensyöksy eivät ole miehelle sama asia, vaikka ne yleensä yhteen niputetaankin. Näin naisen kannalta on tietysti mukavaa, kun oman nautintonsa kanssa ei tarvitse pitää kiirettä. Seksissä minulle on väliä sillä, että molemmat nauttivat ja vaikka joskus minulla oli epäilykseni siitä, voiko mies nauttia tuollaisesta pidättäytymisestä, niin kokemus osoitti, että ei se hänelle kärsimyksiä tuota.  Wink

Ikävä vain, että seksi oli ainoa asia, joka viimeksi mainitun avomiehen kanssa toimi, kaikki muu oli aika syvältä. Lisäksi minulle on käynyt niin, että vaikka en vaadi mieheltä mitään tantra-taitoja, niin vähänkään itsekeskeinen rakastelutyyli tuntuu minusta todella loukkaavalta ja kylmenen tällaiselle miehelle hyvin nopeasti. Nykyinen mies on syyllistynyt tällaiseen käytökseen hieman liian usein, eikä ota vastaan ohjeita, joten tässä elellään sitten seksittömässä parisuhteessa. Toistaiseksi tämä tilanne on sopinut molemmille.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
farfallan
Vieras
« Vastaus #31 : 08.06.2013 12:21:01 »

Maria Jungerin sanoja lainatakseni (suurinpiirtein) "Parasta seksiä on sellainen, mikä alkaa aamulla ja päättyy illalla, kun mennään sänkyyn nukkumaan". Mä vielä jatkaisin, että parast on se mikä jatkuu vielä seuraavana aamuna jne.

Täytyy miettiä tuota nymfo-juttua omalla kohdalla vielä tarkemmin..   Cheesy Missäs se mun kumppanini luuraa?!  Grin
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 08.06.2013 13:28:42 »

^
Toisaalta miksi miehen pitäisi pystyä tulemaan monta kertaa, mikäli hän osaa pidätellä hieman pidempään, on se paljon parempi lopulta kuin monta lyhyttä sarjaa peräjälkeen.  :Smiley

Holy cow! Tasa-arvoa petipuuhiinkin! Mikäli nainen kykenee tulemaan periaatteessa vaikka kuin monta
kertaa, pitäisi miehelläkin olla siihen oikeus! Ilman mitään aikaavieviä tantrasexikursseja!

tickedoff  Cry

BTW: Omnia animalia tristia post coitum? (Kaikki eläimet [urossellaiset?] ovat alakuloisia panon jälkeen?)

(Sori kaikki latinistit! En takaa, että tuo on kieliopillisesti, erityisesti morfologisesti korrekti virke...)
« Viimeksi muokattu: 08.06.2013 13:32:08 kirjoittanut sideman » tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 08.06.2013 14:37:37 »

BTW: Omnia animalia tristia post coitum? (Kaikki eläimet [urossellaiset?] ovat alakuloisia panon jälkeen?)

(Sori kaikki latinistit! En takaa, että tuo on kieliopillisesti, erityisesti morfologisesti korrekti virke...)

Olen joskus tuntenut tuon saman, todella tylsää  Embarrassed
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #34 : 08.06.2013 19:32:14 »

^

Holy cow! Tasa-arvoa petipuuhiinkin! Mikäli nainen kykenee tulemaan periaatteessa vaikka kuin monta
kertaa, pitäisi miehelläkin olla siihen oikeus! Ilman mitään aikaavieviä tantrasexikursseja!

tickedoff  Cry

Mutta käytännössähän suuri osa naisista ei pysty saamaan orgasmia aktin aikana koskaan, eikä se multiplisiittinenkään tuleminen mitään joka päiväistä ole vaikka yleensä orkkuja saisikin.  police
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #35 : 08.06.2013 19:42:01 »

Lisäksi minulle on käynyt niin, että vaikka en vaadi mieheltä mitään tantra-taitoja, niin vähänkään itsekeskeinen rakastelutyyli tuntuu minusta todella loukkaavalta ja kylmenen tällaiselle miehelle hyvin nopeasti. Nykyinen mies on syyllistynyt tällaiseen käytökseen hieman liian usein, eikä ota vastaan ohjeita, joten tässä elellään sitten seksittömässä parisuhteessa. Toistaiseksi tämä tilanne on sopinut molemmille.

Voin allekirjoittaa tämän saman ajatuksen, mikäli seksi alkaa tuntua liian mekaaniselta tai pelkältä tarpeen tyydytykseltä, sen sijaan että se olisi toisen ihmisen kohtaamista, katoaa koko hommasta maku. Jos nyt parhaimmasta seksistä puhutaan, niin mikään kuinka kokenut on tai kuinka pitkään jaksaa tai kuinka monta kertaa pystyy laukeamaan, ei merkitse mitään sen rinnalla mikä on asenne ja suhtautuminen. Kokemuksella puhuen. Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 08.06.2013 19:55:15 »

^

tickedoff  Cry

Mutta käytännössähän suuri osa naisista ei pysty saamaan orgasmia aktin aikana koskaan, eikä se multiplisiittinenkään tuleminen mitään joka päiväistä ole vaikka yleensä orkkuja saisikin.  police

Niin, jos sideman kuvittelee, että naiset laukeavat rutiininomaisesti sarjatulella, niin tässäpä vähän tutkittua tietoa naisten orgasmeista:

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/tietoa-seksuaalisuudesta/aikuiset/ongelmia_haasteita_sairauksia/seksuaaliongelmat/orgasmiongelmat/
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
epona
Vieras
« Vastaus #37 : 09.06.2013 17:56:41 »

Tähän väliin vähän luettavaa:

http://www.salon.com/2013/06/02/the_truth_about_female_desire_its_base_animalistic_and_ravenous/

/A
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 13.06.2013 11:12:37 »

If the male cum is like a vesipyssy's ruiskaus, the female "cum"
might be like that of Dirty Harry's Magnum .44 (Clint Eastwood
4 decades of Transcendental Meditation by Maharishi Mahesh
Yogi):

http://www.youtube.com/watch?v=X0lvp7a7pmk

http://www.youtube.com/watch?v=wXDXh5rPMn0

Wink

(edit) Aikoinaan tuli muutaman kerran käytyä naistentansseissa,
mutta kun tanssitaito ei  ollut mitenkään kehuttava, flaksi oli
mitä se oli...

Jälkeenpäin kuulin, että kenties ylivoimaisesti paras mimmimagneetti
on sormus miehen vasemmassa nimettömässä. Olisikohan pitänyt
testata sitä?

2funny
« Viimeksi muokattu: 13.06.2013 11:31:12 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 13.06.2013 12:25:54 »

Hurjin tapaus johon olen törmännyt, on eräs seksiaddiktoitunut kauris miekkonen, jonka aurinko on mun Lilithillä...ei minkäännäköistä rajaa laukeamisten tai ajan kanssa, ja jos fyysisesti onkin uupunut niin jatkaa vain...kai se on sitten se addiktion voima tai joku mikä siinä pyörittää, mutta enpä ole toiseen moiseen törmännyt.

Whoa! Meikäläisen kasseihin mahtuu kamaa vain tietty määrä, ja ilmeisesti suuri osa siitä ulostuu
setin ensimmäisellä laukeamisella?? Ainakin se tulee ulos kuin piiskatykin piipusta...

Shocked
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 13.06.2013 12:34:46 »

Miesten unelmako jos naiset alkavat käyttäytymään apinanaaraiden tavoin Shocked

Tänään torstaina sitten tulee telkkarista teemalta dokkari naisen libidosta.

Muistaakseni esittelypätkässä sanottiin, että vain 5 naisen kertomukset libidostaan. Ainakaan minulta ei ole asiasta udeltu, en voi siis puhua että naisten.. .eli kaikkien naisten. On meitä siihen sakkiin niiiin monenlaisia...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #41 : 13.06.2013 13:29:23 »

Jaaha, keskustelu näyttää siirtyneen jonnekin luonto-kanavalle taas, jospa koitan palauttaa sen takaisin asiaan. Tälle "syndroomalle" on olemassa nimittäin oma asteroidikin, Nymphe (875), jonka roolista kartalla sanotaan: "An overly-sexed individual. An indicator of sexual attraction." (en muista mistä tuon tiedon repäisin). Tän keskustelun kannalta oleellisia ovat myös:

- Eros (433): "Erotic love. Represents what turns you on, sexual attraction."
- Lust (4386): "Potent sexual attraction and connection. Sexually motivated, lustful. Lascivious personality or behaviour. Non-committed sex."
- Bacchus (2063): "Sexual orgies, groupies, highly sexual and unrestrained."

Itseltä Nymphe löytyy Kaloista 1. huoneesta, mutta mailin päästä AC:lta. En tiedä voinko sanoa olevani seksi-addikti, eiköhän useimmat ainakin teini-iässä jonkin sortin nymfomaaneja oo?  2funny No joo, mulla menee niin, että jos seksiä on tarjolla, sitä harrastetaan. Ja seksiähän voi harrastaa myös yksin  Wink Tällä hetkellä kun ei ole parisuhdetta, seksi ei ole kovin oleellista, mutta parisuhteessa se menee semmoiseksi melkein rutiini-toimenpiteeksi, että pitää harrastaa joka päivä vähän niin kuin tavan vuoksi. Kun sitä nyt kerran voi tehdä! Ja pikasuhteet on OK, mutta ei todellakaan niin että addiktioksi voisi kutsua. Tuota Lilithiä olen myös miettinyt, itsellä se on DC:llä yhtymässä Marsiin, kertooko se sitten jotain... jostain, ja jos, niin mistä?  idiot2
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 13.06.2013 13:41:06 »

Juu, Sideman, aikamoisia räkäpäitä ja suutareita tuokin sitten lopulta muistaakseni ammuskeli  :Smiley

Juu, nää onkin aiheellsiia asteroideja tässä ketjussa.
Mulla Lust on just yhtymässä kuuhun,
Nymphe  aspect_sex  venus
Eros yhtymässä  aurinko ja  juno
Bacchus vaan on kauriissa ykkösessä, ei mitään kummempaa  :Smiley

Ja transiitteina Lust oppo  venus
Nymphe Lilithin kanssa yhtymässä kuunsolmulla ja Bacchus yhtymässä  merkurius
Oih voih  Grin
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #43 : 14.06.2013 15:01:39 »

Seksi liittyy parisidoksen muodostumiseen, se liimaa ihmiset hormonien, kemikaalien, neuronikytkentöjen ja psyykkisen riippuvuuden tasolla. Jos harrastaa seksiä usean ihmisen kanssa niin koko tuo järjestelmä, meneekö se ymmälleen ja sekaisin.

Riippuu vähän mitä seksiltä hakee. Itse koen seksin ennen kaikkea kokonaisvaltaisena energiansiirtona, ja mulle kimppakiva olisi tästä syystä oikeastaan se paras seksin muoto, mutta muiden suostutteleminen siihen on kummallisen vaikeaa. Sad

Niinpä mä olen päätynyt harrastelemaan päällekkäisiä juttuja, joissa osapuolet kuitenkin yleensä tietävät toisistaan, ja keskustelumme asiasta ovatkin tyyliin: "Jos sä aiot sekstailla sen yhden kanssa niin muista ainakin käyttää kortsua!"
Kyllä minua yritetään tehdä mustasukkaiseksi, mutta tunnistan kyllä manipulointiyrityksen sellaisen tullessa vastaan ja voin vain todeta että olen aika immuuni. Cool

tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #44 : 15.06.2013 23:50:57 »

No mä olen nyt huomannut esiin puskevista piirteistäni, että flirtti puskee läpi, kun sinkkuna on. Mut ehkä mulla on alitajuinen "haenta" erilaisiin ihmiskontakteihin, ja se mikä kolahtaa, oon ensimmäisenä kokeilemassa elämykset myös seksuaalisesti, ei oikeastaan aina tarvitse siihen seksiä, vaan jotain välimuotoa. Hassua on se, että osaan kyllä vietellä monet kiinnostukseni kohteeni luokseni, ilman tunteita. Mutta VAIN JA AINOASTAAN ilman tunteita. Mutta sitten jos on tunteita pelissä niin, harmittaa että en sillon osaa ja uskalla ollakkaan semmonen miten normaalisti saisin huomion.

En enää uskalla yhdenillan juttuja, koska aina on käynyt niin, että toinen "takertuu", en sillä että se olisi paha asia, mutta itse tarvitsen tunteita jatkaakseen. Ehkäpä muut ajattelee musta että pelailen, mutta ei se ole sitä. Haluan vain etsiä sitä "jotain", ja jos ei kolahda niin sit ei kolahda. Tossa asiassa toimii venus kaksonen ja mun muu tunteellinen kartta. Haluan aivan äärettömästi tuntea ja kokea ihmisen läpikotaisin, kenestä olen kiinnostunut, varsinkin seksuaalisesti, se voi olla ns. tunteetonta tutkailua, kunnes matkan varrella saattaa tunteet puskea itsellä läpi. on äärimmäisen kiinnostavaa/tunteita herättävää tutkailla toinen seksuaalisesti, ns. mars härkänä. Aistillisuus!!!!
Se on se mun ristiriitaisin tilanne, kun olen vakaataa tyyppiä. Haluan pysyvyyttä ja kumppanin keneen on paljon tunteita, mut jos ei natsaa pidemmän päälle järkiajattelulla yms. niin en pysty siihen.

Mut joo, seksi on mun viettini ainiaan. Törmään kyllä aina sellaiseen ihmiseen, kenet huomaan olevan ensinnäkin 1. mun tyyppiä 2. luonne. ja sen jälkeen voin lähtee mukaan. Olen kyllä huomannut itsestäni piirteitä, että jos toinen on huono sängyssä, niin se saa kyllä mut etäiseks, eli hylkään.Koen, että ei ole tarpeeksi aistillinen ihminen muutenkaan asioissa, voi olla pinnallista ajatettelua, mutta mulle se on tärkeetä.
Kun ite paneudun asiaan, niin odotan että muut on samalla tavalla mukana asiassa, jos ei ole, niin mielenkiinto lakkaa välittömästi!!!

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: