Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nymfomaani-syndrooma  (Luettu 41938 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #45 : 17.06.2013 10:08:39 »

Mites muuten teillä sitten tämä seksuaalinen lataus tapaamienne miesten puolelta?

Itsellä kun on yleensä aina miehet olleet aika suuresti seksuaalisia, ja olen miettinyt, että tämän täytyy ehkä johtua siitä, että olen hakenut ja tarvinnut itseäni seksuaalisesti latautuneempaa miestä, sillä jos itse olisin vahvemmin seksuaalinen kuin mies, tuntisin oloni jokseenkin orvoksi ja homma ei toimisi. En tiedä iskisikö siinä jokin kulttuurinen stereotypia myös päälle, että jos olen seksuaalisempi kuin mies, olen jotenkin huoramainen? Mutta eipä muutenkaan, mukavampihan se on jos seksuaaliset halut kohtaavat. Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 17.06.2013 11:24:16 »

Itselläni oli avioliiton aikana aika surkean alhainen seksuaalisuus mutta varmaan johtui väsymyksestä ja 3 lapsesta. Nyt kun erosta on muutama vuosi tuntui että olen ihan kyltymätön, aina vain lisää eikä liikaa ole vielä tullut vastaan  Grin Ja minulla ei ole todellakaan sellainen olo että minun pitäisi tätä hävetä tmv. Olen sellainen kun olen ja tähän asti miehet on kyllä tykännyt  Cool
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #47 : 18.06.2013 18:42:33 »

Mites muuten teillä sitten tämä seksuaalinen lataus tapaamienne miesten puolelta?

Itsellä kun on yleensä aina miehet olleet aika suuresti seksuaalisia, ja olen miettinyt, että tämän täytyy ehkä johtua siitä, että olen hakenut ja tarvinnut itseäni seksuaalisesti latautuneempaa miestä, sillä jos itse olisin vahvemmin seksuaalinen kuin mies, tuntisin oloni jokseenkin orvoksi ja homma ei toimisi.

Komppaan.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 18.06.2013 19:26:56 »

Aviopuoliso oli hyvä ettei frigidi. Sen jälkeen on ollut hyvin seksuaalisia otuksia, härkiä ja kauriita, ja siis eron jälkeen sain oikein ahaa elämyksen, että jaa! Tätä seksin kuuluu olla  Grin
Mut kaikki mun kaksoseni on olleet epä sensitiivisiä ja sensuelleja punkassa. En usko, että se on ihan joka  kaksoset kohdalla niin, mutta voiko sitten olla kyse siitä, että vesimies jousimies vaikutteisena olen heitit tullut hurmanneeksi joillain ihan muilla avuilla kuin seksuaalisilla, hurmaantunut itsekin, ja sitten ei punkan puolella natsaakaan?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #49 : 19.06.2013 19:55:03 »

Mut kaikki mun kaksoseni on olleet epä sensitiivisiä ja sensuelleja punkassa. En usko, että se on ihan joka  kaksoset kohdalla niin, mutta voiko sitten olla kyse siitä, että vesimies jousimies vaikutteisena olen heitit tullut hurmanneeksi joillain ihan muilla avuilla kuin seksuaalisilla, hurmaantunut itsekin, ja sitten ei punkan puolella natsaakaan?

Kuulostaa vähän tutulta. Jouskaripainotteisena skopuna enimmäkseen puhun itselleni seuraa - varsinkin varmin tapa herättää kiinnostuksen kohteen kiinnostus on tehdä sen kavereihin vaikutus. Siinä käy tyypillisesti jotakuinkin niin, että se kohde tulee jossain vaiheessa myös mustasukkaiseksi ja sitten mun huomiota tullaankin oikein hakemaan.

Ja mun ei tarvitse tehdä muuta kuin heittää läppää. coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 19.06.2013 21:17:21 »

Yks mikä voi tietty olla tuossa, että hurmaantuu johonkin minussa mikä vaikuttaa joltain mitä ei ole, niin tuo mun neptunus ykkösessä neliöineen  venus mars kuu

Mut miten niin kuvaavaa, että  skorpioni hoitaa seuraa itselleen tuollatavoin manipuloimalla sen mustasukkaiseksi  :Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 20.06.2013 13:05:27 »

Aviopuoliso oli hyvä ettei frigidi. Sen jälkeen on ollut hyvin seksuaalisia otuksia, härkiä ja kauriita, ja siis eron jälkeen sain oikein ahaa elämyksen, että jaa! Tätä seksin kuuluu olla  Grin

Olen kuullut isojen tyttöjen puhuvan avioeronsa jälkeen, että ovat löytäneet seksuaalisuutensa oikeesti vasta silloin.
Jäin miettimään mistä on kyse ja kun ukkojen kanssa tehnyt töitä vuoskymmenet, olenpa asiaa heiltä udellut. No sieltä on paljastunut, että mies alkaa helposti ajatella kumppaniaan (lastensa) äitinä ja kuka nyt äitinsä kanssa hekumallisesti sekstaisi.
Että niinkuin olen edesmenneestä kumppanista sanonut, on miesten kaikkein seksuaalisin elin (aivot) korvien välissä. Jos ukot sen hallitsee, ei naisten tarvi odottaa eroamista, jotta seksi olisi nautittavaa.
Edesmenneeni oli briljantin älykäs ja henkisesti syvällinen. Sormenpäistäänkin tihkui seksuaalinen energia vaikka vain olisi sohvalla istunut ja hiljaksensa maailman menoa miettinyt. Levollinen ja itsessään viihtyvä mies... njam!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 20.06.2013 13:22:38 »

Jaaha, keskustelu näyttää siirtyneen jonnekin luonto-kanavalle taas, jospa koitan palauttaa sen takaisin asiaan. Tälle "syndroomalle" on olemassa nimittäin oma asteroidikin, Nymphe (875), jonka roolista kartalla sanotaan: "An overly-sexed individual. An indicator of sexual attraction." (en muista mistä tuon tiedon repäisin). Tän keskustelun kannalta oleellisia ovat myös:

- Eros (433): "Erotic love. Represents what turns you on, sexual attraction."
- Lust (4386): "Potent sexual attraction and connection. Sexually motivated, lustful. Lascivious personality or behaviour. Non-committed sex."
- Bacchus (2063): "Sexual orgies, groupies, highly sexual and unrestrained."

Itseltä Nymphe löytyy Kaloista 1. huoneesta, mutta mailin päästä AC:lta. En tiedä voinko sanoa olevani seksi-addikti, eiköhän useimmat ainakin teini-iässä jonkin sortin nymfomaaneja oo?  2funny No joo, mulla menee niin, että jos seksiä on tarjolla, sitä harrastetaan. Ja seksiähän voi harrastaa myös yksin  Wink Tällä hetkellä kun ei ole parisuhdetta, seksi ei ole kovin oleellista, mutta parisuhteessa se menee semmoiseksi melkein rutiini-toimenpiteeksi, että pitää harrastaa joka päivä vähän niin kuin tavan vuoksi. Kun sitä nyt kerran voi tehdä! Ja pikasuhteet on OK, mutta ei todellakaan niin että addiktioksi voisi kutsua. Tuota Lilithiä olen myös miettinyt, itsellä se on DC:llä yhtymässä Marsiin, kertooko se sitten jotain... jostain, ja jos, niin mistä?  idiot2

Pahus  tickedoff pitkä kirjoitus häipyi bittien kanssa tähtiin, joita juuri nyt näen. Hukka-aika ei ole minun ajatusmaailmani sopivaa. Parempi silloin vaikka kerätä voimia rauhallisessa  unessa.

Siis: Viime viikolla jo intoa piukassa tein kartan, jolle nimesin nuo mainitsemasi asteroidit. No huh huh! Kaikkea ei voi tänne kirjoittaa, kun junnuikäisetkin tänne pääsevät.
Siis: Casanova  aspect_con   askendentti   aspect_con  Bacchus,
                       aspect_sex  Nymphe  aspect_con  Lust (,joilla löyhä yhtymä Eros  aspect_con  merkurius ), josta
                       hiukan vajaa  aspect_ssx  Amor, sekä  aspect_con  aurinko, joka heläyttää koko taivaankannen ahkerasti aspektoituneena ja vielä  aspect_sex kuu että moneen muuhunkin.
                       Pisteenä i.n päällä Cupido  aspect_con  DC.
Mietin, olenko todellakin sellainen, miten tuon toiselle tulkitsisin, että vuoroin hurmaan ja huumaan, vuoroin kiusoittelen ja leikin. Mutta tosipaikasta onkin sitten leikki kaukana, silloin toimitaan, onhan Amor   aspect_squ   askendentti  sekä DC.lle, sekä  aspect_opp  juno .
Täytyy sanoa: Onneksi on mitä mummona muistella. Ei taida ollakaan kummallista, mistä runot ovat syntyneet. Hmmh! Täytyypä miettiä.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2013 17:24:15 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 20.06.2013 14:25:46 »

Näkisin tuon Nymphen luonnonhenkenä, jokien, merten, maitten.
Näitä nymfejähän tuo Zeus vietteli,
kun olivat kauniita nuoria neitokaisia.
Zeus vietteli, eli niinkään että ne olisivat olleet aktiivisia ja laskelmoivia miestennielijöitä..
Ja Bacchus on enämpi viinin jumala, roomalainen vastine Dionysokselle.
Viinin ja hurmoksen jumala, jonka palvonta lupasi yksilöllistä pelastusta.
Dionysoksella oli yleensä seurassaan metsämaiden henkiä: sileenejä, jotka olivat hevosenkorvaisia karvaisia miehiä, hyvin viisaita mutta hyvin juopuneita, sekä satyyreja, pukin ja hevosen kaltaisia miehiä, joissa yhdistyi juopumus ja himo.
Hänen ihmisseuralaisensa olivat naisia, joita sanottiin mainadeiksi, vimmaisiksi.

Dionysoksen palvontaan liittyvä estojen häviäminen ja orgastiset palvontamenot saivat senaatin säätämään ankaria lakeja v. 186 eKr.
(Maailman myytit ja tarut)
maidani naimadi
maiden ja morsian ja naimalupa, joo, assosiaatioita
mies ja Bacchus, se on aika, on se, joo

http://www.etymonline.com/index.php?term=nymph&allowed_in_frame=0
« Viimeksi muokattu: 20.06.2013 14:27:24 kirjoittanut nikki » tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 20.06.2013 14:48:07 »

Hmmmh!? Tarkoitatko, että minä olenkin se jota liehitellään, kun tuo ASC on niin kovin piiritetty? Ja kaikki nuo lemmenleikkeihin viittaavat merkit ovat keskenään luontuvissa aspekteissa?
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 20.06.2013 16:01:35 »

Cupido kiusoittelee DC.llä, josko mainadi Bacchuksen matkaan lähtis tai sitten oot vaan syntymähumalassa.. vai oliks se transiitti?
Tuo Bacchus on nyt 29 rx  kauris  aspect_opp  ceres 29  rapu
ja Pohjois-Karjalan poliisi kirjoitti uudet taiat jussiksi:
"Mikäli nouset veneessä kännissä seisomaan juhannuksena,
voit nähdä tulevan leskesi rannalla."
Leski vois kyllä olla enämpi Junon yks arkkityyppi, 18 rx  vesimies aspect_con Hermes nyt.

Nymphe osuukin superkuulle, luonnonhenkiä jussina, mikä ettei, 2  rapu  aspect_con aurinko.
Voi siinä olla kyllä tahatonta viettelyksenkin makua,  aspect_con mean Apoge Lilith 1  rapu.
Tuo superkuu nimityshän tulee tuosta kuun ollessa lähimpänä maan pistettä perigium
ja tuolloin  aurinko on siellä apogeum-pisteessä, eli  aspect_con mean Apoge, se laskennallinen Lilithin piste.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 20.06.2013 16:15:43 »

Ihanaa tietoutta ja sanailua taasen nikki Smiley

Ja mulla on nousuolmu 2 rapu  :Smiley Menen siis bongailemaan nymphejä juhannuksena, josko ne vaikka kertois mun tulevan kohtalon  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 20.06.2013 16:24:27 »

Joo, ne vois avata sun Lilith Cerestä.
Eiku Cereksen vehnäpeltoon vaan kirmailemaan, saat jonku punkin pureman ainaskin.. Cheesy
Muuten toinen juopottelija Dionysus on 2  neitsyt
elikkä superkuun supersankarit asialla,  aspect_sex

Ja katot tänä iltana Yle Teemalta tiededokumentin klo 21.00 miehen libido,
sitten Eroottiset ihmiset ja lopuksi tarjolla Seksiä Auringon alla... Kiss
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 20.06.2013 16:42:16 »

Hahaa,  ceres maille syöttämään itsensä punkeille, ja sit melkein kuolema siitä, ja joku iiiihana uroo pelastaa? Silleehän se  buck2
Toiv. supersankaritkin tulee vaan mun kanssa kirmaamaan venhäpelloille, etteivät läksi Ahdin valtakuntaan venholla...ku vehnäpeltoon ei kai oo kukaan vielä hukkunu, eiku hölmölän akkahan sinne hukku, tai ainakin kaikki luuli niin  Cheesy

Onkohan noi ohjelmat valittu tolleen ihan kansan Juhannushengen nostattamiseksi? smitten

*Menee lukemaan Ajattomia arkkityyppejä*
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 26.06.2013 16:37:03 »

Tunnistin itsessäni samoja piirteitä aloittajan kanssa... Minäkin olen joskus jäänyt aina kakkoseksi ja jossain vaiheessa huomasin ettei mun tarvi jäädä enää.

Kivat sulle.  Smiley Toivottavasti mullekkin toteutuis tuo käytännössä. Emmä tiedä, ehkä se on sitä, et alkaa nähdä ittensä arvokkaana eikä niin hirveesti enää tarvi sitä huomiota muilta ja tunnetta että että on tärkeä.
Mua on kyllä jonkin verran auttanu asian tiedostaminen, sillä ei ole enää niin paljon valtaa mun elämässä. Muutenkin tässä  uranus aspect_squ jupiter transiitin aikana kyseenalaistanu vanhoja arvoja, esim. Ennen olisin kyllä hypännyt suhteeseen pelkän fyysisen kemian perusteella ja sen takia ( :Smiley ) mutta nykyään molemmin puolinen syvä rakkaus on väh. yhtä tärkeä kriteeri suhdetta aloittaessa. Ennen ajattelin että rakkaus tulee ajan kanssa, mikä osittain varmaan on myös totta mutta nyt haluan, että kun menen suhteeseen niin teen sen myös rakkaudesta. Olen myös rauhoittunut sen verran, että en ole heti hyppäämässä toisen punkkaan, että annan asioiden rauhassa olla ja kehittyä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: