Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avun pyyntö :,(  (Luettu 4026 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
fairytales
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 08.06.2013 00:51:26 »

Heippa,

Voisiko joku kiltti katsoa miltä tulevaisuuteni näyttää? näkyykö siellä rakkautta ja mistä se mahdollisesti löytyy ja koska?
Olen tässä viimeisen parin vuoden aikana ainoastaan menettänyt asioita jaa rakkaita. ja vaikka kuinka yritän olla positiivinen ja kärsivällinen niin nyt alkaa tuntua että voimat todella hiipuvat.
Kaipaisin todella oikeaa rakkautta elämääni, olen ihastunutkin muutaman kerran melko pienen ajan sisällä mutta joka kerta mies onkin ollut varattu tai löytänyt heti toisen.
Alkaa olla jo niin turhautunut olo että ei oikein osaa edes arvostaa itseä enään. toivoa tässä ehkä yritän hakea...
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2013 11:42:43 »

Moi

Nostin sinulle Zen Tarot-korteista kortin Täydellinen läsnäolo. Tällä hetkellä energiaasi tarvitaan tässä päivässä, ei hamassa tulevaisuudessa. Keskity ja katso, missä apuasi tarvitaan, tulet olemaan avaintekijä asian ratkaisussa. Ennen tätä ei kannata miesasioita miettiäkään.

Miesasioille sitten tulevaan: Avoimuus. Ihanaa  positiivista naisellista energiaa on tulossa, olethan muistanut pitää sitä itsessäsi yllä? Jokainen meistä on jumalatar (pätee myös miehiin, muuten Wink ) ja sitä jumaluutta pitää vaalia, se on elämäntehtävämme. Milloin viimeksi lakkasit varpaankynnet? Tai uusit kampauksen? Nämä pienet itsensä arvostamisen merkit johtavat sitten siihen positiiviseen energiaan, jossa suhteen löytäminen on helpompaa. Jos et arvosta itseäsi, ei sitä tee kukaan muukaan.

Toivottavasti sait jotain eväitä näistä.
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2013 21:29:02 »

Kiitos Thuileann  Smiley

tuntuu vain ettei ikuisesti jaksaisi odottaa kumppania :/
Ja sitte kun muutenkin melkein kaikki mitä teen menee pieleen.
Joka päivässä tulee jossain takapakkia.
Tälläinen yksinäisyyden tunne on jotenkin niin masentava  Cry
tallennettu
KlittanWiccan
Vieras
« Vastaus #3 : 09.06.2013 21:49:18 »

Ei kukaan mitään nää tulevaisuuteen ja toisaalta tuollaisiin asioihin on ihan turha kyselläkkään mitään , elä vaan täysillä ja hyppää ukosta ukkoon ei sillä väliä ovatko varattuja vai eivät . Nauti elämästä .
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 16.06.2013 13:19:30 »

Kiitos Thuileann  Smiley

tuntuu vain ettei ikuisesti jaksaisi odottaa kumppania :/
Ja sitte kun muutenkin melkein kaikki mitä teen menee pieleen.
Joka päivässä tulee jossain takapakkia.
Tälläinen yksinäisyyden tunne on jotenkin niin masentava  Cry

Tiedän että masentaa, itsekin elelen sinkkuna ja tiedän oikein hyvin tuon tunteen ja kuinka isoksi se voi päästä. Mutta olen myös huomannut, että mitä enemmän siinä velloo, sitä isommaksi se kasvaa. Ja sitä raskaampi sitä on sitten kantaa. Mulle ja mun mielenterveydelle on paljon helpompaa että se yksinäisyys on vain pikku asia minussa eikä koko persoonaa määrittävä asia, niin sitten jää muutakin sisältöä elämään. Sitä varmaan just tuo Avoimuus-korttikin sanoo, että älä vello negatiivisessa vaan ota se positiivisesti vastaan asenteella "mitä vaan saa nyt tapahtua" Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: