Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinkas Lordille käy Euroviisuissa?  (Luettu 85723 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #60 : 21.05.2006 02:13:38 »

Lainaus
” Koko hahmo on rakennettu tarkasti ja pieteetillä. Jokainen yksityiskohta on hiottu ja tarkkaan mietitty”, toteaa ylpeä Lordin isä.

mulle tuli joku ajatus että mr. lordi voisi olla nouseva kalat...mutta sitten käänsin sen toisin päin, koska monesti luulen ensin vastamerkiksi ennenkuin jotain paljastuu...

kun ottaa huomioon että hän on harrastanut piirtämistä intohimoisesti ja rakentaa käsityönä maskinsa...ja suunnittelee kaiken viimeisen päälle...

tulee mieleen että hän hyvin mahdollisesti voisi olla nouse va neitsyt. myös hänen vaatimaton ja ujohko puheensa kun häntä haastatellaan omana itsenään paljastaisi neitsytmäisen pröystäilemättömän asenteen. tosin hän vaikuttaa puhuvan nopeasti kuin kaksoset...mutta hmm, luulisin neitsyeksi. mene ja tiedä, pitäis varmaan katsoa oletettuja huoneita sen pohjalta ennenkuin vois sanoo lisää.

Voi olla, melkoisen todennäköistä jopa. Rovaniemen leveysasteilla neitsyt on todella yleinen nouseva merkki, kun taas kalat äärimmäisen harvinainen, itsellenikin tämä "siunaantunut".
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
kooky
Vieras
« Vastaus #61 : 21.05.2006 02:20:16 »

joo taitaa se kalat ollakin todella harvinainen niin pohjoisessa. vain yhden nousevan kalan tiedän mutta hänkin on syntynyt etelä-suomessa.

jostain syystä minulle tuli herra lordin persoonasta lavan ulkopuolella mieleen Rauli Badding Somerjoki joka on neitsyt. tai ainakin se kuva mitä olen hänestä medioiden kautta saanut, koska taisi kuolla silloin kun olin lapsi...sellainen henkilö joka esiintyy mutta on kuitenkin hyvin ujo, epävarmakin itsestään ja asenne on juuri sellainen nöyrä, yleisön palvelija. vosi kuviotella että lordille ei kusi nouse helpolla päähän, hän on tehnyt niin paljon työtäkin asiansa eteen ja kestänyt ihmisten huvittuneisuutta ja pilkkaakin silloin kun kukaan ei ymmärtänyt. tottahan se on että hänen bändinsä tyylinen meininki ei ollut mitään kovin trendikästä ja sellaista jolla saisi vakavastiotettavuutta. mutta kyse onkin varmaan puhtaasta rakkaudesta siihen mitä tekee, ja se sitten vei lordin kohti menestystä Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #62 : 21.05.2006 08:31:10 »

............. mutta kyse onkin varmaan puhtaasta rakkaudesta siihen mitä tekee, ja se sitten vei lordin kohti menestystä Wink
ONNEKSI olkoon koko Suomelle  Cheesy
Todella rumista ulkokuorista huolimatta sisällään sykkii ilon, rauhan  ja rakkauden täyttämä IHMISEN sydän  smitten
Minun maailmani ainakin vimpsahti yhden kokonaisen kierroksen toivon ja eheytymisen suuntaan ............  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Oikku67
Vieras
« Vastaus #63 : 21.05.2006 09:59:51 »

ONNEA LORDI JA ONNEA SUOMI.. Cheesy
Vihdoinkin odotettu voitto.. Upea esitys!!  Cheesy

(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/heartss.gif)

Oikku67
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #64 : 21.05.2006 10:04:07 »

USKOMATON JUTTU  Cheesy , ONNEA LORDILLE JA KOKO PISKUISELLE SUOMEN KANSALLE !!!!! MAHTAVAA ETTÄ SAI ELÄESSÄÄN NÄHDÄ TÄMÄNKIN IHMEEN  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #65 : 21.05.2006 10:55:49 »

Kiss    Kiss   WAU   WAU   WAU   WAU    Kiss    Kiss

UPEETA !!!
MAHTAVAA !!!!
IHANAA !!!!

KIITOS LORDI  Kiss
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 21.05.2006 11:38:09 »

Uskomaton juttu! Cheesy
Katselimme saksalaiselta kanavalta noita euroviisauksia ja heilla oli tuollainen ennen ja jalkeen show siella ja he irvailivat tuota voittoa hyvantahtoisesti, etta oli Suomen jo aika voittaakin, kun koko viisuhistoria muuten on ollut niin huvittava. Grin 2funny Cheesy

Hyva, hyva!  smitten

Iloa, valoa ja rakkautta smitten
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #67 : 21.05.2006 11:55:03 »

Upeeta Lordi    Cheesy

Mie en voi vieläkään uskoa tätä todeksi  Shocked
Kerrassaan mahtavaa smitten
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #68 : 21.05.2006 12:22:25 »

En sitten katsellut viisuja, mutta radio oli auki ja kaverilta saatiin väliaika tietoja. Kun kaveri kerto, että Lordi johtaa 10 pisteellä ja sitten 20 jne... niin ei se menny oikeen mun päähäni. Sitten mentiinkin baariin katsomaan.

Suomi todella voitti euroviisut 2006!!!

Kiitos Lordi!smitten
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 21.05.2006 12:29:48 »

TOSI UPEETA KUN SUOMI VOITTI !!!!!!!
Biisi alko tuntumaan aina vaan paremmalta mitä enempi sitä kuuli  Wink
Semifinaalin jälkeen kyl alko tuntumaan että voitetaan  !!!!
Kyllä on nyt upee olla SUOMALAINEN  smitten

Cheesy    Oinas73

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #70 : 21.05.2006 12:30:36 »

Öö sitten se toinen asia, mistä puhuin Italiassa.. miten tuntea olevansa suomalainen ja kuulua hevikansaan.. uhh..  angel

No ei mutta on se ihan ansaittu juttu, vaikka kieltämättä erittäin erikoisella kokoonpanolla sinne mentiin. Hullut suomalaiset.  coolsmiley Tässä nähdään myös toisella palstalla jotain suuria merkityksiä, miksi minä en? Etelän maiden kaunis rauhallinen musa kiinnostaisi ja kukkakedot..  Kiss
« Viimeksi muokattu: 21.05.2006 12:59:49 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #71 : 21.05.2006 14:00:22 »

Hih, JG, laitan sulle pian sen yv:n mutta sieltä kartastasi pomppaa osuvasti  venus aspect_con askendentti ja vielä Vaa'assa eli arvostat kauniita asioita, ei mitään monsterimenoa...   Grin Grin Grin

Mutta koita kestää, Suomelle tämä on HUIPPUJUTTU!!! Taidan ostaa pojalle Lordi-paidan... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 21.05.2006 14:45:31 »

Kuinka tää on mahdollista?

Heviparodia joka saa karvani pystyyn? Vaikuttaa ihan vitsiltä? Onko niillä joku sanoma?

Mikä on kun hevi ei kolahda minuun millään tavalla? Nyt varmaan pitää taas uudestaan ajatella tämä "ongelma" mikä minulla on hevistä ollut jo pidemmän aikaa, kun se on korviaraastavaa metakkaa.

Siis jos Lordista puhutaan, niin siitä on kyllä hevi kaukana... Lordi itsekin tunnustaa hard rock hallelujah, eli raskaasta rockista on kyse...

Ja kyllä musta oli todella upeaa katsella eilen illalla viisuja.. Lankomiehen kanssa huudettiin kilpaa!!!  crazy2
tallennettu

valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #73 : 21.05.2006 14:54:37 »

Hei Jupiter girl..
Sanoit, että omat numerosi 13.23. Minä olen syntynyt 13.23
Hassua..
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Lothlorien
Vieras
« Vastaus #74 : 21.05.2006 15:13:20 »

Hard Rock Hallelujah!!!!!

Upeeta mahtavaa!!! Kyllä tuli itsellekin tippa linssiin Lordin murskavoitosta!!! Hyvä Suomi!!! Ja mitkä kannustukset!! Kyllä suomen kansatietää mitä pitää Eukkareihin lähettää vai mitä kansalaiset??

Metalgirl_
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: