Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinkas Lordille käy Euroviisuissa?  (Luettu 85523 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #120 : 26.05.2006 22:48:10 »

Auliisti tuli tolv poing Swedustakin, ja arvaa nauttivatko.

*Siis älä nyt väitä ettei muut maat olis hevidiggareita.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #121 : 26.05.2006 22:52:19 »

Auliisti tuli tolv poing Swedustakin, ja arvaa nauttivatko.

*Siis älä nyt väitä ettei muut maat olis hevidiggareita.

Eipä ole viisuissa pahemmin näkynyt, ja mitä on ollut, ovat jääneet kauaksi voitosta.
Mutta nyt Suomi sai voiton ei piisin takia, vaan aivan muista syistä.
Koska piisi sopi niihin syihin.
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #122 : 26.05.2006 22:56:42 »

Eipä ole viisuissa pahemmin näkynyt, ja mitä on ollut, ovat jääneet kauaksi voitosta.
Mutta nyt Suomi sai voiton ei piisin takia, vaan aivan muista syistä.
Koska piisi sopi niihin syihin.

*Jaa miksi? Muilla mailla tarve nauraa Suomen henkiselle tilalle vai? No mutta toisaalla keskustellaan siitä että täältä muka tulee Pohjolan valo. No nyt taidan jättää viisaammille että missä oikeen mennään.. ja jätän Lordin nettoamaan rahaa tyhmien ja manipuloitavien kustannuksella.  Angry Grin Cheesy 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #123 : 26.05.2006 23:03:37 »

Niin. 1+1  on usein kolme tai enemmän, vain ojalan laskuopissa se on 2.

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #124 : 26.05.2006 23:16:16 »

Niin Suomi sai voiton tuollaisella pändillä/piisillä koska se oli Suomen arvolle poliittisesti sopiva.
Suomella on ollut tasavertaisia piisejä voittajien kanssa paljon ennenkin.
Mutta voitto ei ole koskaan ollut poliittisesti sopiva.

Se on siinä.
 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 00:30:58 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #125 : 27.05.2006 01:02:12 »

Ja anteeksi sitten kaikille hevidiggareille, joiden mielestä hevibändien sanoitus ei merkkaa mitään. Lordin biisin sanoitus sielujen pelastuksesta tms on ainakin täysin ristiriidassa paikalla vallinneen humalaisen, hieman aggressiivisen tunnelman kanssa.

Kaikella kunnioituksella JupiterGirl, mutta sinä tunnut tahallasi näkevän vain sen mitä haluat nähdä. Ymmärrän että et pidä hevi-musiikista, mutta on hieman surkuhupaisaa alkaa etsimään jotain "pimeyden voimia" sen taakse. En minäkään pidä hiphopista tai kantrista, olen tainnut niitä huvikseni jopa saatanallisiksi väittää, mutta se oli nyt ihan huumorimielessä heitetty.

Suomessa on joka perjantai humalainen, hieman aggressiivinen tunnelma. Useimmiten ihan tavallisissa lähikuppiloissa jotka soittavat humppaa, mutta se ilmeisesti sitten johtuu jostain muusta kuin musiikista (kun se ei olekaan heviä). Suomessa tälläkin hetkellä monet humalaiset miehet, päällisin puolin ihan tavalliset työssä käyvät normaalilta vaikuttavat, hakkaavat vaimojaan. Heidänkään tapauksessa kyse ei varmaan ole musiikkimausta (ellei se sitten ole hevi). Tiedätkö muuten, että erään tutkimuksen mukaan Tuska on yksi Suomen rauhallisimmista festareista?

En ymmärrä tätä ylikierroksilla käymistä ja apokalyptisten visioiden maailailua mitä nyt harrastetaan. Mikä siinä on että ihmiset eivät ymmärrä mikä on teatteria ja mikä todellisuutta? Lordin show on tuollainen, käyttekö yhtä kuumana kauhuelokuvia, teatteria, näyttelijöitä, yms. vastaan?

*miettii hetken painaako lähetä-nappulaa, mutta antaa mennä*
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #126 : 27.05.2006 01:24:08 »

Käsittääkseni kaikilla on sananvapaus, ja mielipidevapaus. Ainakin pitäisi.
Vaikka se ei kaikkia aina mielytä.
Niin Sinulla, kuin myös muilla.

Jokainen tekee omat valintansa.

Sad Sad Sad Sad Sad
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 01:34:49 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #127 : 27.05.2006 01:43:31 »

Sad Sad Sad Sad Sad

Totta kai on, lähinnä vain mietin etten halua aloittaa tällä palstalla "3. maailmansotaa" jostain näin järjettömästä asiasta. Mieluummin siinä tapauksessa vaikka antaa olla. Wink

edit: Huomasin tuossa edellisellä sivulla olleen kauhistelua enemmänkin. Kannattaa tosiaan miettiä mitä todella tapahtuu, ymmärtämättömyys ja tuomitseminen ovat aina ikäviä asioita. Ihan vinkiksi ettei kannata mitään kovin eksoottisia piilomerkityksiä hakea, menee vähän samaan luokkaan kuin biisien väärin päin kuunteleminen, jolloin biisissä voi kuulla oikeastaan mitä vain haluaa. Itse en kyseistä esitystä nähnyt muuta kuin aivan lopun, mutta veikkaan tuon nuken olleen sama kuin Lordin musiikkivideoissakin.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 03:02:53 kirjoittanut Missa » tallennettu

Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #128 : 27.05.2006 03:00:48 »

Sad Sad Sad Sad Sad

Totta kai on, lähinnä vain mietin etten halua aloittaa tällä palstalla "3. maailmansotaa" jostain näin järjettömästä asiasta. Mieluummin siinä tapauksessa vaikka antaa olla. Wink

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss  Ei se Täältä ala.
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #129 : 27.05.2006 08:33:28 »

Jos siel juhlissa oli verinaamasia humalaisia suomalaisen perinteen mukaan ja "negatiivisä viboja" niin tuskin T. Putaansuuta siitä voi syyttää; eipä tartte mennä sellasia harmaita, kateellisia, negatiivisia viboja etsimään ku mihkä tahansa suomalaiseen ostarikapakkaan kuuntelemaan tuulipukujen viuhinaa ja ihmsiten ennakkoluuloja, tai mihkä tahansa työpaikalle kuuntelemaan ihmisten vee-hattuilua toinen toisilleen.

Siinäpä se!!!

Mielestäni on outoa käydä taisteluun lieveilmiötä vastaan, kun oikeat syyt ongelmiin ovat jossain aivan muualla. Ei täällä mikään satanismi ainakaan tämän bändin myötä ole nousussa.

Suomalaiset menee viikonloppuisin kapakoihin vetääkseen perseet ja päästäkseen tappelemaan. Väki on tosiaan viikonloppuisin todella aggressiivista. Usein sekä naiset että miehet. Olisikin paljon tärkeämpää lähteä miettimään miksi ihmisten täytyy purkaa paineita viinalla ja riehumisella, ja miten niitä paineita voitaisiin ehkäistä ennen kuin ne yltyvät liian koviksi. Ei tuolla "mihin tämä maailma onkaan menossa" -kauhistelulla saada mitään aikaiseksi.

Kouluihin yhdeksi aineeksi rentoutumisharjoitukset, itsensä arvostuksen opettelu, oikea ryhmässä toimimisen opettelu jne. Samalla voisi katsoa tuota alkoholipolitiikkaa parin viimevuoden valossa, ja miettiä että pitäisikö höllentämisen sijaan KUITENKIN kiristää.

Niin ja JG, monesti tuo "henkinen" porukka on vain näennäisesti avarakatseista, noissa tilaisuuksissa on vain pakonomaisen rakastava tunnelma jne. Hirveän monet ihmiset yrittävät itselleenkin valehdella olevansa "kehittyneitä", vaikka pinnan alla on niin paljon pimeää jota ei uskalleta kohdata.

Itse ainakin mielummin katselen lammasta suden vaatteissa, kuin sutta lampaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #130 : 27.05.2006 08:37:46 »

Kuten sanottu, toistan että vältän aggressiivisia tilaisuuksia enkä lietso sellaista tunnelmaa itse olemalla vaikkapa metallirokkari. Haluan tietää miksi ja mitä palvelee yleensä saatanasta ja pimeydestä lauleskelu, on tuo liekkisymboliikka nyt ainakin klassisesti tulkittu näiden tahojen palvonnaksi, mutta kuten sanottu, VOIHAN KOKO OLEMASSAOLON ottaa teatterina.

En tiedä kumpi on ensin muna vai kana. Ahdistus ihmisissä jo olemassa (minussa sitä tuskin on tolla tasolla, en ole aggressiivinen enkä juo) vai se että tietyt kulttuurimuodot vetävät näitä fiiliksiä esiin. Pimeyttä voi joko kanavoida hyvään työhön ja kehittää omaa värähtelytasoaan tai sitten lietsoa sitä esiin. Itse en ole kokenut tuollaista pimeyttä itsessäni vaikka olen sitä asiaa nyt jo 3v miettinyt intensiivisesti, kun ex ystäväni, okkultisti, kääntyi satanistiksi ja samassa alkoi käydä hevikeikoilla. En sano että kaikilla nämä asiat liittyvät yhteen, mutta olenpahan käynyt läpi asiaa ja miettinyt mistä tämä pimeys on sitten kotoisin, joka on minulle vierasta. Jos elämä on suht kunnossa, ei ahdista. Ja jos vaikka joku ahdistaisikin, senkin voi käsitellä.

Jos tässä kaikessa on jotain tekoa enkeleiden kanssa, voin sanoa että ne ovat ainakin todellisia ja niissä on voimaa, pimeyden tai valon puolella. Pimeyden puolta voi halutessaan vetää luokseen. Ja muuten kuulin aika karmean tarinan eräästä satanistimiehestä tossa keväällä.

Minä en ole kokenut Amman tilaisuuksia ollenkaan väkinäisen henkisiksi. Sinne tulevat ne, jotka pystyvät ylläpitämään rakkauden värähtelyä, joka kohoaa aina kun avataara astuu sisään. Voin vain verrata miten erilainen oli fiilis. Olen toki itsekin ollut Leningrad Cowboyn keikalla Kaapelilla  Amman jälkeen, mutta sekään ei ollut mitään metalliheviä. Siinä ei lietsota tiettyjä tunnelmia. Jos henkinen ihminen yleensä etsii valaistunutta seuraa, niin hedelmistään puu tunnetaan. Jos etsii jotain muuta esim synkistelyä ja aggressiota, sitä on kyllä kaupan.

Mutta hei enhän minä ole sielunpaimen. smitten smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 08:47:58 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #131 : 27.05.2006 09:17:59 »

Molemmat vaikuttavat toisiinsa. Uskon kyllä myös siihen että esim. musiikki tai elokuvat vaikuttavat ihmiseen. Tuota Lordin juttua en vaan mitenkään pysty ottamaan ilman huumoria - ja niinhän se on tarkoitettukin. Oikeat satanisti-metallistithan pitävät tuota ihan mainstream-poppina.

Itse kuuntelin aiemmin huomattavasti raskaampaa musiikkia (en heviä, vaan esimerkiksi Faith no morea), mutta se sopi silloiseen pitkään jälkiteinimasennukseeni. Silloin se auttoi päästämään ahdistuksesta fyysisesti irti. Pidän silloisista lempikappaleistani vieläkin, mutta nykyään kuuntelen pääasiassa muuta musiikkia. Itselläni tämä oli osa prosessia, jossa pääsin itseni kanssa sinuiksi.

Mutta ei musiikki kyllä automaattisesti ihmistä pahenna. Katso nyt vaikka Gigiannea, siinä on metalli-typy henkeen ja vereen, mutta takuulla on "hyvän puolella"
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #132 : 27.05.2006 09:36:18 »

Itse ainakin mielummin katselen lammasta suden vaatteissa, kuin sutta lampaan.
Aamen!!
(http://www.lyricsdownload.com/images/music-smiley-005.gif)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #133 : 27.05.2006 10:18:00 »

Voi olla, ehkä olen vaan itse niin klassisen kauneuden, rauhallisemman elämäntavan, luonnon ja muun puolesta että tää ei nyt kolahda. Sitten voidaan taas siirtyä siihen aiheeseen että missäs ne hengenheimolaissielut minulla on kun ei k.o. keikalla..
tallennettu

Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #134 : 27.05.2006 10:54:04 »

Mitä ihmeen tarkoitusta tällainen musa sitten palvelee? Nyt muuten en muista mikä se turkulainen hevibändi eilen oli se lämmittelijä, jonka sanoituksissa nämä pimeyden enkeliasiat ainakin kuuluvat. Joku biisi joka on soinut joka paikassa ja nyt mulla täys muistikatko, ketä olivat.

Sitä samaa tarkoitusta kuin muukin musiikki ja taide yleensä. Musiikin tarkoituksena on herättää ihmisissä tunteita ja ajatuksia. En katsonut tilaisuutta, mutta tietääkseni Kilpi esiintyi siellä, melko neutraali yhtye sen perusteella mitä olen kuullut.

Lainaus
Miksi minulla on aivan erilainen maku ja pidän kauneudesta, harmoniasta, ja mitä ovat  Saatanaa kosiskelevat sanoitukset? Mitä niillä tarkoitetaan? Miksi asialla on kiva leikkiä?

Miksi oletat ettei metalli-musiikista pitävät pidä kauneudesta ja harmoniasta? Itse ainakin pidän. Jälkimmäistä saat puolestani kysyä joltakin black metal-bändiltä.

Lainaus
Ehkä olen väärässä mutta minusta Tuska festareillakin oli satanistinen/pimeä fiilis jo portilla enkä maksaisi lippua sisään. Minusta on surkuhupaisaa että Saatanasta, helvetin porteista ja pimeyden voimista pitää laulaa, että pääsisi saamaan >>>naisia ja rahaa<<<. Sehän se bändien varsinainen motiivi on, ajattelivat he sitten touhuaan sen tarkemmin tai ei.

Nyt muuten meni hermot. Millä oikeudella sinä menet leimaamaan ihmisiä "väärän musiikkimaun" perusteella, että he tekevät hommaa että pääsisi saamaan "naisia ja rahaa"? Miltä sinusta tuntuisi jos itsellesi tärkeästä asiasta, jolle olisit omistanut koko elämäsi sanottaisiin noin? Itse en tiennytkään että soitan sen takia että saisin "naisia" (hitsi kun olen itsekin sellainen :Smiley), eikä sitä rahaakaan ole näkynyt. Muusikon ammatti on yksi heikoiten palkatuista aloista, jota ei todellakaan jaksa tehdä ellei ole todella palava halu soittaa ja esiintyä.

Lainaus
"Black metal on heavy metal -musiikkia, jota tehtiin lähinnä Norjassa 1990-luvun alkupuolella. Genressä yhdistyi äärimmäinen musiikki ja lyriikassa ja julkisessa esiintymisessä kristinuskon halveksuminen ja saatananpalvonta. Musiikillisesti black metal on heavy metal -musiikin äärimmäinen muoto, jossa tietoisesti pyritään nihilistiseen ja kylmään äänimaailmaan."

Eli tossa se lukee, ainakin metallin puolella pimeyden palvonta on "se juttu"...

Lukee vai? No suosittelen että luet sen tekstin hieman tarkemmin, juuri nyt tulkitset tuota kuin "piru Raamattua". Onko järin fiksua puhua metalli-musiikista ottamalla esiin todella marginaalinen alagenre kuten black metal, joka on jo ihan oma juttunsa? Ymmärrän jos se meno ei ihan kaikille kolahda, mutta on täysin järjetöntä sanoa että kaikki metalli on tuollaista. Etkä voi sanoa etteikö tekstissä mainittu tuon olevan äärimusiikkia.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: