Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinkas Lordille käy Euroviisuissa?  (Luettu 85499 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #135 : 27.05.2006 11:48:21 »

Hyvät ihmiset! Muistakaahan suvaitsevaisuus.  coolsmiley

Minä, valon ja rakkauden puolestapuhuja ja tekijä. Minä "Jeesustelija" olin tuossa Lordin konserttitilaisuudessa. En "käännyttämässä" ketään, sillä enhän ole "uskis" vaikka Jeesus lähelläni onkin. Wink Minulla ei siis todellakaan ollut tuota Jupiter girlin mainitsemaa Jeesus kylttiä.  2funny En myöskään ollut ryyppäämässä ja riehumassa. Huh Olenhan lähes 100% absolutisti. Ihan vain mielenkiinnosta olin kuuntelemassa musiikkia, tunnustelemassa "fiiliksiä" ja iloitsemassa Suomen euroviisuvoitosta.

Toki hämmästelin, ja en pitänyt tuosta ryyppää ja rällää meiningistä. Eihän siinä kuitenkaan mitään uutta ja poikkeuksellista ole suomalaisille. Ajatelkaa vappua, juhannusta yms. juhlia... En toki "pitänyt" siitäkään että siellä näkyi hämmästyttävän paljon tosi pieniä lapsia, joiden paikka olisi kyllä ollut mielestäni aivan jossain muualla ja viimeistään yhdeksän maissa jo unten mailla. No mutta kukin tavallaan, en voi ketään tuomita. Omat lapseni olivat isän kanssa kotona.

Tapahtuma oli kuitenkin ihan kaikenkaikkiaan mukava ja näennäisessä "synkkyydessäänkin" "valoisa". En aistinut siellä mitään ääretöntä pahuutta tai saatanallista. Huh Vaan tietynlaisen muutoksen aallon. Wink Mielestäni tämä Lordin edustama "pahuus" on vain katsojan silmissä. "Lieveilmiöitä" toki on ja tulee olemaan ja "pimeys tiivistyy", mutta se on vain tilapäistä ja alkusoittoa sille, että "valo voittaa".  Wink  angel smitten

Niin ja olen samaa mieltä Kehon kanssa, että noissa Lordin sanoissa on hyvää symboliikkaa. Minusta tämä oli ennenkaikkea suvaitsevaisuuden voitto, tämä hui niin "kaamean" ja "pahan" lordin voitto. "Ei ole koiraa karvoihin katsomista" ja "älkää tuomitko, jottei teitä tuomittaisi".  Wink

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #136 : 27.05.2006 14:22:06 »

Kyllähän se Suomi oli aika sekaisin silloinkin, kun Leijonat voittivat MM-kultaa.
Ja luulen, että jos sellainen joskus kohdalle sattuu uudestaan, niin meno on hulvatonta.
Oispa sitten nuo Euroviisut voittaneet vaikka Matti ja Teppo, niin se, että Suomeen tuli voitto, olisi takuulla pannut suomalaiset juhlimaan ja ottamaan ilon irti.
On se niin kaukainen unelma ollut, kun aina vaan on nollarivi ollut Suomen kohdalla euroviisu-pisteissä.
Joten antaa palaa, juhlitaan silloin kun on juhlan aika. Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #137 : 27.05.2006 14:35:13 »

Mutta ei musiikki kyllä automaattisesti ihmistä pahenna. Katso nyt vaikka Gigiannea, siinä on metalli-typy henkeen ja vereen, mutta takuulla on "hyvän puolella"
Lainaus
JEEE, KIITOS VE!   smitten Olet täysin 100% oikeassa ! Ns. saatananpalvonta-bänditkin ovat asia täysin erikseen ! Kannattaisi PEREHTYÄ asioihin, ennenkuin suustaan päästää tuollaisia suorastaan SOLVAUKSIA tiettyä musiikkityyliä, bändejä, elokuvia tms. kohtaan. Tosi tietämätöntä ja pikkusieluista. Lordinkin kohdalla kyse on VAIN ja AINOASTAAN showsta/teatterista. Jos kerran niin kovasti moinen pelottaa, voi aina jäädä kotiin, MIKSI sitten ylipäätään tulla sellaisiin tapahtumiin, jotka järkyttävät ?? Muitako "jeesustelemaan" ja rukoilemaan MUKAMAS kadotettujen sielujen puolesta ?? HÄH !?Juuri "jeesustelijat" pahimpia tuomitsijoita ja TIETÄMÄTTÖMIÄ tai haluttomia tietämään muusta kuin omasta Onneni on olla Herraa lähellä-musiikistaan. Huh,huh ! He usein luulevat olevansa täysin oikeassa ja muiden yläpuolella. " Se, joka itsensä ylentää, allennettakoon ! " HERÄTKÄÄHÄN "uskikset" jo !! KONKREETTISESTI suurimmat ahdistukset, aivopesu/manipulaatio, käännytysyritykset VÄKISIN olen saanut juuri nimenomaan "uskisten" taholta ! Olin aikoinaan pari kesää kesätöissä hautausmaalla ja parinani oli syvästi uskovainen ihminen. Joka hetki hän tunki käsiään pääni päälle ja rukoili puolestani. Kaikki mitä sanoin, tein ja ylipäätään KAIKKI MINUSSA oli syntistä ja saatanallista hänen mielestään. Etenkin musiikkimakuni. Hän aiheutti minulle syvää ahdistusta ja teki kesätöistäni HELVETTIÄ ! Hän rikkoi yksityisyyttäni ja yritti VÄKISIN tehdä minusta kaltaistaan "hihhulia". ONKO TUOLLAINEN OIKEIN ? No, EI TODELLAKAAN !
Itse tulen ainakin AINA JA IKUISESTI kannattamaan rock ja heavy-musiikkia, sekä kauhuleffoja !! PISTE ! EN ole mikään pimeyden palvoja, PÄINVASTOIN ! USKON Jumalaan, hyvyyteen, enkeleihin yms. Iloa, valoa ja rakkautta kaikille ! JA SUVAITSEVAISUUTTA !!  smitten  angel
HARD ROCK HALLELUJAH !!   smitten
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 14:58:06 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #138 : 27.05.2006 15:27:16 »

Heh, ala sitten soittaa niin että saat naisia ja rahaa.

Just tän takia en voi puhua hevistä enää, se ei kolahda minuun vaan yleensä nostaa karvani pystyyn enkä osais seurustella kovasti heviä diggaavan henkilön kanssa. Ehkä olen konservatiivi jotenkin tässä asiassa kun siitä puhuminenkin, saati nauttiminen on niin turha yritys. Ajanhukkaa. Ahhah luinpa toisaalta että Putaansuu laulaa olevansa Saatanan edustaja jne. Onko se siis pelkkää vitsiä kaikki vai tarkoittaako nää lyriikat mittään?

Mutta siis kiva ett' Suomi voitti. Ja ilotulitukset oli kivoja.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 15:40:07 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #139 : 27.05.2006 15:55:58 »

Just tän takia en voi puhua hevistä enää, se ei kolahda minuun vaan yleensä nostaa karvani pystyyn enkä osais seurustella kovasti heviä diggaavan henkilön kanssa. Ehkä olen konservatiivi jotenkin tässä asiassa kun siitä puhuminenkin, saati nauttiminen on niin turha yritys. Ajanhukkaa. Ahhah luinpa toisaalta että Putaansuu laulaa olevansa Saatanan edustaja jne. Onko se siis pelkkää vitsiä kaikki vai tarkoittaako nää lyriikat mittään?

Ehkä kannattaisi siirtyä seuraamaan muita aiheita..
tallennettu

VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #140 : 27.05.2006 16:13:40 »

Ahhah luinpa toisaalta että Putaansuu laulaa olevansa Saatanan edustaja jne. Onko se siis pelkkää vitsiä kaikki vai tarkoittaako nää lyriikat mittään?

Niin no laulaahan ne aiemmin mainitut Matti ja Teppokin menevänsä joka ainoa aamu seitsemäksi töihin. Enkä usko kyllä sitäkään.

Mutta kyllähän sitä tietysti mitä tahansa voi lukea kuin piru raamattua. Jokainen löytää asioille omien kokemustensa kautta omat merkityksensä.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #141 : 27.05.2006 16:17:06 »

Niinpä kannattaisi ! Täysin samaa mieltä !
JupiterGirl on meidän "hevarien" YLÄPUOLELLA, eikä ole TIETOINEN asioista.
Noh, mutta se hänelle suotakoon ! JÄLLEEN KERRAN tuli todistettua "uskisten" ahdaskatseisuus ja tietämättömyys...
Minulle AIVAN SAMA, minä joku, joka ei minua henk.koht. tunne pitää !
Itse ja lähipiiri kyllä TÄYSIN tietää, kuinka hyvä ihminen olen ! Hevistä HUOLIMATTA ! SURULLISTA ja VALITETTAVAA tällainen huonoksi ihmiseksi julistaminen...  Cry Voisinpa minäkin sitten sanoa, että superuskovaiset saavat karvani pystyyn...  knuppel2
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #142 : 27.05.2006 16:35:35 »

Ei kiinnosta, teen musiikkia musiikin takia. Tai no rahaa olisi mukava saada sen verran että voisi elättää musiikilla itsensä, ja mahdollisesti perheensä tulevaisuudessa. Kovin ikävää jos et voi keskustella asioista joista et henkilökohtaisesti pidä, toivon että vielä joku päivä avaudut erilaiselle musiikille. Se ei tarkoita että kaikesta täytyy pitää, en minäkään, mutta että kaikkea voisi edes yrittää ymmärtää.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #143 : 27.05.2006 17:16:55 »

Jokainen kokee varmasti Lordin omalla tavallaan. Toisille se on saatananpalvontaa ja pahuutta. Minusta se on enemmänkin showta, teatteria ja näyttävä lavashow.
Jännää se miten heidät on leimattu "pahaksi", varsinkin kun muutama Lordin jäsenistä on soittanut kirkossakin aiemmin.
Tavallisia heppuja jotka tekee kauhushowta ja soittaa rokkia, minun mielestäni.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #144 : 27.05.2006 17:33:26 »

En koe olevani hevarien yläpuolella, olipas tuo tunteellinen reaktio. En vain ymmärrä tarvetta mässäillä eräillä asioilla, jotka ei mielestäni naurata, mitä nyt olen kuullut.. mutta sanon nyt vikan kerran, ei kaikkeen heviin välttämättä liity pimeyden puuhat, mutta nähtävästi metalliin ainakin.. osaan siitä. Enkä ole superuskovainen, enhän edes kuulu kirkkoon enkä käy missään oikeaoppisessa henkisessä ryhmässä. Olen itse kuullut Saatanan "kanavointia" ja tunnistin kyllä erään epämukavan energian siinä.. mutta siis jos jonkun mielestä tämä opettaa omilla aivoilla ajattelua eikä vaikutteiden ottamista vaikkapa pimeästä okkultismista, niin. Toisaalta satanistien mukaanhan he ajattelevat itse, minusta he seuraavat tiettyjä rituaaleja. Ok Lordi ei välttämättä pelaa tällä ainakaan ihan tosissaan.

Juttelin äsken naisen kanssa, joka tekee ihan erilaista musaa eikä hänkään ymmärrä tätä ilmiötä, ja olin ihan samoilla aalloilla.

Ehkä se on vain hauskanpitoa ja kummitusjunaa lapsille.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 17:38:07 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #145 : 27.05.2006 17:39:50 »

Suurimpaan osaan ei kuulu "pimeyden puuhat". Hurja ulkonäkö ja rokki ei viittaa mielestäni millään lailla pimeyteen taikka pahuuteen. Itse koen Katri Helenan hyvin pelottavana  Wink ja humpan yleensäkin mutta kunnioitan toki sitä että musiikkimakuja on monia  Smiley

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #146 : 27.05.2006 17:41:52 »

mutta sanon nyt vikan kerran, ei kaikkeen heviin välttämättä liity pimeyden puuhat, mutta nähtävästi metalliin ainakin.. osaan siitä.

Tämä osa meni multa nyt vähän yli... Lordi kun nimenomaan kuuluu raskaaseen rockiin eli heavy -osastoon, eikä ole metallia nähnytkään.. Nallekarhuja ovat nuo pojat.
Itse koen Katri Helenan hyvin pelottavana  Wink ja humpan yleensäkin mutta kunnioitan toki sitä että musiikkimakuja on monia  Smiley

Kiitos Artemis!!!  Cheesy
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #147 : 27.05.2006 17:46:36 »

Ja onhan toki olemassa niin heavy metallia kuten myös death metallia jotka taas eroavat myös toisistaan. Death lienee sanomaltaan synkempää.

Omasta mielestäni Tomi on sympaattisen oloinen mies. Oli mukava kuulla hänen puhuvan suomea Rovaniemen murteellaan  Smiley Reilun tuntuinen tyyppi.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #148 : 27.05.2006 17:50:18 »

Jupitergirl, keskustelu on aina hyvästä. Ja on hyvä kuulla mielipiteitä. Luulenpa että tätä Lordi juuri haluaa, herättää keskustelua ja saada ihmiset miettimään. Jos musiikki ei herättäisi mitää ajatuksia niin ketä se kiinnostaisi?

Peace, love and rock'n roll  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #149 : 27.05.2006 19:44:53 »

OK ! Kantasi tuli selväksi JupiterGirl ! Siirry todellakin MUIHIN asioihin, joista jotakin tiedät !
Annoit selvästi ymmärtää, että ET voisi olla esim. minun ystäväni, koska satun pitämään hevistä, koska olen ns. "hevari". Joten EIKÖ se ole jonkinlaista itsensä ylentämistä, parempana pitämistä ? Ainakin se on SYRJINTÄÄ !
ITSE EN syrji ketään, enkä millään mitenkään "mässäile". Ehkä sinusta sitten on RIKOS pitää hevistä ja hevistä pitävät ja sitä soittavat ovat sinusta KAIKKI automaattisesti saatanan puolella. HALLELUJAH, AMEN !! Herää todellisuuteen.
Rautalangastako pitää vääntää, että hevi EI liity hyvyyteen tai pahuuteen !!   idiot2
Uskontojen/eri uskovien varjolla/välillä ne USEIMMAT sodatkin käydään !  knuppel2   

tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  

Siirry: