Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinkas Lordille käy Euroviisuissa?  (Luettu 85475 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #150 : 27.05.2006 19:50:54 »

Suurimpaan osaan ei kuulu "pimeyden puuhat". Hurja ulkonäkö ja rokki ei viittaa mielestäni millään lailla pimeyteen taikka pahuuteen. kunnioitan toki sitä että musiikkimakuja on monia  Smiley

Niinpä, aivan, ei yleensä viittaakaan. Minä myös kunnioitan ja on ihan hyvä että musiikkimakuja on monia.

Itse kuuntelen monenlaista musiikkia. Lempi musiikkiani on kuitenkin rock ja ns. "henkiset" new-age tyyppiset musiikit, kuten enkeli, luonnon ääni yms. musiikit. Yksi ehdoton suosikkini musiikkilajeista on myös intiaani musiikki (lähinnä Pohjois-Amerikan). Pidän myös klassisesta musiikista, joistain pop ja disco kappaleistakin.

Lempibändini/artistini viiden kärki on kuitenkin tässä: Bryan Adams, The doors, Red hot chili peppers, Cranberries, Alanis Morrissette.

Joidenkin musiikkien värähtelyt "maadoittavat", toiset "nostattavat" korkeammalle jne. Musiikin vaikutukset ovat moninaiset. Kukin varmasti valitsee musiikkinsa sen mukaan, mitä ehkä tiedostamattaankin tarvitsee. Minua rokahtava musiikki ainakin maadoittaa sopivasti, jotta en liian korkeissa sfääreissä koko ajan liitellisi.  Wink

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #151 : 27.05.2006 19:55:01 »

Niin ja minä tunnen henkilökohtaisesti monta ns. "hevaria" ja aivan ihania ja sydämellisiä ihmisiä kaikki. smitten Eivätkä mitenkään "pahoja". Huh Miehenikin on mieltynyt enemmän hevi-musiikkiin. Megadeth yksi hänen suosikeistaan. Soittaapa hän kitaraakin.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 19:57:25 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #152 : 27.05.2006 19:57:13 »

Suurimpaan osaan ei kuulu "pimeyden puuhat". Hurja ulkonäkö ja rokki ei viittaa mielestäni millään lailla pimeyteen taikka pahuuteen. kunnioitan toki sitä että musiikkimakuja on monia  Smiley
Niinpä, aivan, ei yleensä viittaakaan. Minä myös kunnioitan ja on ihan hyvä että musiikkimakuja on monia.
Lainaus
Aivan, naulankantaan ! Se, mitä musiikkia kuuntelee/diggaa EI TEE kenestäkään PAREMPAA tai HUONOMPAA ! Sehän ON hyvänen aika VAIN MUSIIKKIA !!

tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #153 : 27.05.2006 20:37:22 »

Meidänkin mummo hehkutti että on se Lordi sitten hyvä ja että hän ainakin tykkää juuri tälläisestä musiikista.. Mummoni on jotain 78 Cheesy
Ennen kun tuli Jyrki ohjelma telkusta meidän mummo tiesi kaikki juorut bändeistä kun Jyrkiä oli tuijotellut päivät pitkät..  2funny

Toinen mummo ei kai tykännyt kun ikää on 90 ja kuulu on jo heikentynyt...Smiley
Mä yllätyin kun meidän äiti sanoi silloin kun Lordi valitiin viisuihin,että "tuohan voisi jopa menestyä!"Olen aina luullut,että äitini ei välitä hevistä.erehdyinpä taas..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #154 : 28.05.2006 07:36:25 »

Tässäpä teille aiheeseen liittyen iltalehden Maria Guzeninan kolumnista pätkä:

KORKEAMPI VEISU

Asiat eivät ole aina miltä näyttävät. Espoolainen pastori Antero Laukkanen (kd) tunnusti minulle fanittavansa Lordia. Ja syykin on selvä. Laukkanen muistutti, että kristinoppi on täynnä viittauksia koviin kiviin. Joten miten olisi psalmi 62:2-3,6-8?

Jumalan edessä mieleni hiljenee, hän antaa minulle avun.
Hän on kallio, hän on minun pelastukseni,
hän on linnani, minä en horju.
Hiljene sieluni, Jumalan edessä!
Hän antaa minulle toivon.
Jumalassa on pelastukseni ja kunniani.
Hän on luja kallio, hänessä on turvani.

Hard rock hallelujah!

Raamatun kuuluisin kivi löytyy Matteuksen evankeliumista.

Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Mitäs tähän sanotte? Minut ainakin pastori Laukkanen sai hiljaiseksi.

Suomen tulevat sukupolvet täyttävät uudenlaisen maan. Kuka olisi uskonut? Lordista on tullut kaikkien suosikki. Nekin, jotka jaksoivat paheksua monstereidemme tyyliä ja musiikkia ennen viisufinaalia, ovat nyt juhlijoiden joukossa. Kun vielä ennen finaalia turuilla maalattiin piruja seinille, nyt toreilla kaikuu korkeampi veisu.

Että sellainen pätkä Iltalehdestä...

tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #155 : 28.05.2006 09:19:43 »

Yes, hieno homma !
Kiitokset Rakkauden enkeli kolumnipätkästä.  smitten  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #156 : 28.05.2006 10:09:54 »

Yes, hieno homma !
Kiitokset Rakkauden enkeli kolumnipätkästä.  smitten  smitten

Heh, eipä kestä. Kiitä Iltalehteä ja Maria Guzeninaa. Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #157 : 28.05.2006 11:00:47 »

Kuten Rakkauden enkeli sanoi, myös minä pidän hyvin erityyppisestä musiikista. Ihan päivittäin saattaa maku vaihtua, joskus haluan kuunnella jotain rauhallisempaa, joskus taas kaipaan mahtipontista musiikkia. Ja puhuit intiaanimusiikista. Itse olin viimekesänä euroopassa reissussa ja eräillä markkinoilla esiintyi intiaaneja soittaen musiikkiaan. Lumouduin siitä todella, oli pakko jäädä kuuntelemaan  Smiley
Eräs tuttavani opiskelee teologiaa, hänestä kenties tulee jonain päivänä pappi. Hän on nuoresta saakka diggaillut hevistä ja soittanut hevibändissäkin.
Jos Lordi olisi soittanut biisinsä ilman maskeja niin ihmisten reaktio olisi varmasti ollut toinen, ihmisiä arvioidaan niin helposti ulkonäön perusteella ja pistetään tiettyihin kategorioihin.
Kyllähän nyt hirviön näköisten heppujen on pakko palvoa saatanaa  Wink
tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #158 : 28.05.2006 11:09:48 »

Kun tuosta "kalliosta" puhutaan,
niin tässäpä siintää sellainenkin aikanaan todennettavissa
oleva mahdollisuus, että pääsemme matkaamaan läpi kivien ja kallioidenkin.

Ja tarkoitan tällä sitä potentiaalista dematerialisaatiota,
joka antaa ihmiskunnalle uuden kulkuväylän.

Dematerialisaatiotakin toimivampi ratkaisu on
eräänlainen taajuusmatkailu:

Kuljemme läpi kiven ja kannon,
ohitse mielemme vastustuksen annon.

Sillä on olemassa Rakkauden universaali muoto,
jolle mikään fyysinen on olematta kohtalon kuono.

Kiven, kallion halki kun matkaamme näin,
Yksi Ainoa on turvamme, kulkeaksemme itään päin.

Aina Auringon syntysijoille päätyäksemme
eikä suinkaan materian harhaan nääntyäksemme.

Vielä koittaa kiitos kallis isiemme, äitiemme työn,
kun meistä urkenee uudenlainen kyvykkyys
edetä läpi kivienkin hidastevyön.

Vainkohan nähdäkseni senkin olevan totta,
että itsensä rajoittamisesta vapautuu tämäkin Rotta!

Eikä pelkästään kiinalaisen horoskoopin oven raosta esiin käyden
vaan monen tiheysvaihtelun oktaaveista soivaan värivaloon työntyen.

:Smiley angel smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #159 : 28.05.2006 11:21:20 »

Artemis! Onpa hauska tietää, että joku toinenkin "lumoutuu" intiaanimusiikista.  Smiley

Solarbion! Ihanaa, totta ja niin symbolista, sekä runollistakin tekstiä.  smitten Kyllä tämäkin  aurinko harka puskee läpi kiven ja kannon.  Wink  Grin
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #160 : 28.05.2006 11:54:02 »

ja HYVÄ IKIAIKA - se pysti mikä Lordilla oli kädessä oli tämä Ateenassa voitettu palkinto - ei mitään jumalanpilkkaa knuppel2 knuppel2

En ole missään kirjoittanut Jumalanpilkata, koska sellaista ei ole olemassa, muilla kuin papistolla.

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #161 : 28.05.2006 13:49:12 »

Tässäpä kirjoitus Lordin virallisilta nettisivuilta www.lordi.org
Lordi kiittää kaikkia äänestäjiään Euroviisuissa !
Lordi-yhtye vetoaa faneihinsa ja koko Suomen kansaan, jotta perjantaiksi suunniteltu tapahtuma Helsingin Kauppatorilla olisi väkivallaton ja positiivinen juhla.
Yhtye toivoo, että kaikki agressiiviset ja negatiiviset mielenilmaukset mediaa tai yhtyettä loukanneita tahoja tai henkilöitä kohtaan unohdettaisiin.
Tehkäämme yhdessä perjantaista kaikkien aikojen kansanjuhla.
 smitten  smitten  smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #162 : 28.05.2006 19:00:30 »

Tässäpä teille aiheeseen liittyen iltalehden Maria Guzeninan kolumnista pätkä:

KORKEAMPI VEISU

Asiat eivät ole aina miltä näyttävät. Espoolainen pastori Antero Laukkanen (kd) tunnusti minulle fanittavansa Lordia. Ja syykin on selvä. Laukkanen muistutti, että kristinoppi on täynnä viittauksia koviin kiviin. Joten miten olisi psalmi 62:2-3,6-8?

Jumalan edessä mieleni hiljenee, hän antaa minulle avun.
Hiljene sieluni, Jumalan edessä!
Hän antaa minulle toivon.
Jumalassa on pelastukseni ja kunniani.
Hän on luja kallio, hänessä on turvani.

Hard rock hallelujah!

Raamatun kuuluisin kivi löytyy Matteuksen evankeliumista.

Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Mitäs tähän sanotte? Minut ainakin pastori Laukkanen sai hiljaiseksi.

Suomen tulevat sukupolvet täyttävät uudenlaisen maan. Kuka olisi uskonut? Lordista on tullut kaikkien suosikki. Nekin, jotka jaksoivat paheksua monstereidemme tyyliä ja musiikkia ennen viisufinaalia, ovat nyt juhlijoiden joukossa. Kun vielä ennen finaalia turuilla maalattiin piruja seinille, nyt toreilla kaikuu korkeampi veisu.

Että sellainen pätkä Iltalehdestä...

Mä en tajua tätä urputusta tästä uskonnosta!Kun Lordin musiikkihan ei liity saatananpalvotaan yms.juttuihin mitenkään se on vain puhdasta viihdettä.Tuo Maria Guzeninan kolumni on hyvä pitääpä lukea se...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ozzette
Vieras
« Vastaus #163 : 28.05.2006 19:51:45 »

Jep, juuri näin Athene !  smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #164 : 28.05.2006 21:00:54 »

Outs  Cheesy
Lordin rumpali asuu täällä meillä päin.. outs
Boikotoin Seikaa, Lordin kasvojen näyttämisestä, sillä jos hän on sen kieltänyt sitä pitää kunnioittaa, onneksi itse en ole niin utelias sentään.
Jos vaikka täällä pidettäs seuraavat viisuilut, heh, heh..juu.... 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  

Siirry: