Ehkä mulla on se että järkeilen asioita, ja ajattelen että se on luonnollista.
Ja et, on paljon muitakin asioita mitä pelätä, konkreettisimpia?
vaikka onhan ukkonen konkreettinen ilmiö, mut se menee ohi, ja siihen ei vaan voi vaikuttaa.
Pakko kysyä että ootko koskaan nähnyt kun ukkonen tappaa puita ja rikkoo omaisuutta? Ja raekuuro lyttää pienempiä kasveja?
Mää olen, pelko tulee osaksi siitäkin - mulle ukkonen ei jää ylös taivaalle riehumaan, se on silmien edessä. Hur.
Mulla kyllä kans nousee mieleen kummitustarinoita vieraissa pimeissä paikoissa. Pienenä pelkäsin puita joihin näytetään valoa alhaalta päin. En tiiä miks...
Hah, aika hauska. Mä pelkäisin pimeissä paikoissa, etten kompastuisi ja satuttaisi itteeni. Ehkä mua pelottaisi semmonen, että jos olisin metsässä pimeässä, ja tippuisin johonkin pimeään onkaloon enkä pääsisi pois. :
Myös luonnon eläimet saattaisi vähän hirvittää.
Pienempänä tuppasin myös eksymään metsiin aina, se oli kyllä aika creepyä
No ihan omin silmin nähtyjä tapauksia ei mitään katastrofaalisia ole, mutta salamoita on aika läheltä tullut nähtyä. Mieleeni on jäänyt lapsuudesta, kun mökillä salama katkaisi puun kahtia pystysuunnasta, se oli aika näky kun iso puu halkesi. Onneksi ei mökin päälle lentänyt puolikkaat. Hmm... Joku vuosi taisi sataa sellaisia jättirakeitakin, onneksi silloinkin tuli seurattua tapausta sisältä. Sillon sai monien autot osumaa ja tietysti muutkin.
En mä siis riemusta hypi jos tuhoa tapahtuu, se vaan saa muhun jonkinlaisen latauksen aikaiseksi, kun on myrsky päällä.
Pelkään ehkä sitten, kun on toimittava, miten kuuhilda mainitsikin, jos on kämppä tulessa, tai oikeasti on hukkumassa johonkin isoonkin tulvaan, tai jos on isot tuulen puuskat, missä tavaroita lentelee pitkin mäkiä. Noh, jos salama päättää iskeä minuun, niin siinä kohtaahan ei paljoa ehdi pelkäämään, kun se on kerrasta selvä, mutta harvoin salaman iskuihin kuolee.
Hmm... Ehkäpä pelkään pallosalamaa ja toinen on se, että olisin veneellä liikenteessä ja iskisi hirveä myräkkä isoine tuulen puuskineen, niin että vene lentää mullin mallin ja on hirveät aallot
Pelko noihin on tullut siitä, että tutut ovat kohdanneet nuo.