Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Antaako Vaaka anteeksi?  (Luettu 8180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 09.05.2006 17:46:48 »

Lämmintä viikonalkua. minua on näin jälkiviisaasti pikkasen ruvennut harmittamaan välien poikki laittaminen aurinko-Vaaka, kuu-Neitsyt ja nouseva-Leijona miehen kanssa. arvostelin aika suoralla ja oinasmaisella kädellä hänen miellyttämishalu luonteenpiirrettään...mm. sanoin ettei ole riittävästi omaa selkärankaa ja itsepuolustusta...

koin että mies tekee kaiken mitä ehdotan ja oli jotenkin liian lepsu...mutta pohjimmiltaan kai oma käytölseni aiheutti hänelle epävarman olon ja meni kai lukkoon...osaan olla jäätävä ja ilman sanojakin osoittaa turhautumistani ja tyytymättömyyttä tasaiseen ja turruttavaan hyvänolontunteeseen...mikä kai hänelle olisi kelvannut...olen asunut muutamia vuosia itsenäisen naisen elämää oman leikki-ikäisen tyttäreni kanssa. ja hän on ns. "parisuhdetyyppiä"...

toisaalta pidän hänestä edelleen ja hän tulee hyvin toimeen lapseni kanssa. on lempeä ja joustava. itseni vastakohta...mutta kyllähän mullakin sydän lämpöä täynnä on. silloin kun kohtaan tasavertaisen ja henkisesti samalla aaltopituudella olevan. luulin/luulen että vaakamies olisi ollut sitä., mutta sitteen tiukan paikan tullen en saanut tarpeeksi vastusta...

Onko MULLA pää pipi...
Tiedän, että opettelemista on näissä jutuissa. työskentelen vuorovaikutukseen perustuvassa ammatissa ja koen että pärjään. mutta henkilökohtaisessa elämässä---?
Positiivisin terveisin anyway smitten
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #1 : 09.05.2006 19:55:57 »

Hmmm.. empä osaa sanoa, antaako anteeksi. Tässä on pieni ote Vaaka-miehestä, Horoskooppi.com:in sivuilta:

" Vaakamies ottaa sinut ihmisenä hyvin hienotunteisesti huomioon. 
Hän vetoaa naisissa tarpeeseen löytää elävä ritari, tyyliniekka tai otsakiehkurainen hurmuri, joka sulavasti johtaa sinut rituaalisiin parisuhteen monimuotoiseen menuettiin. Vaikka hän on selvästi ihmisläheinen ja nauttii ihmisten seurasta, häntä ei voi heti sanoa kuolaavaksi romantikoksi. Siihen hän on liian etäinen ja älyllinen. Mutta sen sijaan hän on ihmissuhdepelien ja –taitojen taituri, ja osaat pyörittää melkoista ihmisten joukkoa ympärillään tarvittaessa. Mutta yksilöllinen rakkaus toiseen ihmiseen on ikuinen tavoite ja maali, vaikka Vaakamies ei sitä hevillä saavutakaan. Mutta sen sijaan hän on huono aloitteentekijä ja jättää sen kumppanille. Hän on huojentunut kun joku muu osaa sen eikä hänen tarvitse ehdotella mitään. Se tuntuu hänestä siistiltä ja tapojen mukaiselta vaikka antaa aseet naisen käsiin.  "

Jos vanha suola janottaa, niin eihän se ota jos ei annakkaan, jos otat aloitteen ...  Kiss
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Minnamari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.2006 11:41:13 »

Nyanssi,
olen vaaka-nainen vuoristoratasuhteessa oinas-mieheen. Kyllä vaaka antaa anteeksi, mutta oinaan kylmät ja kuumat kaudet terävine kielineen tuntuvat pahalta, itse kun tasapainoilee harmonian saavuttamiseksi.
Positiivisella kannustamisella saat vaaka-miehen ylittämään itsensä, suora arvostelu saa sitävastoin aikaan vain pahaa mieltä ja vaaka-miehesi vetäytyy ja hiljenee entisestään kotirauhan säilyttämiseksi. Minut oinas-mies ainakin saa usein kylmällä käytöksellään hiljaiseksi ja lukkoon, kun taas edellinen rapu-mies sai minut aina säihkymään ja säkenöimään.
Eikä se terävä ja ehdoton käytös varmasti ole millään elämän alueella eikä minkään merkin kanssa suotavaa. Yritä opetella käyttämään temperamenttiasi rakentavasti ja kannustavasti niin saat ihmeitä aikaan!
tallennettu
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.2006 13:17:07 »

Kiitos vastauksistasi. onhan se totta ja myönnän että temperamenttiani voisin toisinaan käyttää vähän rakentavammin. tuntuu, että lähes aina löydän syyn itsestäni jos jonkun läheisen kanssa takkuaa...minä ja mun kieleni..ja ne kuumat ja viileät kaudet totta tosiaan vaihtelee...
Nyt olis sopusointuinen, kuuma kausi joten kai yritän käyttäytyä oinasmaisen ihanastikin ja katsotaan miten käy...
Nuorempana itseni kanssa sinut oleminen oli vielä vaikeempaa, mutta oman lapsen syntymän myötä 4 vuotta sitten, olen kyllä tasoittunut. väittäköön joku muu muuta;)
Taitaa se mennä niin tässä elämässä, että vahva etsii heikompaa ja heikompi vahvaa. tavoitteena molemminpuolinen yhteinen vahvuus ja sopusointu.
Ja mulla kyllä ihmissuhteissa pätee se, että jos itsekin olen innostunut ja positiivinen niin saan kyllä muutkin mukaan ja päinvastoin...
Keep going Kiss
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 10.05.2006 13:53:35 »

Hei

Antaahan Vaaka anteeksi,
mutta haluaako aloittaa
uudestaan saman suhteen.

Ehei ... siihen hän ei enää halua

(http://austshane.tripod.com/fairy23.gif)

Vaaka ihmisellä menee tosi
kauan erosta toipumiseen.

Vaaka tekee hitaasti päätöksiä
- Oinas on nopea päättämään



http://www.astro.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=62&Itemid=109
Vaaka mies parisuhteessa



 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #5 : 10.05.2006 17:15:39 »

Itse olen vaaka-nainen, enkä voi sietää tahditonta ja arvostelevaa käytöstä. En ehkä sano siitä mitään, mutta salaa hiljaa kärsin ja kuihdun. Vaakana roikun huonossakin suhteessa pitkään, mutta jos suhde katkeaa ja olen eron jo ehtinyt käsitellä ja kyseisen oven sulkea, niin minua ei kyllä helposti takaisin saa. Anteeksi annan kyllä, sillä inhoan erota huonoissa väleissä (niinkuin useimmat vaaàt) ja ymmärrän vihan kuluttavan vain minun omia voimiani, mutta takaisin en helposti mene. Ei ole siis helppo tehtävä Nyanssille tulossa. Saatat kohdata miellyttävän ja viileän ulkokuoren, ja jopa hieman flirttiä, mutta sydämeen asti onkin jo vaikea päästä.. Tarvitset siis paaljon kärsivällisyyttä, mikäli aiot vaaka-miehen vielä uudestaan hurmata. Tsemppiä silti yritykselle, eihän sitä kuitenkaan ikinä tiedä.. Smiley
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #6 : 11.05.2006 15:40:19 »

Heissan!

Vaaka ei anna ikinä niin paljoa anteeksi että lähtee uudestaan vakavaan suhteeseen kanssasi.
Hän voi tehdä kanssasi ulkoisen sovun, jopa niin pitkälle että luulet että kaikki on taas hyvin, mutta kokonaan hän ei anteeksi anna koskaan.
Hän voi jopa harrastaa seksiä kanssasi, mutta hän ei koskaan enään päästä sina sydämmeesi takaisin.
Kun sieltä kerran lähdi niin saat myös pysyä poissa.

Vaa'alla on norsun muisti.

Terv

Tiav, 38v
aurinko-vaaka, nouseva-skorppari, kuu-leijona
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #7 : 11.05.2006 15:58:47 »

Antaa lopulta  Wink
tallennettu
miamelitza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #8 : 12.05.2006 20:44:07 »

Antaa. Olen aurinko-vaaka, kuu-neitsyt ja nouseva leijona -nainen. Pisin ihmissuhderikko kesti kylläkin kaksi vuotta, mutta anteeksi ihminen sai. Kun minua loukataan, vaivun uskomattomiksi ajoiksi mökötystilaan, olen aivan hirveän loukattu ja ajattelen, eteen ikinä anna anteeksi ja käyttäydyn sen mukaisesti. Kun saan aikaa ja tilaa ajatella, mustat ajatukseni alkavat väistyä, puntaroin ja nään molemmat riidan puolet jayleensä päädyn kaikkien sellaisten ihmisten kanssa sopuun, joista välitän. Toinen juttu on sitten ikävät luonteet, jotka hyväksikäyttävät herkkää luontoani, ihmiset, jotka pyörivät elämässäni jostain syystä, nämä tyypit saavat loukattuaan tarpeeksi monta kertaa kenkää eivätkä takaisin sitten  välttämättä palaa.

Näin siis toimin minä, joka olen tismalleen miehesi merkkinen. Positiivista energiaa sinulle!  angel
tallennettu
otso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #9 : 17.05.2006 22:06:28 »

Hei,

Vaaka ja Oinas ne aina jaksaa löytää toisensa.

Vaaka antaa anteeksi jos aidosti sitä pyydät. Ei tarvitse paljon polvistella, mutta Kuun noususolmu on tehnyt Aurinkoosi nyt sitä syväpesua, niin ymmärrän kylmyyden löytyneen itsestäsi.

Kuu-Neitsyt on niin antava ja alistuva, mutta tarkka. Kannattaa keskittyä Ac Leijonan puoleen, nostaa jalustalle, minne hän ei itse ymmärrä nousta. Vain sinä voit sen tehdä.

T. Aurinko-Vaaka
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: