Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reseptiossa olevat planeetat  (Luettu 13768 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 18.06.2013 12:37:49 »

Oletko ollut siellä kauan yhtämittaisesti? Itse tein uuden profiilin aika hiljattain, käynyt vuosia silloin tällöin vierailijan ominaisuudessa. Aeimmin profiilillani oli nuo mainitsemasi valikon termit, nyt en ainakaan löytänyt. Ei hättää, mie selsviän kyllä.

Arvioisin, että vuodesta 2003 lähtien.  Smiley

Disposiittorikaavioita on verrattain helppo tehdä käsinkin, se ei vaadi korkeampaa matematiikkaa. Ota kartalta joku planeetta ja lähde etenemään siitä seuraavalla tavalla (esimerkki omalta kartalta):

Pluto on minulla Neitsyessä. Neitsyttä hallitsee Merkurius, joka on minulla Ravussa. Rapua taas hallitsee Kuu, joka on Härässä ja Härän hallitsija Venus on Ravussa. Tästä ei päästä enää eteenpäin, seilataan vain eestaas Kuun ja Venuksen väliä, jotka ovat siis reseptiossa keskenään. Jos planeetta on omassa hallitsijamerkissään, niin ketju loppuu siihen.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 12:45:18 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 18.06.2013 13:08:44 »

Palaan asiaan, kun on enemmän aikaa. Mutta kiitos jälleen Lilli!
Tänään on olleet silmät oikein päin auki, on tullut monia havahtumisia.

Nyt toivotan Hyvää Juhannusta!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #17 : 20.06.2013 20:44:23 »

Mulla on  kuu kaksoset ja  merkurius rapu, ja onhan tuo oleellinen parivaljakko koko kartan kannalta - Kuu on vieläpä 3. huoneessa, eli Kaksosten ja Merkuriuksen huoneessa, ja Merkurius toisessa omassa huoneessaan kuutosessa. Miten tuo sitten näkyy? Ainakin tunteiden käsittelyssä, eli järkeistän aika paljon tunteitani ja voin sitä kautta hallita niitä, mutta toisaalta voin myös "luoda" tunteita järjen avulla. Ehkä vaikutan joskus ristiriitaiselta muiden silmissä?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 20.06.2013 22:47:07 »

En äkkiseltään löytänyt omasta kartastani kuin huoneista seuraavan:
 neptunus 6. huoneessa (lähellä kuitenkin DC:tä) ja  merkurius 12. huoneessa. Kummatkin huoneet ovat hyperisot. Planeetat eivät tee keskenään kulmaa, mutta lisäksi 6. huoneeni kärki on  neitsyt ja 12. huoneen kärki on  kalat .

Mielenkiintoinen aihe!
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 23.12.2013 01:04:10 »

venus kauris ja  saturnus  harka
eivät tee keskenään aspektia.  venus 3 H ja  saturnus 7/8 riippuen huonejärjestelmästä.
Mielestäni toimii jollain tavalla. Tunnistan venetisissä asioissa toimivani härkämäisemmin, nautinnollisemmin kuin puhdas Kauris. En tunnista lainkaan tuota  venus kauris fraasia (naisille siis), jossa etsitään rikasta miestä ja jolle ollaan sitten uskollisia.  Cheesy
 saturnus tekee vain  aspect_squ aurinko, joten  kauris-energian mukaantulo mielestäni vahvistaa muuten heikkoa  saturnus
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 23.12.2013 02:49:55 »

Hei mites tota Pullenin kaaviota pitäs niinku kattella? Minä en ainakaan yhtäkkiä tajua siitä höltsin pöltsiäkään?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: