Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nimi unessa?  (Luettu 6161 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 19.06.2013 05:18:39 »

Marja Kaarina Savitaipaan tytär.

Mielenkiintoista. Tottakai googletin nimen jo, mutta eihän sieltä nyt mitää löydy Smiley Savitaipale, juu. Ehkäpä menen käymään siellä, kun itään päin olen menossa kerta.

Huh, nukkumisen jälkeen oli olo, että ei olis unta koko yönä saanukkaan, ja siinä tokkurassa tuo nimi putkahti esiin pääni usvasta.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.06.2013 08:34:06 »

Sanotaan, että nimi unessa on hyvin henkilökohtainen viesti.
Ite oon joskus myös saanut unessa jonkun oudon nimen ja yhteen tämmöseen sitten aikojen kuluttua (puol vuotta ,vuosi ? )
törmännytkin. Sain hältä paljon positiivista palutetta työstäni.

Asteroidina tuo Kaarina löytyy. 2257 Kaarina, on nyt ihan Skorpionin loppuasteilla 29  skorpioni ja rx.
Nimi juontaa juurensa kreikkalaisesta nimestä Aikaterine, joka tarkoittaa puhdasmielistä ja siveää.
Marjaa ei löytynyt, englannin Berry, 3684 Berry on 20  harka.
Tytär on tietty  venus, 19  rapu nyt.
Ja ehkä se on tuo  venus 19,  merkurius 21  rapu kun antaa uneen nimiviestiä?
Kuka ja kenen tytär, suku.
Eikös nainen esitelty tuossa muodossa ennen kuin hänestä tuli "miehen omaisuutta"?
Kuu kulkee  vaaka :ssa; patriarkaalinen avioliitto?

Ihan käytännön vinkkinä tuli mieleen, jotta tee joku ihokuorinta, kasvonaamio,
josko sieltä kuoriutuu "puhdas ja siveä"  venus  Kiss
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 19.06.2013 18:02:48 »

Syö Marjoja niin susta tulee Aikaterine?  :Smiley Ja savestakin juu tulee tuo kasvonaamio mieleen.
Mun Chiron on vitosessa 22 härkää.  Marjoja nassuun, se on terveellistä   Huh
Aikaterine on sekstiilissä mun  vaaka Plutolle, eli uudestisyntymistäkö, puhdistautumista ??
Oma  venus on 21  kalat joten tuo  rapu merkurius voi Venukselle Venuksesta viestitelläkin.

Tiedän täsmälleen, miltä kyseinen Marja Kaarina näyttää. Tuntisin hänet, jos tulisi vastaan  :Smiley Ei varmasti tosin niissä vaatteissa mitä mielessäni hällä on yllä, ei ainakaan tässä päivässä elävänä ihmisenä.

Onpas tosiaan kiehtovaa, että olet tavannut tuon unessa saamasi nimen kantajan sitten myöhemmin!
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 03.08.2013 11:02:05 »

niin minä siis sain toissayönä miehen nimen. Entinen koulukaveri, jonka kanssa en missään tekemisissä nykyään.  Kyllä se mietityttää vieläkin. Nimikirjaimet JL, aikas tavis nimi tyyliin "jussi lehtonen"

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: