Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: viimeinen kuukaus Jupiterin suojeluksessa, mitä tehdä????  (Luettu 3291 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nurde
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 19.06.2013 07:50:25 »

Silmissäni suhisee ja päässä pyörii kaikki kehotukset ja ennusteet niin astrologian, numerologian kuin tarotin johdosta, että nyt olisi viimeisiä hetkiä astua mestyksenputkeen ennenkuin se sulkeutuu moneksi vuodeksi ennen seuraavaa mahdollisuutta. Neuvo on tullut jo niin monelta taholta että pyytäisin neuvoa joltain, että mitä minun tulisi tehdä??  Horoskooppien lukeminen ei anna täyttä selkeää vastausta siihen. Tuntuu kuin tarvisin jonkin oppaan/opettajan ohjaamaan minut ymmärtämään paremmin (myös muissa henkimaailman asioissa, sillä uusi portaali on auennut minulle siinäkin). Kiitoksia etukäteen! jupiter
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 19.06.2013 09:24:44 »

Arvasin että ihmiset alkavat stressaamaan tästä asiasta  uglystupid2
Ikään kun elämä jättää ihmiset sikseen koska planeetat ei ole suotuisissa asemissa ja nyt kun ne on niin on vain pakko onnistua ja lähteä liikenteeseen  Tongue
Itse olen huomannut sen että kyllä ne jaksot tulee elämässä jolloin kaikki antaa vain kuin itsestään loksahtaa paikoilleen. Egollahan tulee hirveä kriisi jos ei nyt tee mitään kun uskoo tällaiseen.
Itse otan ihan iisisti, kehittelen mielessäni erilaisia asioita ja katson sitten mitä elämä tuo tullessaan  Cool
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 19.06.2013 18:12:53 »

Ehkä se oikeastaan tarkoittaa oman kehon ja tuntemusten kuuntelemista. Jopa sieltä putketa pois hyppäämistä, levähtämistä ja uudelleen liikkeellä lähtöä:) Ei ainakaan streessaamista ja sieltä se vastaus sitten vähitellen nousee. Itse ainakin aion rentoille.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 19.06.2013 18:23:19 »

No elämistähän se vain vaatii.

Ja ehkä olet astunut jo menestysputkeen, vaikkapa juurikin tuossa, että henkimaailman asioissa on auennut sinulle uusi portaali, ja henkisyys herännyt. Jupparia minusta se Smiley
Ei sen tarvitse tarkoittaa että mannaa sataa taivaalta tai sinut valellaan kullalla tms.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: