Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päivämäärä  (Luettu 2577 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astronomus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 19.06.2013 09:10:56 »

Tämä on jo vanha juttu, mutta parin kuukauden päästä taas ajankohtainen.

Viime vuoden puolella, olisikohan loka-marraskuussa, näin unessa päivämäärän 8.8. (laitoin kerrankin oikein kalenteriin ylös etten unohda). Siinä unessa olin raskaana, ja en nyt muista, että synnytinkö tuona päivänä vai oliko tuo se laskettu aika. Jotenkin se kuitenkin synnyttämiseen liittyi.

Nyt sitten vaan odottelen, että mitä mahtaa kyseisenä päivänä tapahtua, vai tapahtuuko mitään... Synnyttää en aio kuitenkaan  Cheesy

Onko muita, jotka olisivat nähneet unessa tarkkoja päivämääriä, ja onko jotain erityistä kyseisenä päivänä tapahtunut?
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
astronomus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.08.2013 08:13:55 »

Tulin nyt sitten kertomaan mitä tapahtui 8.8., jos nyt vaikka jotakuta sattuisi kiinnostamaan...

Mitään elämää suurempaa ei tapahtunut. Ei tullut eroa, enkä vaihtanut työpaikkaa, kukaan ei kuollut...Koko päivän jännitin, että milloin jotain tapahtuu, mutta hyvä näin, ettei suuria mullistuksia eteen tullut.

Ainoa asia mihin unta voi edes pikkuisen yhdistää, on tämä minun vajaa viikko sitten alkanut laihdutusprojektini. Eilen totesin 6cm kadonneen vyötäröltä. Mulle tämä kutistuminen on iso juttu, koska olen jo 9 vuotta ollut ylipainoinen, enkä monista yrityksistä huolimatta ole aiemmin tuloksia saanut aikaan. Nyt aloin karppaamaan, ja ei näköjään montaa päivää tarvitse kuuria pitää, kun senttejä jo lähtee. Ehkä uni siis kertoi uudesta "kevyemmästä" alusta...
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: