Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa. Muualla tullut tieto auttaa muualla. Eihän astro karttaakaan voi tehdä kuinka vaan.
Höh - sittenhän olen ihan suotta käynyt lontoon murretta vääntävässä astro.comissa kartan teossa, kun se ei kosketakaan minua, savon likkaa
Määritä astrokarttaasi, syntymäpaikaksesi Lontoo, tai etelänapa. Toinen vaihtoehdoista on ainakin, täysin "pihalla".
Sama on tiedon kanssa, näissä asioissa.
No jaa - kun en ole syntynyt Lontoossa, etelänavalla enkä pihalla, vaan tuossa tien toisella puolella olevassa rakennuksessa, jossa silloin 60-luvulla oli vielä synnytysosasto. Tämä on Suomessa tullutta tietoa. Nämä tiedot olen antanut astro.fi-sivuille. Ja saanut (***-näköisen kartan)
Kun menen astro.com sivulle, niin ne ovat lontoonmurteella, eli tieto on muualta tullutta, eikös vaan.
Mutta perskutarallaa... kun olen näpsytellyt astro.com-sivulle oman astroaikani ja paikkani, niin tiedot ovat hyvinkin samankaltaiset kuin astro-fi -sivulla
Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa, mutta muultakin tullut tieto voi auttaa Suomessa.
Sama on tiedon kanssa yleensäkin, vapaa valinta mitä sillä tiedolla tekee
Onnellisen tiedostavana Elektra