Itselleni ei tapahtunut mitään kovin erityistä 11.11, tai en ainakaan "huomannut" tai tiedostanut mitään kummempaa. Mutta, mutta, kuinka ollakaan eilen ja tänään onkin sitten tapahtunut...
Eilen, kun olin menossa nukkumaan, niin välittömästi kun asetuin makuulle, enkä ollut siis vielä nukahtanut, niin yhtäkkiä rupesi tuntumaan aivan siltä kuin minuun olisi virrannut jotain energiaa. Sitä on vaikea kuvailla sanoin, mutta tuntui sellaista jännää "painetta" ja "aaltoilua", sekä "väreilyä" koko kehossa. Ja aivan kuin kehoni olisi liikkunut ja leijunut vaikka olinkin ihan tukevasti sängyssäni. Kehoni tuntui myös jokseenkin sellaiselta jännän raskaalta, mutta samalla todella kevyeltä. Kaikki tuntemukset olivat miellyttäviä, eikä ollenkaan pelottanut. Tällaisia tuntemuksia ollut joskus muulloinkin, aika harvoin kyllä ja ei KOSKAAN näin voimakkaana...
Mistähän tässä eilisessä mahtoi olla kyse?
Minulla on kyllä omiakin "aavistuksia" tästä, mutta ei niistä sen enempää.
Sitten tänään on molempien käsieni kämmenten keskustaa hieman särkenyt ja kuumottanut melkein jatkuvasti. Johtuneeko eilisestä ja mitähän tämäkin mahtaa olla ja tarkoittaa? Virtaako kämmenistäni tai kämmeniini kenties jotain energiaa?
Uskon kuitenkin, että kaikki tämä johtuu tuosta "kuuluisasta" 11.11 päivästä... Päivästä jolloin minulle ei tapahtunut mitään erikoista.