Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auran väri vs. "persoonan väri"  (Luettu 18893 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 30.04.2014 18:11:58 »

mä peitän aurani yleensä, mut hopeasadetta ympärilläni en saa piiloon... olisi mielenkiintoinen tietää aurani väri
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 01.05.2014 09:50:17 »

Hyvää tekstiä aiheesta löytyy http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0;topicseen

Muutamasti olen messuilla kuvauttanut aurani .. ihan mielenkiintoista tietää senhetkiset
tilanteet ja värit. Ymmärrän että ihmisellä on ns pääväri(t), mutta että myös mielentilat
ja tapahtumat muuttavat väritystä.

Thema Mundin mainitsema C. W. Leadbeaterin  "Ihminen näkyväisenä ja näkymättömänä"
on varsin mielenkiintoista luettavaa. Onnistuin tuon kirjan divarista hankkimaan =).
« Viimeksi muokattu: 01.05.2014 09:55:42 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 02.05.2014 06:47:14 »

mulla oli vuonna 2003 musta aura punainen  stressipimpula pään päällä ja paljon hopeasadetta.. Olin hermoromauksen partaalla anoppini kanssa...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 23.05.2014 17:29:48 »

Tein pienen kokeilun heilurilla. Printtasin itselleni tuon aiemmassa viestissäni olevan värikartan ja pyysin heiluria näyttämään, mikä on sieluni syvimmän olemuksen väri. Koska sain vastauksen kuin apteekin hyllyltä, kävin lävitse myös koko perheen ja ex-poikaystävät.  2funny

Kaikille tuli selvä vastaus. Tuttavapiirini ja perheeni näyttää pääsääntöisesti koostuvan kellanvihreän ja tummansinisen välillä olevista sieluista. Tähän väliin mahtuu vielä melkoisesti sävyjäkin. Kokeilkaapa itsekin, mikäli heiluri on tuttu väline.

Sen sijaan kun tiedustelin auran pääväriä itseltä ja muilta, niin tähän heiluri ei osannut sanoa oikein mitään. En tiedä, mistä se johtui.  uglystupid2 Sanotaanko kuitenkin, että aurakuvissa tai silmämääräisesti katsottuna pääväri on ollut eri kuin mitä sain sielun väriksi heilurilla. Yleensä aura on ollut minulla puna-pinkki ja siinä on saattanut olla jonkun muun värisiä saarekkeita.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2014 17:32:55 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: