Ja se mun täytyy myös sanoo et PÄIVÄKOTI oli todella hyvä ratkaisu tuolle oinas-pojalle!!! Vaikka alkuun pelkäsin sen sopeutumista sinne ja alku takkusikin, nyt en enää ikinä ottais sitä kotihoitoon
Pienempikin joka on nyt 1,5v aloitti päiväkodin ja se taasen (kaksonen) sopeutui sinne heti hienosti, eikä laajat allergiatkaan ole siellä ongelma.
Minä käyn töissä aamuin/illoin/öin ja oon kotona joskus, oikeestaan mun skorpparimies on nykyään enemmän kotona lasten kanssa kuin minä. Mä olen
, mua ei ole tarkoitettu kotiäidiksi. Niin se vaan on, että pää hajoaa jos en liiku ja näe ihmisiä ja tee muutakin kuin hoida omia lapsiani.
Ei sitä tartte häpeillä, jos ei ookaan pullantuoksuinen kotiäiti, joka käyttää lapsillaan vaan kestovaippoja, imettää 1-vuotiaaks, tekee kaikki ruuat itse, käy lasten kanssa perhekerhoissa, muskarissa ja vauvauinnissa yms. Mulla oli nimittäin joskus sellainen kuva itsestäni, et "joo, tuollainen hei määkin voisin olla". Ihanan ekologinen ja öö kaikin muinkin tavoin oikein täydellinen kasvattaja... Hahhahah
Iso hatunnosto tuollaisille super-emoille.. Siis joillain se tulee luonnostaan ja helposti.
Siinä vaiheessa kun multa putosi viimesetkin ruuvit päästä ja päätin alkaa löysäilee kunnolla, ja unohtaa sen et tavoittelisin ees jossain asiassa täydellisyyttä, alkoi kaikki jotenkin mennä paremmin...!