Yksi kesän ykkösaiheita astrologisessa mielessä on suurkolmion muodostuminen vesimerkkeihin. Melko pysyvänä kantaplaneettoina ovat Saturnus 4 astetta Skorpionissa ja Neptunus 4 astetta Kaloissa , kärkiplaneetta hieman vaihtelee, mutta Jupiter lienee odotetuin. Minä tulkitsen suurkolmion planeetat niin, että tänä aikana olisi suhteellisen helppo tehdä haaveistaan totta, tietysti sillä edellytyksellä, että haaveet ovat edes jotensakin realistisia.
Jos teillä on vesi- tai maamerkkien alkuasteissa jotakin tärkeää, niin seuratkaapa tilannetta ainakin heinäkuun ajan, jolloin suurkolmio on tarkimmillaan. Jos asiat tuntuvat menevän putkeen, niin ei sitten jäädä hidastelemaan, vaan pökköä pesään vain, niin asiat etenevät aimo harppauksin!
Taitaa kolahtaa! Nostaa esille Lilith'iä, Logos
Vestaa sekä A-m-o-r'ia. Siltä kyllä on tuntunut jo muutaman kuukauden. Uusi nuoruus, kenties?? No höh! Unohdin, että mun Mars on kans alle 5 astetta sijainniltaan. Jepulis. Lupaan pitää hatusta kiinni. Just sain valmiiksi hellehatun, kun en keksinyt pakettinaruille muuta käyttöä. Otin ja virkkasin vilpoisaksi reuhkaksi, suojaamaan kasvojani. Eivät sitten porukat luule mua africanoks loppusyksyllä. Tarttuu tuo porotus liian helposti.