Äänestys
Kysymys: Missä ja milloin tutustuit ensimmäistä kertaan internettiin ja aloit käyttää sitä säännöllisesti ?
en muista - 1 (16.7%)
18 v sitten missä vaan - 4 (66.7%)
15 v sitten missä vaan - 1 (16.7%)
alle 10 v sitten jossakin - 0 (0%)
pari v sitten missä lie - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 4

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Internettiä kuinka kauan ?  (Luettu 3376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
body electric
Astroholisti

Profiili
« : 09.07.2013 21:02:28 »

No mä vastaan tässä ensin: 14 vuotta sitten ihan vaan kotona. Yhdessäkään työpaikassa en nettiä ole käyttäny, enkä millään kurssilla - kirjastossa muutamia kertoja joskus monta vuotta sitten.
tallennettu

.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.07.2013 11:25:07 »

Muistaakseni vuonna 1995 työpaikallani.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 11.07.2013 11:52:38 »

Siis vuonna 1992 tai 1993. Sain sillai hyvää palvelua pikkuyritykseltä, että tekivät mulle tilauksesta ohjelmat käsilehtisistä, joihin olin itse kirjoittanut kaiken tarvitsemani materiaalin joita tarvitsin sekä toivat koneen valmiiksi asennettuna suoraan työpaikalle eli kotitoimistooni. Melkoinen succé toimialani olikin.
Pitäisikin kaivaa ohjelmat esille, päivittää tiedostot ja markkinoida ne monistettuina. Monelle valmiita polkuja tallaavalle saattaisi olla hyödyllistä tietoa, enkä enää tarvitse koneella niitä, olenhan nuo ohjelmistojen perusaineistot itse luonut. Korvienvälinen tietokone jo nykyisin nopeampi, kuin tietsikka niissä aiheistoissa.
Yrittäjänä piti alkaa olla yhteyksissä vähän sinne ja tänne. Oli helpompi hoitaa asioita, kun päivällä ei voinut töistä poistua, kuin vartiksi bittien maailman kautta asioimaan. Nykyisin nautin, kun voin olla henk koht kosketuksissa palveluhenkilöstöön. Kuluuhan siinä aikakin ja odotellessa voi järjestellä omia ajatuksiaan, tehdä suunnitelmia sekä raakata mielestä turhia hullutuksia. Rationaalisuus on mieleisintä elämässä minulle. Toisena listalla kulkee irti kaikesta hösö-hösöstä yhteiskunnassa oleminen. Maailmankaikkeus antaa ajattelemisen aihetta sekä mahdollisuuden 'aikamatkustaa' minne kulloinkin mieli tekee. Välillä heittäydyn Muumiksi ja leikin aikakoneella...  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 11.07.2013 12:16:16 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Elwyn
Vieras
« Vastaus #3 : 11.07.2013 12:03:38 »

Mulla eka kosketus nettiin oli koulussa, vuosi oli joko 1993 tai 1994. Vanhemmat hankkivat ekan tietokoneen meille kotikäyttöön vuonna 1994.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: