Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Etiäiset / Deja Vu?  (Luettu 2728 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 10.07.2013 22:02:32 »

Hei!

Kiitos teidän loistavien neuvojen, sain uniongelmani jokseenkin aisoihin. (Selkounet ei enää hallitse elämääni)
Jäljellä on nyt enää tämä toinen asia, jota tosin en nyt haluaisi poistaa, vaan enempikin oppia ymmärtämään.

Mulle tulee siis viikoittain hetkiä, jotka pysäyttää mut ja saan voimakkaan tunteen, että oon nähnyt tän ennenkin ja tämä
hetki liittyy johonkin joka on tulossa. Olen siis nähnyt ko. tilanteen aiemmin unessa, mutta tajuan sen vasta sillä hetkellä kun se tapahtuu ja tiedän, että siitä hetkestä seuraa jotain. Ymmärtääköhän kukaan? Näillä hetkillä on niin voimakas tunnelataus, etten usko että kyse on pelkästä Deja vu-sta vaan jostain muusta?
Tää "taito" on ollut mulla koko ikäni, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enempi näitä tulee (joskus tuloo useasti viikossa, joskus vain kerran viikossa)

Tämä nyt ei sinänsä häiritse muuten, kuin että haluaisin ymmärtää tätä juttua vähän paremmin? Mitä ne on ja miksi niitä tulee?
Miten niihin pitäisi suhtautua? Vai oonkohan mä vaan hullu tai mulla on joku epilepsia tai jotain?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 13.07.2013 22:26:23 »

Nuo on aika normaaleja juttuja sun kaltaisen ihmisen elämässä koska ilmeisesti olet mediaalisesti herkkä ja oot hyvin yhteydessä alitajuntaan. Ei noista kannata ottaa ressiä.

Ne on vaan signaaleja jotka ponnahtaa sun tajuntaan koska oot noille signaaleille "auki". Kyllä noilla käytännössä aina on jokin funktio/tarkoitusperä sille että ne tulevat. Tai muu "looginen" selitys. Riippuu ihan tilanteen dynamiikasta.

Näistä voisi kirjoittaa romaanin mutta jätänpä nyt muutamaan lauseeseen  buck2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: