Olen kuullut meedion käyttävän termiä 'henkimaailmassa kasvanut'. Kyseessä oli myös kohtuun menehtynyt lapsi. Eli kyllä pitäisin hyvinkin mahdollisena, että tämä tyttö voi olla se naapurin vauva.
Oletteko kysyneet onko hänellä jotain asiaa?
Itse en siis ole tyttöä nähnyt. Tarkemmin kun miettii, niin kyllä mullakin tulee yksin ollessa tunne, että joku on lähellä tai katsoo, jos olen vaikka suihkussa ( on yläkerrassa).Alakerrassa ei tuota tunnetta ole tullut. Nuorempi poika 7v on jo muutaman vuoden ajan tosiaan puhunut, että makkarista tuijottaa tyttö. Mutta hänkin on puhunut tytöstä meidän sukulaistyttönä, joka kuoli aika heti synnyttyään. Olen yrittänyt sanoa pojille ettei tarvitse pelätä. Ja että voi sanoa sille ettei halua nähdä sitä jos pelottaa. Tai jotain sellaista.
Mies on nyt saanut suunsa auki asiasta. On kyllä joskus maininnut, ettäjoku käy kutittelemassa jalkapohjista yöllä, mutta on tainnut jännittää miten minä asiaan suhtaudun. Nyt kun olen viime vuosina avautunut omista enkelikokemuksista, niin uskaltautu kertomaan tästä tarkemmin. Olen aina vähän ihmetellyt kun jos hän menee ensin ylös nukkumaan ja minä vasta myöhemmin niin huoneessa on täys valaistus päällä.Eikä tosiaan yksin ollessaan nuku ylhäällä. Nyt ymmärrän senkin asian. Mies oli tosiaan vasta kysynyt tuota nimeä, ja onpa joku yö tainnut kutsua viereen nukkumaan, kun on kuikuillut ovella. Sen jälkeen oli kuulemma ollut jonkun aikaa poissa.
Mies on nyt reissussa ja asiasta keskustelu jatkuu, kun palailee takaisin.