No niin.. Päätin nyt taas tulla tänne foorumille, koska olen parantumaton addikti ja kaipaan edelleen seuraa lähinnä virtuaalisessa muodossa jne.
Aiheeni siis koskee päätoimisesti penispumppuja, sillä kun tätä kesää nyt on vielä hatarasti jäljellä niin olen päättänyt imeä irti kaiken miehisyyteni viimeisistäkin rippeistä ja hankkia itselleni tuollaisen nautintojen tuottamisen ultimaattisen huipentajan eli penispumpun.Toivottavasti tämä kyseinen aihe ei ole mitenkään hirveä tabu täällä keskustelupalstalla. Olen nimittäin jo melko varma siitä, että minähän en tule koskaan pil**a elämässäni saamaan, joten kaikessa yksinäisyydessäni olen päättänyt alkaa harrastamaan tällaisia tuhmia leikkejä. Ajattelin siis tilata kyseisen kapistuksen kenties Kaalimadosta, koska siellä tuntuu valikoimaa piisaavan yllinkyllin ja lisäksi he taitavat lähettää paketin asiaikkaille sillä tavalla käärittynä, että kukaan muu paitsi minä ja te arvon foorumilaiset ei tiedä mitä paketti pitää sisällään, hahaa!!1
Ja sitten varsinaiseen asiaan.. Haluaisin siis vain tiedustella erityisesti tämän foorumin miesasukkailta, että onko kenelläkään kokemuksia tästä penispumpun käytöstä ja mitä se on tehnyt kalullenne oikein käytettynä? Onko paikan päällä asiantuntijoita...Sideman tai joku muu? :
Voi olla, että päädyn kuitenkin fleshlightiin, kun sitä on kerran niin ylistetty kautta rantain, mutta penispumppu on kuitenkin paljon miehisempi kapistus, joka vetää minua kuin hunaja mehiläistä puoleensa. Että näin. Antaa tulla vain kokemuksia, kommentteja, kaikki kelpaa ja älkää säästelkä sanaista arkkuanne.