Heippa manyback ja tervetuloa joukkoon.
Täytyy sanoa, että itse en ota ihan hirveän vakavasti noita "valmiita" transiittitulkintoja, koska ne ovat aina tavallaan osia kokonaisuudesta eikä yksi tulkinta ota huomioon toista samanaikaista. Vaikka siis joku transiitti lupailisi haasteita jollain alueella, voi samaan aikaan olla meneillään "isompia" ja merkittävämpiä transiitteja (hitaiden planeettojen tekemiä), jotka taas ovatkin hyvin harmonisia ja lupailevat seesteistä aikaa.
Myöskin kun nyt itse olen alkanut perehtyä vähän paremmin astrologisiin ajoitusmenetelmiin, niin olen käsittänyt että transiiteissa (joita esim. tuonne Omaan Astroon saa näkyviin) ei aina voi tarkasti määrittää tarkasti tiettyjen tapahtumien hetkiä, mutta progressiot taas antavat paremmat työkalut tähän. Nuo progressiot, kuten paluukartatkin, täytyisi kuitenkin laatia aina nykyisen asuinpaikan mukaan (joka joillakin kuten sinulla voi poiketa paljonkin syntymäpaikasta), joten ne ovat vähän vielä pidemmälle meneviä menetelmiä, eivätkä sinällään kovin helposti tällaisiin nettipalveluihin sovellettavissa. Vaatisivat käyntiä astrologin luona, siis.
Nettitulkinnat tietysti ovat sinänsä hieno juttu, mutta niistä jää aina puuttumaan se sellainen luova synteesin teko ja vertaileminen, jossa astrologiaan perehtynyt ihminen päihittää tietokoneen kuus-nolla.