Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä ovat ilmassa leijailevat pienet, kimaltelevat pallot?  (Luettu 7605 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Leni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 01.08.2013 17:23:51 »

Aina, jos ulkona keskityn katsomaan ilmaa, näen energian liikkuvan, mutta myös pienen pieniä valkosia tai kristallin värisiä ympäriinsä leijailevia palloja. Näen niitä ympärilläni, mutta myös kauemmas katsoessani saatan nähdä isompia palloja, jotka tähdenlennon lailla ilmestyvät ja katoavat.

Mitä nämä on, näettekö te muut samanlaisia?  Smiley
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2013 20:03:33 »

Mulla on ainakin ollut näitä visual snow oireita teinistä lähtien: http://en.wikipedia.org/wiki/Visual_snow

Minulla esiintyy varsinkin ulkona tai kirkasta, vaaleaa taustaa vasten. Mutta myös yöllä tummaa taustaa vasten. Siihen liittyy ainakin myös minulla nuo pienet kirkkaat pisteet, jotka syttyvät ja sammuvat kuin tähdet tai vaan viuhahtavat näkökentän läpi. Joskus myös noita isoja valopalloja. Joskus myös pitkät jälkikuvat. Tämä ilmeisesti liittyy varsinkin migreeni alttiuteen mutta ei esim. minun kohdallani vaan johtuu ehkä niska-hartia seudun jumeista. Monia muitakin syitä on olemassa kuten raskaus. Ja aina välillä ilmiö katoaa niin etten muistakkaan koko hommaa ja palaa aina takaisin.

Samoin tätä on ollut mulla niin kauan kuin muistan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lasiaissamentuma
« Viimeksi muokattu: 01.08.2013 20:05:16 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2013 21:03:01 »

Niitä näkee ku on auki energioiden näkemiselle  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 01.08.2013 21:13:42 »

Niitä näkee ku on auki energioiden näkemiselle  Smiley



Aivan totta,minä monesti kirkkaita ja sinisiä aivankuin hiutaleita tippuis maahan.Oiskohan ne niitä enkelihippuja. angel smitten
tallennettu
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2013 06:49:14 »

Olen käyttäjä Hamal kanssasi samaa mieltä:)
Itse olen huomannut, että toisina päivinä näitä palloja näkee enemmän kuin toisina.
"Taivasoliot" ne vaan laittavat meille muutosenergiaa tänne maanpäälle:Smiley :Smiley
Ei ole ihme kun toisinaan tuntuu kuin menis usvaharsossa koko päivän angel angel
Energioista puheen ollen on kiva myöskin katsella esim. puiden energialoistetta.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #5 : 03.08.2013 07:08:22 »

Liekö minäkin sitten avoin energioille, kun näen myös tuollaisia. Samoin puiden ym ympärillä näen sellaisen "kentän", mutta vain ulkona. Tai sitten silmissäni on vikaa, migreenistäkin kärsin ajoittain ja niihin liittyy aina näköoireet.
tallennettu

Downtempo
Vieras
« Vastaus #6 : 08.08.2013 00:29:14 »

Mulla on ainakin ollut näitä visual snow oireita teinistä lähtien: http://en.wikipedia.org/wiki/Visual_snow

Minulla esiintyy varsinkin ulkona tai kirkasta, vaaleaa taustaa vasten. Mutta myös yöllä tummaa taustaa vasten. Siihen liittyy ainakin myös minulla nuo pienet kirkkaat pisteet, jotka syttyvät ja sammuvat kuin tähdet tai vaan viuhahtavat näkökentän läpi. Joskus myös noita isoja valopalloja. Joskus myös pitkät jälkikuvat. Tämä ilmeisesti liittyy varsinkin migreeni alttiuteen mutta ei esim. minun kohdallani vaan johtuu ehkä niska-hartia seudun jumeista. Monia muitakin syitä on olemassa kuten raskaus. Ja aina välillä ilmiö katoaa niin etten muistakkaan koko hommaa ja palaa aina takaisin.

Samoin tätä on ollut mulla niin kauan kuin muistan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lasiaissamentuma

Mulla on kans ollut tuota lapsesta saakka. Ja mulla siihen liittyi migreeniä...n. 10v. puhkes ensimmäinen migreenikohtaus ja niitä kesti n. 15 vuotiaaksi saakka ja yhtäkkiä hävisivät.
Ilmiöt kyllä jatkuivat, ja sama että, välillä katoavat ja palaavat, ettei aina edes kiinnitä huomiota.
Mun silmissä on ainakin sen verran vikaa, että hajataittosuutta löytyy ja näön tarkastuksessa on aina ihmetelty, että mulla on harvinaisen hyvä värinäkö ja kontrastien erottelukyky. Kait mun silmät vääristelee tai näkee enemmän  :Smiley

Edit: ja tätäkin on : http://en.wikipedia.org/wiki/Closed-eye_hallucination
Level 3: Patterns, motion, and color

Kun vähän keskittyy niin on se jänskää!
« Viimeksi muokattu: 08.08.2013 00:43:00 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #7 : 08.08.2013 01:48:02 »

Olipas mielenkiintoista! Mulla on kanssa tuota level kolmosta! Olen aina ajatellut, että se on samaa ilmiötä kun tuo white noise. Ihan pienestä pitäen nukkumaan mennessä oon katsellut noita "revontulia".
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #8 : 08.08.2013 08:27:58 »

Oho! Täällä kans visual snow simmuissa (näkyy aina pimeässä/hämärässä, mutta valossa ei oikeastaan), ja hajataitto ja hyvä värinäkö. Ja joskus tota mainittua close eye h. level 3:sta, tosin ei niin voimakkaana kuin silmiä hieroessa.
tallennettu
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #9 : 08.08.2013 22:24:25 »

Hei! Oonkin miettinyt mitä ne valopisteet on kun kirkasta taivasta katselee. Selvis nyt sekin. Ja reiki 1 jälkeen alkoi näkyä level 3 CEV:tä. Yleensä sininen valo, jonka ympärillä aaltoilee vaalean keltaisia juovia tummalla taustalla.
Ja nyt kun muistelen niin joskus muinoin näin toisinaan seksin aikana kuvia päässä. En yrittänyt kuvitella mitään tai kehitellä jotain mielikuvituskuvastoa, vaan näin esim. sinisiä ja punaisia kaloja uimassa kylki kyljessä aaltoillen, aavikkoa, hiekkaa, kuivan puun käppänän. Vieläkään en oikein tiedä miksi ja miten kuvat ilmestyi.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #10 : 13.08.2013 21:17:04 »

Hei! Oonkin miettinyt mitä ne valopisteet on kun kirkasta taivasta katselee. Selvis nyt sekin. Ja reiki 1 jälkeen alkoi näkyä level 3 CEV:tä. Yleensä sininen valo, jonka ympärillä aaltoilee vaalean keltaisia juovia tummalla taustalla.
Ja nyt kun muistelen niin joskus muinoin näin toisinaan seksin aikana kuvia päässä. En yrittänyt kuvitella mitään tai kehitellä jotain mielikuvituskuvastoa, vaan näin esim. sinisiä ja punaisia kaloja uimassa kylki kyljessä aaltoillen, aavikkoa, hiekkaa, kuivan puun käppänän. Vieläkään en oikein tiedä miksi ja miten kuvat ilmestyi.

Juu mullakin näkyy seksin aikana joskus kuvia, muotoja, värejä. Onkohan yleistäkin?
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #11 : 13.08.2013 21:31:40 »

Niitä näkee ku on auki energioiden näkemiselle  Smiley

Pranaa ... ? Samoin kuin puiden harsomaisen tai savumaisen energiakentän, pystyy näkemään pranahippusten kieppuvan ilmassa. Siinä ne yleensäkin kieppuvat, kuin pienen pienet valopisteet tai foliosilppu. Yleensä emme niitä näe, tai paremminkin .. emme katso. Esim kirkasta taivasta vasten katsomalla ns välitilaan, ei siis lähikohteisiin eikä pilviin, vaan välitilaan, on mahdollista nähdä pranahippusten tanssi ilmassa. Kiehtovaa se on. Eikä ole silmän lasiaisen samentumaa, se on aivan muunlaista katsottavaa .. ja sitäkin löytyy =) !

 Cheesy skorpioni
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: