Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: unimies  (Luettu 2793 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 02.08.2013 20:18:10 »

Hei, näin omasta mielestä viime yönä tosi oudon unen. Unessa eräs typpi, joka oli veljeni luokkakaveri ja meni erään minun luokkakaverin kanssa naimisiin, oli todella kiinnostunut minusta.  Unessa hän oli ystäväni, ja unessakin heillä on kolme lasta ja koira ja olin heidän kotonaan, nukuttiin vierekkäin ja kysyin vaimosta. Sanoin  unessa miehen nimen ja kysyin onko hän tosissaan. Se mitä tässä on outoa on se, ettei minulla tai minun kavereilla ole mitään tekemistä näiden tyyppien kanssa!?! Näin heidät viimeks eräissä häissä 2006, en ole ollut kiinnostunut miehestä ikinä, vaikka hän onkin ihan ookoo. Viimeisten kymmenen vuoden jälkeen ei ole ollut mitään yhteyttä näihin mutta unessa perhe oli todella tuttu ja myös talo (missä en tietty ole oikeasti käynyt).

Mistä tällaiset unet oikein tulevat ja mitä ne tarkoittavat?

Shocked
« Viimeksi muokattu: 02.08.2013 20:20:36 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.2013 10:58:40 »

onkohan nyt joku kummien unien jakso? Taas oli outoa leffaa yöllä  crazy2  Olin menossa pienen hevosen kanssa Lucia-tempaukseen. Minun piti ratsastaa poni sinne ja pelkäsin, ettei heppa jaksaisi koko hommaa. Hyvin jaksoi kuitenkin ja kun tulin paikan päälle sinne ryntäsi niin paljon ihmisiä, että kaksi naista jäi alle. Sitten löysin itse Lucian, joka oli myöhässä ja hirveesti sääteli kaikkea, eikä ollut  kaunis. Hän oli tosi iso joten pelkäsin taas, ettei poni jaksa. Hyvin meni.

Siis minä en ole koskaan ollut mukana missään luciasaattueissa. Hevosten kanssa ei tekemistä kymmeneen vuoteen. Näitä molempia unia yhdistää menneisyys. Molemmissa olin tietyllä tasolla n. 25 vuotta taaksepäin mutta silti nykyajassa?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: