Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousukuu  (Luettu 4645 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 15.08.2013 18:36:31 »

Onko nousukuu poistanut itsensä täältä?
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2013 18:59:04 »

En vielä.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #2 : 15.08.2013 20:09:33 »

Koitin etsiä muistaakseni sinun aloittamaa ketjua, huuhaasta ja hörhöilystä jne. En muista hyvin enää mitä siinä ketjussa luki, mutta etkös aloitusviestissä pähkäillyt onko näissä hörhöilyissä mitään järkeä ja haluaisit lopettaa tälläisten asioiden pohtimisen ja mietit saako vieroituisoireita?Huh? Muistanko ihan väärin?
Noh, eniweis...Mun piti vastat siihen ketjuun, mutta se jotenkin jäi. Eli oon miettinyt ihan samoja juttuja kuin sinä. Jossain vaiheessa sain sellaisen "valaistuksen" että ehkä tämä kaikki hörhöily onkin harhaa ja elin jonkin aikaa ilman astrologiaa ja kaikkea muuta hömppää. Mielestäni voin silloin paremmin. Sitten en oikein tiedä mikä sai minut taas palaamaan näiden juttujen pariin, olisikohan se juuri ne vieroitusoireet sitten :DDD Luulen että jonkinlainen ahdistus ajaa tälläisten hengisten juttujen pariin. Ettei uskalla ottaa maailmaa vastaan sellaisena kun tulee ja hakee sitten turvaa kaikenmaailman ennustuksista jne..... Otin siis sinuun yhteyttä josko saisi jotain vertaistukea, ja miten saisi jotenkin ajatukset muualle kuin astrologiaan... Toivottavasti sait jotain selvää tästä ihmeellisestä vuodatuksesta  uglystupid2 kiitos jos jaksat vastat takaisin jotakin smitten
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #3 : 15.08.2013 20:24:59 »

Niin joo, ja sen verta vielä taustoistani että mä oon ite tutustunut näihin New Age touhuihin jo 8v, kun äitini kiinnostui hörhöilystä. Sitten se roudas mua mukanaan kaikenmaailman meediotilaisuuksissa ja millon mitänkin hörhöjä meillä lappas ennustelemassa. Olen sitten itsekkin uskonut näihin juttuihin melkein tähän päivään asti, kunnes aloin epäilemään että onkos nämä nyt minun ajatuksiani vai äitini. Elän siis vähän samankaltaista vaihetta kun vaikka Lestadiolaisista eroava. Välillä riehdon itseäni pois ja sitten palaan takaisin varmaan pelosta ja syyllisyydestä, uskontona on vaan New Age:D
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 15.08.2013 21:16:58 »

Poistin sen ketjun. Jos modet haluaa sen palauttaa niin se kyllä sopii minulle.

En nyt oikein osaa sulle muuta sanoa kuin että hienoa että kerroit asiasta. En ehkä osaa olla vertaistukena kun itselläni hommat alkoi vasta aikuisena ja ihan tietoisesti valittuna. Tulee mieleen, saisitko apua jopa uskontojen uhreilta?
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #5 : 16.08.2013 06:40:36 »

Hymmm. Olen miettinyt samaa, ongelmana on vaan se etten ole ollut valmis luopumaan kokonaan näistä hörhöilyistä vaikka haluaisinkin. Eli jonkunlaisesta riippuuvuudesta tai pelosta on kysymys. Suosittelen kuitenkin kaikille joita uskonnot ahdistaa tai muu hörhöily kääntymään tieteellisen maailmankuvan piiriin.
Nousukuu, hienoa että sinulla on vielä tervettä järkeä käyttössä smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 16.08.2013 07:40:17 »

Skipi; eiks kannattais totaalisen torjumisen ja eroonpyrkimisen sijasta pyrkiä järjen, maalaisjärjen, käyttöön näissä asioissa? En tiedä, mistä sen löytää ja mikä siinä auttaa...mutta varmaan ainakin sen sun oman juttusi löytäminen ja lähestymistapa; ei kenenkään muun. Ja jos löydät järjen ja saat jalat maahan, niin ehkä ahdistus katoaa, ja voit pitää joitain hörhöilyitä huoletta elämässäsi, tai sitten ihan yhtä hyvin hylätä ne huoletta.
Jos nyt yrität sulkea kaiken pois ahdistavana, näkisin että pakenet ja lakaiset ongelmat maton alle. Sun pitää ottaa niskalenkki jutuista, ei juosta niitä karkuun, ku ei sitä taida tämmösiä juttuja karkuun päästä; tulevat nousemaan tuonnenpana esiin tavalla tai toisella sitten.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 16.08.2013 08:31:51 »

Komppaan kuuhildaa, monissa tapauksissa ihmiset hyppivät ääripäistä toiseen, sen sijaan että etsisivät sitä omaa tietänsä. On helppo paeta ja kieltää kaikki, siirtyä täysin toiseen maailmaan, mutta ehkä kannattaisi ensin miettiä mitä nämä kaikki minulle merkitsevät? Sillä eihän näistä hörhöilystä tosiaan tarvitse sata lasissa uskoa ja toteuttaa kaikkea meedioista ufoihin. Jotain sieltä välistä vain, mikä tuntuu omalta. Tai ei sitäkään jos ei vain tunnu omalta. Irrottautumisprosessi silti voi kaivata sen totaalisen irroittautumisen ensin, jonka jälkeen pystyy tarkastelemaan helpommin sitä mikä tuntuu omalta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: