Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummallinen uni ehkä kanavoitumisesta?  (Luettu 4514 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
dote
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.08.2013 11:24:13 »

Näin viimeyönä todella kummallista unta, ja olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi koittaa tulkita sitä jotenkin?

Kaikki lähti tilanteesta, jossa kuulin yhtäkkiä jotain merkillisiä ääniä joita normaalisti olisin säikähtänyt kamalasti (joku kolaus, rymäys tmv), mutta unessa rohkaistuin ja lähdin katsomaan mistä ääni kuului ja mistä oikein on kyse. Yhtäkkiä näin ex-poikaystäväni, ainoa ongelma vain, että hän oli siis kuollut. Pelkäsin ensin kauheasti mutta lopulta pelon tunne vaihtuikin rauhaksi, entinen poikaystäväni halusi vain kertoa minulle jotain, tai auttaa minua.

Pian aloin näkemään muitakin kuolleita, mutta yksikään heistä ei halunnut minulle pahaa - halusivat joko kertoa jotain, auttaa minua jossain, tai itse apua. Opin tunnistamaan tulevan tilanteen, jota siis ennakoi aina jokin ääni lähistöltä, ja sitä seuraava kummallinen olo.
Kuolleen nähdessäni olin lopulta siis aina vain rauhallinen ja ehkä hieman surullinen - suuri osa kuolleista oli tuttujani tai ystäviäni...

En tiedä voisiko uni liittyä jotenkin vaikkapa tulevaan kanavien aktivoitumiseen?
Osaisiko joku kertoa mistä tässä oikein voisi olla kyse?  Shocked
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 20.08.2013 21:42:35 »

Jos ne kuolleet on ollu auttamisen motiivilla tuossa ja tähän uneen liittyy semmoisia vahvoja tunnepläjäyksiä... Niin ihan tyypilliseltä henkikontaktilta vaikuttaisi. Itse varmaan arvaat parhaiten miksi he tulivat tervehtimään mutta aika lailla selität itsekin tuossa viestissäsi mitä he tulivat kertomaan.
tallennettu
dote
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 20.08.2013 22:32:30 »

Muuten kyllä, mutta yksikään läheiseni tai ex-poikaystäväni ei siis todellisuudessa ole kuollut, tässä unessa ainoastaan olivat kuolleita.
Olenkin täällä aiemmin kirjoittanut, että on ihan sellainen olo kuin olisi henkimaailmassa jotain meneillään, kun tunnen jotain selittämätöntä läsnäoloa täällä asunnossa, tosin epämiellyttävää sellaista.

En ole juurikaan näiden henkimaailman asioiden kanssa ollut tekemisissä ja ajatus kanavien aktivoimisesta/aktivoitumisesta ei välttämättä tunnu kovin hyvältä, sillä en todellakaan haluaisi nähdä mitään henkiä täällä...
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 25.08.2013 12:32:17 »

Ex on siis sinulle symbolisesti kuollut, ei enää osana elämääsi. Mutta joku sieltä aikakaudelta haluaa vielä muistutella sinua jostain, ehkä teit silloin jotain kivaa jota et ehdi enää tehdä (harrastus tjs) ja alitajunta herättelee sitä tämän symbolin kautta.

Oliko nämä muut kuolleet nykyisiä ystäviä?

tallennettu
dote
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 26.08.2013 10:10:11 »

Ihan järkeenkäyvältä kuulostaa kyllä. Muut unessa näkemäni ystävät ovat kyllä edelleen ihan hyviä ystäviäni...
tallennettu
Lorenilver
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 06.09.2013 17:53:46 »

Minä taas huomaan yhden asian.
Olet kavasvanut  ajatukseen että henget kumitukset...yms  .... = Sairasta ja pelottavaa.  ja yleensähän ne liitetään jonkin asteiseen  hulluuteen ja mielisairauteen.
Koska vain noin yks 1/10000  on herkkä tai  harvempi (eli  sellainen joka voi ne aistia).  Ja  suomen kansakunta on oppinut yleisesti olemaan näistä  asioita hiljaa.
Ja lapset  on jo pikkuisena peloteltu ja sanottua että  satua ... yms paskaa.

Totuus on että  vaikka tuollaisen unen näit,  niin et välttämättä koskaan tule näkemään mitää suurempaa  ko,  vain arvaamaan jotain juttuja hyvin  tai  huomaat että jokin asia sopisi juuri  tietynlaseen  taustaan, niin että muutkin ihastelevat  kun sen teet.
Tai  teet  suositun kappaleen  tai  taidetoksen (oli se kirja tai maalaus),
Autat ystävääsi samolla jotain todelle viisasta oikealla hetkellä  yms lievää ja normaalia intuiton  (väliton tietäminen ) toimintaa...
Kauhuleffat yms on fictiota ja liioittelua yms yli, menevät jutut mitä  näkee netissä. Joista luutavasti olet pelkosi  saanut.

Jos pelkäät kyse todella voi olla alkavasta paniikkihäiriöstä.  Sillä me jotka näemme muitaki asioita  ko sen mitä  ei tavaliset ihmiset  näe
emme niitä pelkää (Pelko on usein se viite sairaudesta.  Ja siihen pitää puuttua ) .
Ja ne  ilmenevät muodossa jotka ei oo pelottavia,  ja kuuluvat  esimerksi  outoina mutta hyvinä ideoina normi  arkeen.
 Mutta olemme myös antaneet hengille luvan tulla elämäämme. Sinä  voit  sanoa niille  että  ei kiitos, ne eivät  vain tule (valitut ihmiset yms fiktio fantasia höpöpöt  eivät ole mahd ko  fiktiossa ja fantaciassa.)

Mutta on eräs toinen  asia  mitä unesi taas kumpuaa liikuttavasti on se  että  huomoiko läheisiäsi  riitävästi.  koska sinulla on nyt  todella rakastavat ihmiset ymparillasi  ja kaikki hyvin.
Kuolema voi olla  enne muutoksesta  tai  erosta . voit muuttaa toiselle paikkakunnalle jossa et näe heitä  tai sitte joku  ei ookkaan  niin rehellinen ja he katoavat (laittavat  välit poikki tai tulee jotain ritaa yms. tavallaan ero on lievä kuoleman  vertauskuva).  Tai sitten sinä  vain pelkäät kauheasti  menettäväsi rakkaasi.
Kuolema on tässä tapaksessa  mitä luutavammin vain mielen keino herättää,  sinut kysymään että  onko jotain mistä pitäsi keskustella... tai  mitä  olet, suunitellut olisko  aika kertoa se muille ?  Tai jollain muulla voi olla kerrottavaa sinulle.
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 17.09.2013 17:02:48 »

Tai sitten kyseessä on ihan yksinkertainen pelkouni. Mielessä on päivän aikana käynyt ajatus, että "mitä tekisin ilman näitä ihmisiä", ja alitajunta on rekisteröinyt asian niin. Sitten pidemmälle vietynä se voi kieliä huolesta oman pärjäämisen kanssa, että miten ylipäätään elät maailmassa ilman mahdollista tukiverkostoa.

Tai sitten katsoit Walking dead-sarjaa? Wink Mulle kävi samoin kun katsoin sitä putkeen, sitten tuli seuraavana yönä kaikki tutut kuolleina vastaan. Mutta siinä oli syy-seuraus- suhde aika selvä Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: