Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hörhöily kesälomalla?  (Luettu 5981 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« : 21.08.2013 19:07:39 »

pitkästä aikaa foorumilla..  smitten
onko tämä jokin yleinen juttu, että kesällä hörhöily jää vähemmälle eikä oikein innosta "mikään" henkinen tai vastaava..?
voi tietty johtua ihan siitäkin, että elämään tuli maallista muutosta, uusi työpaikka ja mitä kaikkee se sitten toi mukanaan.. kesä muutenkin on menevää aikaa.. ajattelin vaan ihan galluppia tästä asiasta, että onko muilla tällästä havaittavissa.. ehkä tästä on käyty keskustelua täälä jo aiemmin, mutta en jaksanut alkaa etsiä jokaista lukematonta viestiä kun oli jonkinverran taukoa chättäilystä.. Smiley
toivottavasti kaikilla on ollut mukava kesää..!!
 angel smitten angel
tallennettu

..just go with the flow..
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2013 12:29:54 »

Mulla ihan toisinpäin, lähinnä siksi että kesälomalla ehtii keskittyä muuhunkin kuin töihin Smiley
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 25.08.2013 17:19:44 »

.. samatpa asiat seuraavat kesät talvet pyhät arjet ..

Cheesy skorpioni
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.08.2013 08:54:19 »

Lapsen saanti hieman yli 3 vuotta sitten vei ajatukset aiempaa hieman arkisempiin asioihin, mutta ehkä se on kuitenkin niin päin, että huuhailu/mystiikka/astrologia on valinnut minut eikä toisinpäin. Juuri kun yrittää ottaa asioista lomaa, niin tuleekin vastaan jokin mielenkiintoinen tapaus pohdittavaksi tai kutsutaan alan fb-ryhmään. Mainostetaan nyt tässä vaikkapa fb:n Astris-ryhmää, jonka Juhani Nummela perusti juhannuksena ja joka on lähtenyt todella vilkkaasti käyntiin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 27.08.2013 10:11:18 »

Eipä mullakaan henkisyys ja astrologia mihinkään katoa, tuolla mielessä ne aina ovat. Aktiivinen osallistuminen ja netissä surffailu taas voi jäädä vähemmälle jos oleilee jossain muualla kuin kotona. Lomalla kun tykkään kuitenkin olla koskematta nettiin ja olla miettimättä kaikkea arkeen kuuluvaa.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 28.08.2013 12:22:45 »

No eihän henkisyys tietenkää itselläkään oo mihinkään kadonnut..
On vain jäänyt vähemmälle.. Niin ja kun ei oo ollu lomaa eikä ylimäärästä aikaa, niin pakostihan sitä jää jotkut asiat vähemmälle..
Mutta nyt on taas aika jatkaa kehittymistä.. Ehkä mulla oli tarve olla "hissukseen" hetki ja kerätä energiaa..  Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 29.08.2013 11:11:38 »

Hörhöily ei voi kohdallani jäädä vähemmälle jonain tiettynä ajankohtana yhtään sen enempää, kuin hengittäminen voisi jäädä vähemmälle jonain ajankohtana.  Grin

Tämä johtuu siitä, että minun 'hörhöilyni' - hengellisyyteni siis - on jotain minkä olen jo vuosia sitten tuonut tietoiseksi osaksi arkipäivän elämääni: Aamuni alkaa sillä että tervehdin opassoppaani eli hengellistä perhettäni ja juttelen myös oman kroppani soluille ja asukkaille (ne mikrobit joita siellä on 10 kertaa enemmän kuin omia soluja) kiittäen ja rakastavasti. Sama meininki jatkuu sitten läpi päivän ja illalla nukkumaan mennessä avaan yöksi energiahoitokanavat (hoitoa noin tusinalle ihmiselle yleensä) ja valon kanavat, joilla lähetän valoa asioihin jotka ihmisten olisi hyvä nähdä ja huomata (myöskin useimmiten noin tusina kohdetta).  Laulan myös yläsäveliä pitkin päivää.

Nämä ovat  minun  hörhöilyni/hengellisyyteni pääasialliset muodot, eivätkä ne vaihtele yhtään mihinkään vuodenaikojen mukaan. Ainoa poikkeus on silloin erittäin harvoin kun olen sairas tai tosi väsynyt, jolloin en lähetä energiahoitoa illalla.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #7 : 30.08.2013 02:57:32 »

Kiitos, E. Voimaviesti
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: