Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä olet lahjakas?  (Luettu 6419 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« : 30.08.2013 16:31:26 »

Ja onko lahjakkuutesi myöskin kompastuskivesi samalla?

Kaikessa on kaksi puolta, ja sitten niitä lahjojaan helposti tulee väärinkäyttäneeksi.

Tuntee piston persiissään kenen kanssa käydystä keskustelusta tämä pohdiskeluntarve juontaa juurensa Wink

Kerro?

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 30.08.2013 17:41:05 »

Sähläämisessä  Grin
En ole varsinaisesti lahjakas missään, hyvä monessa asiassa mutta ei mikään nyt tule mieleen. Suvussa toki on kirjoittamisen ja taiteiden lahjakkuutta mutta niissäkin olen aika keskiverto.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.08.2013 20:25:00 »

Itsetutkiskelussa. Olen itseoppinut hörhö.  laugh Ei ole juuri guruja seurattu. Henkinen tie on itsessään välillä kivikkoinen, vaikka yrittäisi tehdä kuinka hyviä valintoja tahansa.

On minulla jonkinmoista lahjakkuutta myös moneen muuhun asiaan, ja näitä lahjoja on otettu käyttöön vaihtelevasti. Minusta en ole kuitenkaan huippulahjakkuus missään, olenpahan vain tällainen jokapaikanhöylä, joka osaa vähän sitä ja vähän tätä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #3 : 31.08.2013 19:33:51 »

Mulla on yksi erityislahjakkuus (muita lahjoja ei sitten olekaan  laugh ) joka on samalla ollut suurin murheenkryyni koska on tullut asetettua liikaa paineita ja odotuksia sen takia itselle. Irtautumisen läksy on ollut pakko oppia. Oikeastaan ylimääräinen haihattelu vei itse asiasta kokonaan pois ja joka uhkasi itse lahjan käyttöä ja käyttäjää.

Mitä enemmän lahjakkuus tulee ulospäin, sitä enemmän muuttuu myös ihmisten suhtautuminen. Jotkut tukevat, jotkut haluavat painaa maahan, jotkut ihailevat. Ja mitä enemmän ammattimaisuuteen mennään, sitä yksinäisempänä joutuu olemaan oman taitonsa kanssa mutta toisaalta onnellisempi kuin koskaan ennen.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #4 : 31.08.2013 21:59:54 »

Mulla kans itsetutkiskelu - kääntöpuolena muilta: ajattelen liikaa. Turhaudun toisinaan kyllä itsekin omaan pääkoppaani.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #5 : 31.08.2013 22:11:51 »

Mulla on ihan pirun hyvä ilmaisutaito. Siis niinkun ääneen lukeminen ja tanssiminen ainakin...semmonen joku tunteen välittäminen ja eläytyminen. Olisin varmasti hyvä näyttelijä, jos joskus semmoselle polulle eksyisin. Mut aina on ollu tuo lahja vakan alla, mulla on hassua kyllä myös esiintymiskammo siinä sitten. Ihan spontaanisti ja yllättäen on tullu tilanteet, että oho, mäkö ton reaktion sain aikaan noissa ihmisissä?
Murheenkryyni se on siksi, jos miettii, että mitä ominaisuuksia tuommonen taito sitten ihmiseltä vaatii, niin ne ei oo kyllä niitä, joilla tästä kovasta maailmasta selviäis silleen niinkun ehjin nahoin ja vähin vaurioin.
Ja no paljon hyvää siellä ja täällä, aika monessa asiassa, moni asia lutviutuu ihan helposti mut sit on niitä jokka ei onnistu kyllä ollenkaan, mut mut, semmosta erityisyyttä, missähän sitä sit vielä olis...jaa, fyysisesti kestävä luonnostaan. Onko se sitten lahjakkuutta vai jotakin muuta, se  on asia erikseen.
tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #6 : 31.08.2013 22:43:42 »

Hmm, en kyl tunnusta mitään kovin erottuvaa lahjakkuutta itsessäni mutta mainitaan ainakin että olen aika hyvä kielissä, pystyn helposti päättelemään mistä kielestä on kyse tai mitä joku sana tarkoittaa. Valit. en kyllä osaa puhua kunnolla oikeastaan mitään vierasta kieltä, se ei sit ole mun juttuni vissiin  :Smiley

Kirjallinen ilmaisu myös ihan jees, samoin mielikuvitus lentää mutta vähän pitäisi vielä harjoitella tuota ajatusten ja ideoiden muuttamista luettavaan muotoon - elän niin paljon pään sisällä että välil tuntuu ettei osaa edes puhua saati selittää mitä tarkoittaa  Cheesy

Aikamoisen lahjakas olen myös kaivelemaan asioita selville, jos todella haluan ne tietää. Ei kannata yrittää salata multa mitään  police Ehkäpä musta tuleekin tutkija?
tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #7 : 01.09.2013 12:36:59 »

Rakentelemaan mielikuvituslinnoja ja keksimään pikaratkasuja pattitilanteissa.  Tongue

Luovuutta vois alkaa enemmän käytännössä toteuttamaan. Alotin kirjottamaankin yhdessä vaiheessa, mutta katkes ja nyt täytyy taas ootella inspiraatiota palautuvaksi. Se kun ei ihan sormia napsauttamalla tule.  knuppel2
Laulaminen, kuvaaminen ja kaikenlainen näpertely on lähellä sydäntä. Laulaa haluaisin enemmän ja niin ittestähän se aina kaikki kiinni, että tuumasta toimeen.. Ehkä suihkussa yksin.  Grin
Kymmenen rautaa tulessa useimmiten ja joskus ei yhtään, muistikin sit välillä pätkii mutta kai ihan normaalia.  Grin
Mut mut, tämähän on vain elämää..  Wink
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #8 : 01.09.2013 12:50:18 »

Mun erikoistaitoni on päivänselvän näkemättä jättäminen eräissä asioissa idiot2

Et näe metsää pupuiltaSmiley
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #9 : 01.09.2013 16:48:19 »

Tunneälyssä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: