Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korostunut ykköshuone  (Luettu 6112 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 31.08.2013 23:13:40 »

Mitä tarkoittaa, jos henkilöllä on äärimmäisen korostunut ykköshuone? Nousulla Kauris ja ykköshuoneeseen sijoittuvat myös Vesimies (jossa kuusi planeettaa), Kalat ja Oinas. Vastaavasti tietysti myös seiskahuone on iso, mutta ei niin paljon planeettoja kuin ykkösessä.
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1 : 09.09.2013 22:31:27 »

No laitappa kartta näkyviin. En minä kyllä vältämättä osaa vastata tähän. Oot keskittynyt hirveästi itseesi ja se näkyy kaikessa olemisessasi? Pah...liian yleisluontoista. Ei tuu nyt mitään mieleen. Kai se on vähän niin, että henkilöillä, joilla on paljon askendentin tuntumassa planeettoja tykkäävät kai jossain mielessä olla esillä ja muiden huomion kohteena...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 09.09.2013 23:15:41 »

Tai sitten on kaikenmaailman komplekseja itsensä kanssa...liitettynä usein liian suureen egoon. Jollain lailla vaikuttava persoona yleensä kuitenkin.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 09.09.2013 23:31:59 »

Minulla kanssa aika iso ja planeettaisa ykköshuone, vaikka ei nyt ihan noin laaja. 12.huoneessa myös tavaraa asteen päässä askendentista. Ainaski ittelläni on ollu, ja tulee varmaan vielä olemaankin, ihan kauhian rankkoja kasvun paikkoja siinä että opin elämään itteni kanssa ja olemaan oma itteni.  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 10.09.2013 06:14:35 »

Ja sit tulee mieleen heppu, jolla  aurinko venus merkurius ja  neptunus ykkösessä...noiden edellämainittujen lisäksi järkyttävä luomaan illuusioita itsestään ja asioista, jopa itselleen. Ja myyntimies parasta A- laatua.
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #5 : 10.09.2013 13:13:49 »

No tämä ei ole minun karttani, vaan poikani. Hän on hyvin erikoinen luonne, erittäin kunnianhimoinen ja tähtää elämässään pitkälle. On jo aika pitkällä, mutta enemmän taitaa vielä haluta. Työnarkomaani, jonka takia olen vähän huolissani hänestä, kun on kuitenkin perhettä ja kaksi pientä lasta. En kyllä sanoisi, että hänellä on iso ego, mutta sellainen oman tiensä kulkija mielellään on. Karttaa en osaa tähän laittaa.
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #6 : 12.09.2013 16:35:21 »

Varmasti onkin tuo Kauris nousulla se, mikä tekee pojastani kunnianhimoisen. Itselläni on myös Kauris työtä merkkaavassa huoneessa eli kuutosessa ja kunnianhimoinen olen ollut itsekin. Nyt vanhemmiten olen onneksi rauhoittunut, koska tuo työnteko aiheutti parikin burnoutia. Mutta jokaisen pitää omat elämänläksynsä oppia: ei auta, vaikka sanoisin pojalle, että älä tee niinkuin minä tein aikoinani.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #7 : 12.09.2013 20:52:12 »

Mulla on nousussa  aurinko ja  pluto, kumpikaan ei kuitenkaan kovin lähellä askendenttia. Valtavan kokoisesta egosta olen kuullut joskus nuorempana, ja esillä oleminen on tuttu juttu, mutta en ainakaan nykyään viitsi pitää hirveää haloota itsestäni paitsi jos tarkoituksena on hakea huomiota jollekin muulle asialle. :Smiley

Toisaalta, olen huomiota herättävän treenattu ja ylpeä siitä, onhan se kuitenkin enemmän työn tulosta kuin geenien ansiota. Cool



tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #8 : 19.09.2013 19:47:57 »

"Miten tuo paketti näkyy, vaikea itse sanoa. Aika eloisa tunne-elämä, pohjamudissa käyn mutta pääsen yleensä poiskin nopeasti. Ehkä se itsensä kanssa oleminen on suurin patti ollut, kuten ind1 myös toteaa."

Muistaakseni tästä on ollut aikaisemminkin puhetta? No voisin yhtyä ylläolevaan sitaattiin, mutta itse viihdyn hyvin porukoissa, en tosin liian isoissa. Tykkään kertoa vitsejä ja hassutella, mutta välillä tulee morkkis, että olenko liian huomionhakuinen ja itsekäs. Lomaa olisi kiva itsestä pitää.

Mulla ykköseen mahtuu huoneista vesimies, kalat ja oinas. Nousu vesimies ,aurinko, venus, merkurius ja kuunsolmu ykkösessä sekä pallas ceres ja juno. Kai mä tarkastelen elämää aika paljon itseni kautta, joskus liaaksikin. Osaan olla itsekäs, mutta au kaloissa varmaan jotenkin häivyttää sitä, sillä olen omasta mielestäni pahempi egoisti, mitä muiden (ainoastaan sisko näkee pintaa syvemmälle:D).
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: