Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppasko?  (Luettu 3122 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Pampula75
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 08.09.2013 18:19:00 »

Tuli mieleeni, että voiko henkiopas puhutella meitä jonkin toisen ihmisen kautta tai välityksellä?
Törmäsin tällaiseen tilanteeseen tuossa tovi sitten, eli seurassani ollut henkilö koki olevansa vain sanan välittäjä
minun suuntaan. Puhui asioita, joita ei voinut mitenkään tietää muutoin kuin ns. annettuna.

Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta??
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 08.09.2013 20:11:21 »

Olen itse saanut useamman kerran terveisiä ystävälleni hänen henkioppaaltaan. Joskus on tullut jotain viestiä ihan spontaanisti. Aika jännä kokemus.
tallennettu
Pampula75
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 08.09.2013 20:24:30 »

Kiitos Merenneito75, näin asian järkeilin itsellenikin ja kaipasinkin jonkun kokeneemman näkemystä/kokemusta asiasta  smitten
Kun vauhti ympärillä tapahtuvista asioista on melkoinen, on hieman haastellista pysyä kärryillä ja ymmärtää kaikkea tapahtuvaa  Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.09.2013 10:14:12 »

Lisäksi ihmisen korkeampi minä voi synkronistisesti 'tilata' toisen ihmisen kertomaan jonkin tärkeän tai olennaisen asian tai tiedon ilman niitä oppaitakin. Kyse voi siis olla kummasta tahansa. Ja sitten voi myös olla tiedonvälitykseen liittyviä sielunsopimuksia toisten ihmisten kanssa, minulla oli yksi hyvin selkeä sellainen erään ihmisen kanssa, molemmat toivat toisen elämään jonkin kokonaan uuden asian joka osoittautui hyvin merkitykselliseksi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: