Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miesten kosiolahjat?  (Luettu 14919 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #15 : 09.09.2013 11:56:27 »

No juu, minä osaan takuulla olla saavuttamaton Cheesy Kuiteski siinä ihan chillisti liki, mutta kun ei sitä saatana saa tajuamaan mitään, ostanpa sille kahvin Cheesy Ja no juu, siinä vaiheessa saatan tajuta, mistä kenkä puristaa, mutta ei se juttu sitten mene sen kosijan kannalta kuitenkaan sen parempaan suuntaan, ja oon niinku en huomais mitään  :Smiley Kysyn vaan, että miksi ihmeessä sä mulle kahvin ostit?
Ainakin on härkiä ja leijonia näissä lahjojissa, mutta sitten on kyllä ihan kaksosiakin sun muuta, etten tiä,millain se ukkelin persoona si vaikuttaa. Oon tosiaan ajatellu, että se on ihan sisäsyntyistä kaikissa miehissä.

Ah niin, niin se olikin, arska oli jouskarissa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #16 : 09.09.2013 11:57:00 »

Juu, auton esittely menee just pullistelukastiin Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #17 : 09.09.2013 12:11:58 »

En minäkään tykkää sellaisista pinnallisista kosijoista joka pröystäilee rahoista ja autoista. Sitten kaupan päälle he vielä kehuvat kuinka hyviä tyyppejä ne on ja kuinka naiset tykkää  buck2
Tapasin juuri tällaisen miehen (englantilainen) ja hän olisi ajanut 100 km yhteen naisten alusvaate kauppaan ja ostanut mulle seksikkäitä alusvaatteita ilman että ollaan edes kertaakaan nähty, juteltu netin kautta vain. Tää menee jo niin överiksi että alkaa tämä  leijona nainenkin ällöttää.
Mutta sitten sellainen suloisuus astui elämääni, hemmetin vaikea ihmisenä mutta huomioi sillais sopivalla tavalla, pienissä asioissa ja hän on hemmotellut minut ihan miltein jo piloille  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #18 : 09.09.2013 12:16:02 »

Mis meitin miehet?
Tulkaas kommentoimaan. Lahjotteko, ja milloin ja miksi ja millaista naista?
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #19 : 09.09.2013 22:21:27 »

Mää voin olla sun mies. Joo en osaa vastata tähän mitään, kun ei oo ollu koskaan naista. Mää lähinnä pelkään naisia...mutta salaa tykkään niistä. Miks naista pitäis sen enempää lahjoa kuin miestäkään?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #20 : 09.09.2013 23:19:22 »

No ei miksikään minun mielestä. Mutta naiset ei tätä kuitenkaan harrasta, ainakaan yleensä ottain, ihan on miesten juttu.( Ehkä joku Tapolan Mervi juu...)
Ja väitän kyllä että jotkut naiset arvostaa tuommosia huomionosoituksia, ei se välttämättä olis kuolleena syntyny idea, minä en vaan henk.koht. ole kovin kiitollinen vastaanottaja Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #21 : 09.09.2013 23:39:38 »

Tulee mieleen yks sankari joka hoki "kaikki mikä on mun on myös sun" ja toi jos sun mitäkin pyytämättä, koruista kauluspaitoihin, ja loukkaantui kun mää en sitten ajatellutkaan samoin, en omista tavaroistani enkä hänenkään. uglystupid2

Ei mutta minä ajattelen niin, että jos toinen (kumpi vain) hemmottelee toista, sen pitää ehdottomasti olla niin että hemmottelun kohde ei jää siitä johonkin tiettyyn kiitollisuudenvelkaan, joka pitäisi maksaa esim. huomiolla. Ja ei saa paistaa läpi semmonen "et sää musta tykkäis yhtään jos mää en tekis näin" minäparkailu.  buck2 Otetaan ne kivat jutut ihan vaan kivoina juttuina ja siinä se.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #22 : 10.09.2013 00:52:06 »


Ellei pääsiäismunasormusta ja Pätkistä kolmannella luokalla lasketa?  Smiley


Toi on niin hyvä veto Solnishkolta, että pakko on minunkin kommenttini laittaa.

Toka- tai kolmasluokkalaisena sain koulukaveriltani ikimuistoisen syntymäpäivälahjan ,,
tuli synttärikutsuilleni kädessään nippu kehäkukkia, kehäkukkien keskellä törrötti sitten se varsinainen
lahja ..... keltainen lyijykynä .. ja pojalla oli iloinen hymy .. korvasta korvaan ulottui !

Vähän isompana tyttöjä sain toisen ikimuistoisen lahjuksen .. nyt jouluksi .. kaksi levyä rusinasuklaata,
suoraan kioskin tiskiltä ostettuna. Luulin että yksi vain minulle, mutta ei,, sain molemmat ostetut levyt !!
Se oli minun lempparia silloin. Ja rakkaus myös <3 ..

Laitetaanpa vielä sellainen lahja jota en itse muista saaneeni, äiti on kertonut. Istuin rattaissa, olin siis ihan
pikkuipana. Naapurin vuotta vanhempi poika tuli ja antoi minulle märän pusun, samalla ilmoittaen menevänsä kanssani
naimisiin !! Kumpikin äiti oli paikalla. No, ei me sitten isona kuitenkaan menty naimisiin .. oiskoon ensirakkaus ruostunut.

Tällaisia kosiolahjoja miehenpuolilta .. kehäkukat ja kynä, kaksi rusinasuklaalevyä, yksi märkä pusu !!
Kaikkia arvostan suuresti  skorpioni smitten
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #23 : 10.09.2013 06:11:55 »

 Grin
Mitä mää sanoin, ihan sisäsyntyistä Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #24 : 10.09.2013 06:55:12 »

Ei mutta minä ajattelen niin, että jos toinen (kumpi vain) hemmottelee toista, sen pitää ehdottomasti olla niin että hemmottelun kohde ei jää siitä johonkin tiettyyn kiitollisuudenvelkaan, joka pitäisi maksaa esim. huomiolla. Ja ei saa paistaa läpi semmonen "et sää musta tykkäis yhtään jos mää en tekis näin" minäparkailu.  buck2 Otetaan ne kivat jutut ihan vaan kivoina juttuina ja siinä se.

Juuri näin. Itse olen tottunut siihen että minua huomioidaan mutta minulle pelkkä kiitoskin riittää. Meillä on muutenkin ystäväpiirissä aina ollut sellai että viedään ja tuodaan jotain puolin jos toisin jos vietetään iltaa yhdessä. Ja ystäväpiirissa naiset ja miehet ovat aina huomioineet toisiaan. Olen jo niin tottunut tähän. Ymmärrän kyllä hyvin jos toinen vaivautuu jos menee liiallisuuksiin ja liian nopeasti. Raskaan sarjan lahjat asia erikseen, pienet jotka ei maksa kauheasti on ok. Itse tykkään sekä antaa että saada.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #25 : 11.09.2013 15:27:30 »

Kaikkein parastahan se on, oikea huomiointi Smiley Ihan pikkasia juttuja, teen niitä itse ja niitä saa myös, ja ovat yksi elämän parhaita juttuja, kunhan ovat aitoja.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #26 : 11.09.2013 16:57:24 »

Jep. Meikä tyttö ihan pehmona niihin, pieni katse, kosketus tai ele (puhun nyt mies/nainen astelemasta) .  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #27 : 11.09.2013 22:07:23 »

Juu, mies nainen, mutta ihan ystävä ystävällekin. Elämäni pieniä suurimpia juttuja ovat olleet miehen tarjoama finnrexin kuppi ja ystävän tuoma iltapala sänkyyn, lohduttava katse, tukeva käsi jos meinaa horjahtaa, jokin pieni sana, joka kertoo että toinen on kiinnostunut, välittää. Jos joku hyvittelee, liehittelee tai yrittää laittaa minut jotenkin siihen kiitollisuuden velkaan, niin ei mene läpi.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #28 : 12.09.2013 11:38:00 »

Yrityselämässähän nää lahjat on tuikin tavallista ja kuuluu asiaan jotta asiakkuus säilyy mutta mietin että mistä tuo tunne tulee siitä että joku yrittää lahjoa? Miksi toisille tulee tällainen olo? Monissa kulttuurissahan tämä taitaa olla tavallista?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #29 : 12.09.2013 11:40:49 »

Hmmm. Mulla se on ainakin kiinni just tuosta aitoudesta, ja ihan oikeesti siitä, että se toinen ei takkuulla yritä mitään, kunhan huomaa.
Yrtysmaailmasta en tiedä mitään enkä tahdokaan tietää; mutta se nyt ainakin on semmosta teennäistä soopaa, mutta jotenkin sopiikin olla. Tosin, heti keksin yritysmaailmaankin vaihtoehtoja, jossa ei välttämättä olekaan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: