Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielenterveyshäiriöt ja henkinen ympäristö  (Luettu 26155 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 11.09.2013 13:47:17 »

Olihan sille downshiftaukselle (englanninkielinen shift down tarkoittaa vaihtamista pienemmälle vaihteelle, noin kirjallisesti suomennettuna) suomenkielinen termikin: Leppoistaminen.

Se tarkoittaa sitä, että ei mene mukaan tähän ulkoaohjautuvaan kulutus- ja menestyskeskeiseen oravanpyörään, jossa työ syö kaikki voimat, vaan muuttaa vaikka maalle hoitamaan lampaita tms. Tai sitten elelee kaupungissa, mutta rauhallisesti, ei kulutus- ja työkeskeisesti. Olen itse luontainen downshiftaaja, en ole koskaan ollut maallisesta mammonasta tai hienosta urasta kinnostunut, liika touhuaminen ennen burnouttiakin oli saavutettu liialla yhdistystoiminnalla ja muulla vapaaehtoistoiminnalla työn ja opintojen lisänä.

Maailmaan kohdistuvasta vihaisuudesta:
Oletko koskaan kirjoittanut paperille nähdäksesi niitä ajatuksiasi maailmasta jotka tekevät sinut vihaiseksi? Menetelmä saattaa auttaa löytämään omista ajatuksista sellaisia epärealistisuuksia, joita ei huomaa kun ne vilahtavat päässä nopeasti, mutta jotka paistavat selkeästi silmään kun ajatukset kirjoittaa näkyviin. Suosittelen; me aiheutamme kaikki tunteemme omilla ajatuksillamme.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 11.09.2013 13:55:49 »

Vielä tuli mieleen tästä yhteiskuntaa/kulttuuria koskevasta jutusta tällainen kristinuskoon kuuluva käsite kuin "olla maailmassa, mutta ei maailmasta."

Minä koen muiden mielipiteistä aika piittaamattomana ja elämäni perusteellisesti leppoistaneena olevani juurikin tuolla tavoin, tarkoitan sillä kyllä vähän eri asiaa kuin kristityt (joilla pikagoogletuksen perusteella tuohon liittyy jotain synti-käsitettä sivuavia juttua ja minun uskoni ei edes tunnusta synnin käsitettä, vain karman), mutta ei yhteiskuntaa/kulttuuria tarvitse siis räjäyttää; siinä voi elellä ihan mukavasti ilman että antaa sen tai sen ohjelmointien vaikuttaa itseensä: Olla kulttuurissa, mutta ei kulttuurista.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #17 : 11.09.2013 14:11:04 »

Itse olen vapautumisen tiellä ja kyllä, jotenkin tajuan tuon että olla tässä mutta ei tästä ajatustyyppiä. Kaikenlaista. Mietin kuinka vaikeaa sitä on tunnistaa kollektiivisen mutta ei jumiutua siihen tai antaa sen vaikuttaa. Itselläni oli downshiftaus pakkona kun sain burnoutin ja tunnistan tuon yhteiskunnan massaenergian mutta ahdistaa jo pelkkä ajatus palata siihen helvettiin, joten päätin että on aika alkaa tekemään asioita itsenäisesti ja omaa tahtia kuunnellen. Mutta oman paikan löytäminen yhteiskunnassa onkin sitten toinen juttu ja tuo Solinishkon kirjoittama juttu on niin totta kun olla ja voi. Perkele.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #18 : 11.09.2013 14:12:56 »

Oli hieman vaikeaa keksiä otsikkoa mutta ajatus tässä on se että psykiatrian puolella aika usein saadaan joku diagnoosi ja sitten taas henkisellä alalla ns se onkin ihan normaalia nämä tuntemukset, aistimukset, näyt, tietoisuuden tasot, kanavoinnit ja energiat jne.

Tässä mietin että missä kulkee ns terve raja. Skitsofrenia, dissosaatio häiriö ja esim persoonnalliset häiriöt. Nyt muutama mitä äkkiseltään keksin.



Muistaakseni TM:n aiheuttama dissosiaatiomainen kokemus tulkittiin aikoinaan (70-luvulla...?)
mielenterveyden häiriöksi, mutta nykyään sitä taidetaan pitää tietoisuudentason kohoamisen
merkkinä.

TM:hän perustuu lähinnä Patañjalin joogaa-filosofiaan (yoga-darshana, tahi yoga-shaastra).
Sen mukaan puruSalla (aatmanilla, draSTaalla, u name it) ei ole mitään tekemistä prakRtin
eli materiaalisen mualimankaikkeuven kanssa. Toisin sanoen, ne ovat absoluuttisen erilliset
(atyantaasaMkiirNa [ati-anta-a-sam-kiirNa: lopullisen "yhteen-kirnuamattomat"]). Kun puruSa "koetaan" vahvasti, voi tulla erittäinkin voimakas erillisyyden tunne, tai jotain, ennenkuin aivot "hyväksyvät" tuon
tuntemuksen normaalina??

Jep. Dissosaatio häiriöhön  kuuluu erilaiset tietoisuuden tasot osana häiriötä. Miten ne ilmenee en osaa sanoa mutta tunnistan tämän kyllä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #19 : 11.09.2013 20:17:22 »

Mulla tuli jostain syystä mieleen myös tämä että kun ihminen alkaa tutustumaan itseensä, avautumaan ja käy energiahoidoissa jne. niin tavallisesti ja turvallisesti sitä voi avautua mutta aika usealle käy niin että saakin pelkoja esille, on pahoja henkiä, alkaa kaikki nää viiraamiset ja sitten lopputuloksena hermoromahdus kun on avautunut liian nopeasti ja liian paljon.
Meidän kehohan on yksilöllinen kuten psyyke, alitajunta, menneisyys jne.
Moni ei osaa varautua siihen että tämä koko prosessi vaati sellaista lujuutta että kaikilta sitä ei välttämättä löydy. Olen huolissani enemmänkin siitä miten selvitä tästä prosessista ilman että ihminen kaatuu ja menettää moponsa hallinnan ja joutuu sairaslomalle tai elämä on muuten ns pilalla ja kestää sitten oma aikansa toipua näistä.

Mullehan kävi hieman näin tuossa pari vuotta sitten. Olen miettinyt jo pidempään, että pitäisikö tästä kirjoittaa, mutta asia on kuitenkin niin henkilökohtainen ja häpeällinenkin, että olen pitänyt nokkani kiinni.

Tosiaan, sanoisin henkisen heräämiseni ajoittuneen syksyyn 2009, mutta tuosta vuoden päästä kiinnostuin enemmän energiahoidoista, selvänäkemisestä ja muusta + lisäksi omat aistini alkoivat heräillä havaitsemaan muutakin, kuin mitä olin siihen asti aistinut.

No, tuona kyseisenä keväänä pari vuotta sitten yhtäkkiä niskaan tuntui kaatuvan todella paljon kaikenlaista kuormittavaa. Stressiä oli niin opiskeluista kuin perheasioistakin, ja paniikkioireilu alkoi olla yhä yleisempää. Näihin samoihin aikoihin hain kuitenkin koko ajan enemmän turvaa raatiedon asioista, meditoin hulluna, tein kehollisia ja energiaa vapauttavia harjoituksia (ihan liikaa) ja kohotin energioitani hoidoilla. Lopulta paniikit alkoivat tulla uniinkin, eivätkä nämä henkimaailman jutut tuoneet mitään hyvää, vaan ainoastaan pelkoa ja kauhua. Muutuin koko ajan herkemmäksi, näin ja aistin enemmän ja enemmän - sitähän toki toivoinkin. Mutta seuraukset olivat aika rajut.

En nukkunut moneen yöhön, mikä on jo omiaan aiheuttamaan tajunnan hämärtymistä, ja samalla jatkoin näitä energiaharjoituksiani. Eihän siinä hyvin käynyt, vaan mieli alkoi vetää sellaista rallia, enkä lopulta edes itse muista noista parista päivästä kuin välähdyksiä. Olin jollain kumman tavalla tajuissani ja tolkuissani, ja muistan tiettyjä hetkiä, että tajusin mitä tapahtuu ja ymmärsin selittäväni ihan outoja, mutta en pystynyt kontrolloimaan itseäni. Sairaalakeikkahan siitä tuli, enkä muista sieltäkään ensimmäisistä päivistä mitään. Taisin nukkua kolme vuorokautta putkeen, toki tökkäsivät sen verran stydit aineetkin persuksiin  buck2  laugh

Pääsin lopulta kotiin, lopetin lääkkeet (koska minulla ei ole mitään sairautta) ja juttelin opettajani (reikimaster) kanssa tapahtuneesta. Kerroin harjoituksista, joita olin tehnyt, esimerkiksi peiliin katsomista niin kauan, että siellä alkoi näkyä kasvoja menneistä elämistä. Joku voisi sanoa tuota(kin) aivojen/mielen harhaksi, enkä tietenkään pysty todistamaan mitään, mutta muistan edelleen nuo viiden eri naisen kasvot, jotka vaihtuivat peilissä minun kasvojeni kohdalla. Näiden päivien aikana näin muutamaa ystävääni ja äitiäni, ja välillä näin heidän chakransa ja välillä taas näin väläyksiä heidän menneistä elämistään/kehoistaan.

Aivan täysin friikkiä, enkä yhtään ihmettele, että lopulta tämä kaikki oli liikaa keholle ja varsinkin mielelle, joka meni aivan solmuun. Siellä makoiltiin sitten psykiatrisella viikon verran. Koska mulla ei ollut aiemmin paniikkioireilua kummoisempaa kosketusta mielen hajoamiseen, oli sanomattakin selvää, että olin tosi peloissani. Söin lääkkeitäkin jonkin aikaa, koska ajattelin, että tuo kokemus uusiutuu. Ja niinhän "normaaleissa" psykooseissa tapahtuukin helposti: riski uusiutumiseen on erityisen seuraavan vuoden ajan.

Lisätutkimusten jälkeen ja mielen palaillessa normaaliin tilaansa ymmärsin, ettei minulla ollut tai ole mielen sairautta, vaan tämä "rajan ylitys" johtui ihan vaan omasta toiminnastani. Ajoin itseäni loppuun ja äärirajoille jokaisella elämänalueella. Muilla osa-alueilla se vielä toimi jotenkuten, mutta tällä rajatiedon alueella siitä ei ollut kuin haittaa. Paniikkioireilun hiipiessä pintaan olisi pitänyt huolehtia maadoittumisesta, eikä alkaa nostaa itseään entistä korkeammalle. Paniikki, pelko ja kauhu mielessä ovat huono yhdistelmä tietoisuuden (liian nopean) avautumisen yhteydessä.

Jotenkin oli sellainen olo, että halusi saada itsensä terveeksi ja vapaaksi traumoista yhdessä silmänräpäyksessä. Tämän kokemuksen jälkeen tuli oivallus siitä, että on ihan ok olla epätäydellinen ja elämän muokkaama. Että jokaisella kivulla on tarkoituksensa ja elämä hoitaa traumat kyllä, kun on sen aika ja valmis ottamaan ne vastaan. Esimerkiksi kaikkia lapsuuden vaikeita kokemuksia ei pysty kaivamaan mielestä kerralla, sillä psyyke ei kestä sitä. Been there, done that. Toki prosessia voi vauhdittaa, muttei siten, kuten itse ajattelin...

Aika raju kokemus. Sitä en kiellä tietenkään. Smiley Sairaalassa oli kuitenkin mukavia hoitajia, lääkärit sen sijaan olivat vähän niin ja näin. Potilaatkin olivat ihan kivoja, sen mitä niihin sai kontaktia, kun olivat aika omissa maailmoissaan. Jotain voi kiinnostaa, kerroinko lääkäreille, mistä mieleni "särkyminen" johtui. En kertonut, sillä se ei varmasti olisi helpottanut tilannetta ollenkaan. Ovat varmaan kuulleet ihan tarpeeksi tarinoita jumalista, jeesuksista ja muista yliluonnollisista ilmiöistä sairastuneiden suista. Tuo on muuten jännää, että miksi äärirajoilla oleva mieli alkaa vääntää itseään tuohon jumalkokemukseen? Monet mieleltään sairastuneistahan kertovat olevansa itse Jumala/Jeesus tai jotain muuta suurta.

Vielä selvennyksenä, että pahoihin henkiin tai muuhun ulkopuoliseen pahaan voimaan en usko, vaan ihan omasta mielestä ja peloista saa nousemaan kaikenlaista... Enkä syytä tästä ketään tai mitään, en reikiä, en joogaa, en sitä kirjaa, josta löysin noita energiaa vapauttavia harjoituksia. Toki siinäkin kehotettiin tekemään harjoitukset jonkun toisen läsnäollessa.  Mielenkiintoinen silti tämä ihmismieli, että mihin kaikkeen se pystyykään. Smiley

Vähän jänskättää ja hävettääkin julkaista tämä, mutta mutta... elämäähän tämä vain on.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #20 : 11.09.2013 21:18:20 »

Kiitos Gisella, juuri tätä tarkoitin ja olen lukenut että moni on saanut hermoromahduksen näitten kanssa kun ottaa liian suuri pala ja liian nopeasti. Hienoa että selvisit  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #21 : 12.09.2013 11:00:31 »

Kiitos Gisella kun jaoit kokemuksesi.

Minä olen kieltämättä viime aikoina aika miettinyt juuri noita asioita.. Hypnoosit ja regressioterapiat yms. mielenkaivelutekniikat. Itse reagoin äärimmäisen herkästi jo energiahoitoon, kaukosellaiseenkin. Kovin kevyesti jotkut ihmiset näihin lähtee ja ihan huvikseen ja uteliaisuudestakin kai pelkästään joskus. Kuitenkaan ei voi koskaan etukäteen tietää, että mitä sieltä mielen perukoilta ja suljetuilta muistin alueilta sitten tulee pinnalle ja missä muodossa. Niin välillä vaan mietin, että onko se aina ihan tarpeellista kaikkea esiin kaivella ja kieltämättä olen miettinyt noita vastuuasioitakin. Itselleni on nimittäin muutamakin ihminen viime aikoina puhunut juuri tuosta regressioterapiasta vähän sellaiseen 'kevyttä iltapäiväpuuhastelua' -tyyliin, tosi mielenkiintoista että mitä kaikkea sitä on kokenutkaan..
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #22 : 12.09.2013 11:10:23 »

Regressioterapiassa pitää olla kyllä asiansa osaava ihminen ohjaamassa.  Undecided Ei ole mitään hyvää syytä kokea esim. jonkin lapsuudenmuiston sydäntä repivää paniikkia sellaisenaan uudelleen.
Ja niistä vanhoista asioista voi parantua ja vapautua ilmankin, että kaikkia niitä asiaan liittyviä videonauhoja katselee regressiossa läpi.


Olitpa Gisella rohkea. Tuosta tarinastasi on varmasti apua ja ajateltavaa monelle. Kiitos että jaoit sen Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #23 : 12.09.2013 11:24:01 »

 smitten
Kiitos Gisella, että kerroit kokemuksistasi! On hyvä tietää nopean avautumisen vaaroista. Sitä itsekin harmittelee, kun asiat junnaavat. Kärsimättömyys on pahasta.
Hyvä, että toivuit niin nopeasti!  smitten
Rakkautta ja valoa sinulle  angel smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #24 : 12.09.2013 11:30:34 »

Tässä näkyy kenties myös se kilpailuhenkisyys mikä on meidän maailmassamme niin tyypillistä ja opetetaan jo pienestä pitäen. Itselläni on niin massiivinen traumahistoria että olen nyt oppinut olemaan itselleni lempeä ja antaa itselleni aikaa. Nopeasti tässä kyllä oppii missä ne omat rajat kulkee. Ei tarvitse kiipeä korkealle ymmärtääkseen että on sisäisesti vapaa ja löytääkseen sen mitä etsii. Sitten kun löytää niin ihminen rauhoittuu ja askeleet hieman hidastuu. Kaikki kyllä tulee omalla ajalla.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 12.09.2013 13:28:50 »

Liian nopeista avautumisista/liian suuresta rajatietomäärästä:
<helpotuksen huokaus> Minut sitten taisi moiselta pelastaa se, että aloin samaan aikaan hengellisen heräämisen kanssa sekä leppoistaa arkielämään erittäin rankalla kädellä, että lisäksi käsitellä ihan itsetyöskentelynä niitä ongelmiani ihan omaan tahtiin. Jos joku muu olisi määrännyt tahdin tai olisin vain tehnyt niitä rajatiedollisia/energeettisiä juttuja ilman maallisten ongelmien käsittelyä, olisi voinut käydä ikävästi kun pintaan olisi tullut tavaraa liian nopeasti tilanteessa, jossa vanhat tuhoisat ajatustottumukset ja maailmankuva olisivat edelleen olleet entisensä.

Näin jälkikäteen olen kovin kiitollinen korkeimmalle minälleni ja opassopalleni siitä, että intuitiivisesti tajusin heti että maallinen ja hengellinen tarvitsevat ehdottomasti toisiaan toipumisprosessissa. Ja tietenkin myös kiitän tiukkaa lääkekielteisyyttäni, sekä sitä että hakiessani sitä ainokaista 6 viikon sairaslomaani toipumisen alun tueksi (yrittäjänä ei pidempi olisi onnistunut vaikka olisikin ehkä ollut tarpeen) eteen ei tullut psykiatria joka olisi edellyttänyt lääkitystä jotta olisi kirjoittanut sitä sairaslomaa (sellaisiakin kuulemma on),  vaan sellainen joka vähän myöhemmin lopettikin psykiatrin hommat 'virallisen' lääketieteen puolella ja siirtyi muuallepäin maata töihin johonkin luontaishoitolaan ja on itsekin kohtuullisessa määrin rajatietohörhö.  Grin

Hirveän paljon tuntuu olevan kiinni onnesta - tai ehkä ei niinkään onnesta, vaan siitä että monen sielun valitsemiin oppimiskokemuksiin kuuluu myös takkuilua ja ongelmia siinä toipumisprosessissa - minulle onneksi ei, mutta eipä olisi sitä kyllä pää kestänytkään.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #26 : 13.09.2013 10:34:49 »

Kiitos Eklektikko sullekin, tuli ihan hyvä näkökulma omaankin etenemiseen. Kun olen miettinyt sitä, että olishan se niiden maallisten asioiden käsittely ja traumojen purku ollut varmaan edes jollakin tavalla helpompaa/kevyempää, jos olisi ollut kaikki nämä opasporukat yms. mukana ja se sellainen 'turvan' tunne kuin mitä nyt on. Tai siis onhan ne varmasti olleet mukana silloinkin, minä vaan en itse juuri silloin ollut tietoinen näistä asioista, enkä voinut enää siihen rippileirin Jumalaankaan luottaa ja uskoa siinä kohtaa. Ainakaan ei olisi ollut niin yksinäistä se homma ja elämä silloin. Mutta toisaalta niin, kun ajattelee tältä kannalta, niin ehkäpä se olikin nimenomaan hyvä juttu, että se lapsuuden yhteys ja ylipäänsä kiinnostus näihin 'henkimaailman ilmiöihin' hävisi ja hukkui juuri siinä ennen kuin nämä maalliset ongelmat kaatuivat päälle ja vaativat käsittelyä. Ja löytyi/avautui uudestaan vasta sen jälkeen, kun niistä oli suurimmaksi osaksi toipunut.

Ajatellen nyt vaikkapa niitä ahdistuksen aiheuttamia unihalvauskokemuksia, jotka olisin voinut tulkita todella demoniriivaukseksi ja ties miksi jos olisin ollut niistä asioista silloin tietoinen sillä tavalla. Joitakin syvälle ahdistukselle tunnusomaisia 'katson itseäni/elämääni täysin irti itsestäni' -kokemuksia, ääni- ja näköharhojakin oli satunnaisesti kun posttraumaattinen jylläsi pahimmillaan.

Eli ehkä se ei sitten ollutkaan yhtään huonompi juttu, että meni niin kuin meni. Voisi kai ajatella, että saattoipa olla ihan suunniteltu juttu!  Smiley

tallennettu
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #27 : 13.09.2013 16:36:04 »

Mielenkiintoinen keskustelu!
Minulla on myös huonoja kokemuksia liian aktiivisesti toteutetusta henkistymisestä, nimittäin ystäväni kautta. Hän on juuri sellainen TODELLA haastavan lapsuuden kokenut herkkis, joka hoidatti itseään luontaishoidoilla, regressioilla, ym. Herkkyys vaan lisääntyi ja lisääntyi ja jossain kohtaa mopo lähti käsistä. Ilmeisesti helpottaakseen oloa, hän tarttui viinaksiin. (Itsesuojelua maadoittamisen kautta?) Ei joutunut sairaalaan missään vaiheessa, mutta oli jumissa alkoon useamman vuoden. Muistaakseni painoi alkolla herkkyysasiat pinnan alle, mutta koska tuli riippuvaiseksi, joutui yhä syvemmälle eksyksiin. Sitten koki uskonnollisen pelastuksen... Tänä päivänä syyttää kaikkia hoitoja, harjoitteita, ym. s@@tanasta peräisin oleviksi, koska itse meni niistä niin sekaisin... Katkoi välit minuun siksi, ettei voi olla tekemisisssä S@@tanan kätyreiden kanssa, jne.  Sad

Kerro siinä sitten, että mikä oikeasti mättää... Mutta en siis ole kertonut. Hyvästelin rakkaudella ja annoin hänen lähteä kulkemaan valitsemaansa tietä. Ei nähty kuin harvoin, joten en ollut sillä tavalla tukena, kuin olisin voinut olla jos olisimme asuneet lähempänä. Homma siis meni piilossa pahemmaksi.


Minä puolestani olen ollut sen verran vähissä varoissa, etten olisi voinut hoidattaa itseäni sekopäiseksi.  Wink Sen lisäksi inhoan, kertakaikkiaan inhoan meditaatioharjoituksia, ym. Voin tehdä jotain juttuja sisältä käsin ohjeistettuna, mutta mihinkään ryhmiin tai itsehoito-oppaiden harjoitteisiin en lähde.  buck2 Olen silti - tai ehkä juuri siksi - siivonnut luurangot komeroistani itsekseni, asioiden edettyä omalla painollaan ja saanut tämän kolminaisuuspaketin (keho, mieli, sielu) toimimaan harmoniassa. Eli voisin sanoa yleisesti ohjeeksi: "Elähä sie hättäile".  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #28 : 19.09.2013 20:52:50 »

Mites sit toimia kun avatuminen tapahtuu ns itsestään eikä sille ole valmis eikä psykoosilääkkeetkään aikoinaan poistaneet näitä ns harhoja? Liian pieni annos?
Viimeksi tänään koin harmaan energian kotonani.
Tuntuu hurjalta se että itse aiheuttaisin kaiken kokemani mutta kai se on mahdollista...

Apuna ei myöskään ole ihmiset jotka ohjaavat avautumaan vaikka olen jarru pohjassa koko ajan.
Päihteet voi avata myös lisää. Tämänkin olen kokenut

Miten mieli voi luoda esim hahmoja? Siis niin ettei ajattele koko asiaa ja sit vaan näet keskellä huonetta ihmisenmuotoiset hahmot?
Unihalvaus kuullostaa kamalalta ja miten sikapiikki pystyy aikaansaamaan niitä?
Miksi unihalvauksen kokeneet ovat saaneet apua rukoilemalla ja pyytämällä Kristusta apuun?

Mun täytyy olla sit täysin kajahtanut koska koen näitä kummallisia niin usein. Tähän mennessä yksikään käytetty lääke ei ole poistanut herkkyyttä vai pitäiskö sanoa sairautta.
Kun menneiden elämien tietopankissa on tarpeeks infoa, avautuminen voi tapahtua ilman että tekee itse yhtään mitään
Gisellalle kiitos ja onnittelut että selvisit  smitten



« Viimeksi muokattu: 19.09.2013 20:56:06 kirjoittanut pikkari » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #29 : 19.09.2013 21:59:04 »

Mites sit toimia kun avatuminen tapahtuu ns itsestään eikä sille ole valmis eikä psykoosilääkkeetkään aikoinaan poistaneet näitä ns harhoja? Liian pieni annos?
Viimeksi tänään koin harmaan energian kotonani.
Tuntuu hurjalta se että itse aiheuttaisin kaiken kokemani mutta kai se on mahdollista...


Lohduttaisiko sinua yhtään se, että ns. "terveenkin" yksilön "todellisuus" taitaa olla vain
aistien luoma illuusio, joka mahdollistaa eksisteeraamisen karkealla olemassaolon tasolla
karman (sekä positiivisen että negatiivisen) annihiloimiseksi eli tyhjäksi tekemiseksi?

 Huh
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: