Onko teillä muilla ollut sellaisia kokemuksia kun tapaat jonkun miehen, ihastut ja sitten alkaa ystävät pistämään hanttiin?
Minulle tapahtui eka kertaa näin ja jaksan hämmästellä miksi yhtäkkiä, kun olen vajaan 4 vuoden yksinäisyyden jälkeen tavannut miehen ja ihastunut niin sitten alkaa ystävät haukkumaan miestä, neuvomaan miten mun kannattaa jättää hänet jne.
Olen ihan pihalla. Olen nyt joutunut laittamaan 2 ystävää jäähylle ja henkisillä tasoilla vasta onkin tullut sellaista sekametelisoppaa koskien meitä kahta että oksat pois.
Sitten kun aiemmin yritin päästä eroon yhdestä hullusta miehestä joka roikkui minussa energiatasolla ja muutenkin hän oli sairas niin hänet kaikki ylisti kun on niin voimakas jne.
Sanottakoon että tämä nykyinen jota tapailen on ohjannut minut oikeaan suuntaan, opettaa ja on muuten ollut kasvulleni todella hyvä ja hänen avustuksella olen oppinut sietämään vaikeita tunteita ja hän antaa minun olla oma itseni ja antaa minulle vapautta jne.jne.
Eli tää kaveri on tällä hetkellä sopiva oman henkisen kasvuni kannalta ja muutenkin rakas.
Mä en tajua