Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Virolaiset naiset!  (Luettu 29454 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #30 : 28.10.2013 21:19:17 »

Ootko sideman menossa käymään Virossa? :Smiley
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #31 : 30.10.2013 23:32:51 »

Ootko sideman menossa käymään Virossa? :Smiley

Oiskoon toi  ?? !! ... kts sideman « Vastaus #26 : 24.10.2013 21:28:46 »

 Cheesy  skorpioni
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #32 : 31.10.2013 01:53:28 »

Ootko sideman menossa käymään Virossa? :Smiley

En tod! Minulla on reissufobia!   Undecided
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #33 : 31.10.2013 01:58:00 »


On kyllä Hintsan Lotta todella hintsun näköinen Viroa MM-kisoissa edustavan
180-senttisen Kristiina Karjalaisen rinnalla! Plikkahan on kuin Saapan kuninkatar!

 smitten
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #34 : 31.10.2013 02:33:04 »

En tod! Minulla on reissufobia!   Undecided

Ai no harmi Sad   Mutta jospa niitä olis helsingissäkin, vapaita virottaria Kiss
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #35 : 31.10.2013 16:24:05 »

En tod! Minulla on reissufobia!   Undecided

Ai no harmi Sad   Mutta jospa niitä olis helsingissäkin, vapaita virottaria Kiss

Heh..heh .. !!!
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #36 : 01.11.2013 17:31:15 »

Hetkinen... onko tässä kyse kansanryhmästä kiihottumisesta? Mä teen tästä rikosilmoituksen.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #37 : 01.11.2013 21:13:04 »

En tod! Minulla on reissufobia!   Undecided

Ai no harmi Sad   Mutta jospa niitä olis helsingissäkin, vapaita virottaria Kiss

No, jos totta puhutaan, meikäläisen näkökulmasta virolaisilta naisilta puuttuu usein yksi
fiitsöri, ja  sen mukana miltei kaikki: heillä on kyllä pitkät koivet kuin kameleilla, mutta
ns. räystäsper*e loistaa poissaolollaan. BB:ssä Saakimin Anu selvästi kadehti Annemarin (sp?)
JLo - pebaa!

Toisaalta on outoa, että pidän pakaroita niin suuressa arvossa, kun itsellänikin on vähän kuin
"n**keripikajuoksijain" gluteus maximukset, vaikka en diggaakaan juoksemisesta vaan
lähinnä fillaroinnista ja talvisin luistelusta, vaikka minulla hieman paradoksaalisti on huonohko
tasapaino, mutta luistelussa on yleensä huomattavasti enemmän ns. vapausasteita kuin vaikkapa
hiihdossa, ellei sitten kyseessä ole luistelu hiihto...

 Shocked

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 02.11.2013 13:57:15 »

Aikamoista yleistämistä.... No voin mäkin yleistää, että monet muun maalaiset miehet on paljon paremman näköisiä kuin suomalaisjuntti jörrikät...  Wink
« Viimeksi muokattu: 02.11.2013 14:03:20 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #39 : 03.11.2013 10:45:04 »

Aikamoista yleistämistä.... No voin mäkin yleistää, että monet muun maalaiset miehet on paljon paremman näköisiä kuin suomalaisjuntti jörrikät...  Wink

Totta mooses, mutta suomalaiset miehet ovat yli 60 prosenttisesti siperialaisten mammutin metsästäjäin
jälkeläisiä, joten meidän ulkonäöltämme ei voi mitään ihmeellistä odottaa. Suominaiset sensijaan
ovat kuulemma geeneiltään lähempänä Euroopan sivistyskansoja.

No, onhan fakta, että Suomella on (ainakin) kaksi Miss Universumia ja pari Miss Eurooppaa. Montakos
Eestillä on, heh heh...?

 :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #40 : 03.11.2013 10:54:19 »

Jokaiseen aikakauteen ja kulttuuriin liittyy omanlaisena kauneusihanne.
Minusta on aika lapsellista kilpailla sellaisten asioiden kanssa jolla kaikilla henkilökohtaisella tasolla ole mahdollisuus vaikuttaa. Tänäpäivänä naiset on niin leikelty ja rahalla saa kyllä itselleen ostettu ulkonäön mutta harmikseni täytyy todeta että näillä jotka liikaa panostaa ulkoiseen onkin sisäisesti ihan tyhjiä.
Ja mitä suomalaisjunttimiehiin tulee niin katsokaapas kuinka monella on kuitenkin hyvä sydän ja hyvä elämä, tekevät ahkerasti töitä ja antavat naiselleen hyvän elämän.
Aika herkästi ihmiset vie rumilta ja yksinkertaisiltakin ihmisiltä heidän ihmisarvonsa  knuppel2 police
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #41 : 03.11.2013 13:59:59 »

Juu on tää ulkonäön palvonta mennyt ihan järjettömiin mittasuhteisiin. Ihan jo omankin elämän aikana oon huomannut muutoksen. Silloin kun itse kävi ala-astetta niin vaatteita pidettiin lähinnä sen takia ettei palellut, ja hiukset saattoi hapsottaa miten vaan ja olla likaiset. Nykykoululaisille tuollainen ei tule kysymykseenkään.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #42 : 03.11.2013 15:11:23 »

Juu on tää ulkonäön palvonta mennyt ihan järjettömiin mittasuhteisiin. Ihan jo omankin elämän aikana oon huomannut muutoksen. Silloin kun itse kävi ala-astetta niin vaatteita pidettiin lähinnä sen takia ettei palellut, ja hiukset saattoi hapsottaa miten vaan ja olla likaiset. Nykykoululaisille tuollainen ei tule kysymykseenkään.

Näino! Ja muutoinkin on esim. ystävyyden kriteerit vaikkapa teineillä aika rankat: jos et hanki iPhone'ä, ystävyyssuhde
katkeaa siihen paikkaan?!

Kaipa tuo jotenkin perverssillä tavalla liittynee Maslow'in tarvehierarkiaan:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mazlow%27s_Hierarchy_of_Needs.svg

 Undecided
« Viimeksi muokattu: 03.11.2013 15:15:21 kirjoittanut sideman » tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #43 : 04.11.2013 19:49:56 »

Kaikkihan me oomme vitikoista kotoisin .. Afrikasta. Ne ketkä aikanaan sieltä hengissä selvisivät. 
Kuka kiertänyt pohjolaan Siperian kuka Euroopan kautta. Tutkikaa haploryhmänne, niin tiedätte
kenen poikia ja tyttäriä olette. Jollette sitten kannata ajatusta jotta ihminen on merestä
maalle noussut kituskasvuinen ...

 Tongue
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: