Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy neuvoja rakkauelämääsi liittyen, katson sinulle Rakkauden Enkelit-korteista  (Luettu 47924 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
AnnaAleksandra
Vieras
« : 18.09.2013 15:52:11 »

Elikkäs intutio-pohjaisesti nostan sinulle vastauksia ja neuvoja kysymyksiisi näistä Doreen Virtuen  ihanista"Romance Angels" oraakkelikorteista, olen 'työskennellyt' näiden korttien kanssa n. vuoden, ja ajattelin että tämä toimisi hyvänä lisäharjoituksena  Smiley
Kysymyksiä vaan tulemaan  smitten smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 18.09.2013 16:05:18 »

Suloista  smitten

Mikä kortti tulisi minulle ja yhdelle rakkaalle? Thanks!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 18.09.2013 16:24:57 »

No minullekin saa nostaa? Smiley
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3 : 18.09.2013 16:27:07 »

Kivaa kun jaksat nostella kortteja. Smiley Nostaisitko minullekin, kiitos. angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 18.09.2013 16:43:41 »

Minullekkin saa nostaa. smitten Smiley kiitos angel smitten
tallennettu
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #5 : 18.09.2013 16:57:46 »

Minäkin voisin ottaa, anna tulla vain.  smitten Kiitos! :Smiley
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #6 : 18.09.2013 17:02:56 »

no minä liityn jonoon? tähän hetkeen ja tähän ihmissuhteeseen toivon viestiä? Smiley
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #7 : 18.09.2013 19:07:19 »

Minullekin voisi nostaa kortin siihen mihin pitäisi nyt keskittyä ihmissuhderintamalla:)
tallennettu
AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #8 : 18.09.2013 19:18:27 »

Suloista  smitten

Mikä kortti tulisi minulle ja yhdelle rakkaalle? Thanks!

Tämä kortti tuli sinulle ja rakkaalles Aviciii: Henkilökemiaa Wink
Välillänne on vahvaa magneettista vetovoimaa. Olet saanut tämän kortin koska tunnet vahvaa energialatausta toista henkilöä kohtaan.  Toisinsanoen, henkilökemianne luo voimakkaan miellyttäviä tuntemuksia jotka vetävät teitä kohti toisianne. Kipinä ja rakkaus väillänne voidaan kasvattaa vielä suuremmaksi leikkisyydellä ja huomaavaisuudella.Kutsu rakkauden enkeleitä ohjaamaan sinua tekemään tärkeitä valintoja henkilökemianne kanavoinnin suhteen.




No minullekin saa nostaa? Smiley

Tämä kortti tuli sinun rakkauelämällesi Kuuhilda:Vetäytyminen Smiley
Rakkauselämäsi kukkii kun pääset vetäytymään kumppanisi kanssa yksityiseen ja rauhalliseen paikkaan muiden ihmisten ulottuvilta. Jos olet parisuhteessa niin rakkauelämäsi pääsee etemään seuraavalle asteelle pienen "eristäytymisen" ulkomaailmasta myötä. Tämä "eristäytyminen" voi tarkoittaa lomaa tai muuta rentouttavaa kahdenkeskistä ajanviettoa kahdestaan. Tai jos olet sinkku niin nyt sinun on hyvä keskittyä omaan hyvinvointiisi, jotta saisit paremman yhteyden tunteisiisi ja näkemyksiisi.  Hemmottele itseäsi kaikin tavoin (vaikkapa ostamalla itsellesi lahja). Tämä kortti voi olla myös merkki siitä että olet valmis uuteen parisuhteeseen, mutta se voi tulla elämääsi vasta kun itse rakastat ja arvostat itseäsi. Kumppani voi löytyä juuri silloin kun olet keskittynyt omaan hyvinvointiisi vaikka loma-matkan tai harrastuksen parissa.





Kivaa kun jaksat nostella kortteja. Smiley Nostaisitko minullekin, kiitos. angel

Tässä kortti sinulle Valonkukka: Entisen-elämän ihmissuhde
Rakkauden enkelit ovat antaneet tämän kortin sinulle siksi että olet miettinyt jotakin ihmissuhdettasi paljon viimeaikoina. Sinulla on jotain keskenjääneitä asioita tämän sielunkumppanisi kanssa edellisestä elämästäsi. Sielunkumppanit tunnistavat toisensa välittömästi  romanttisesta ja seksuaalisesta vetovoimasta. Tämä magnetismi joka tuo kaksi ihmistä yhteen voi ylittää logiigan, koska tämän ihmissuhteen tarkoitus on paraneminen ja oppiminen. Onko sielunkumppanisi tulossa kumppaniksesi tässä elämässä riippuu sinun persoonallisisten ja henkisten oppituntien sekä kasvamisen tuloksesta. smitten



Minullekkin saa nostaa. smitten Smiley kiitos angel smitten

Tämän kortti on sinulle Unelmassa: Uskonnolliset tekijät angel
Rakkauelämäsi vaikuttaa uskonnollisen kavatuksen ja henkisen polkusi suhteen. Tämä kortti muistuttaa että uskonto ja henkisyys ovat tärkeitä seikkoja rakkauselämässäsi. Mahdollisesti etsit parisuhdetta kumppaniin jonka kanssa voisit jakaa henkiset uskomuksesi. Jos asiat ovat näin, niin tämä kortti tulee sinulle ohjauksena etsimään kumppania kirkoista, temppeleistä tai muualta paikoista joka kuvastaa uskomuksiasi. Jos olet parisuhteessa missä et voi jakaa uskomuksiasi kumppanisi kanssa voit tuntea tyytymättömyyttä. Silloin sinun rukouksesi ja visualiasointisi tasapainoisemmasta parisuhteesta voivat tuoda hyvää ja positiivista energiaa suhteeseenne.



Minäkin voisin ottaa, anna tulla vain.  smitten Kiitos! :Smiley

Tämä kortti on Eleanorille: Intohimo
Rukouksesi suuresta rakkaudesta on kuultu ja vastaus annettu, ja enään kaikki riippuu sinusta. Sinussa on voimaa palauttaa intohimo elämääsi. Itse asiassa, kukaan muu ei voi tuoda sitä sinulle kuin sinä itse! Tämä kortti ohjaa sinua etsimään asioita jotka tuottavat sinulle varmimman ilon elämässäsi, oli sitten kyse harrastuksesta, tai muusta ainutlaatuisesta aktiviteetista. Kaikki mikä saa sydämmesi iloitsemaan tuo positiivista tuulta rakkauselämääsi. Kun tunnet intohimoa elämässäsi, niin tulet löytämään intohimon myös rakkauselämässäsi. Seuraa sydäntäsi ja sieluasi nautintoon! Smiley



Kiva!  Smiley

Mies kiikarissa...miten sen  saisi omaksi....?  Wink

-zillic-

Tässä kortti zillicille: Rakasta itseäsi ensin
Itsekunnioitus tekee sinut enemmän romanttisesti viehättäväksi. Jos haluat enemmän rakkautta, niin huolehdi ensin itsestäsi. Mitä enemmän rakastat sitä mikä olet, sitä suurempaa rakkautta saat myös toisilta. Tämä tarkoittaa että sinun pitää pitää hyvää huolta itsestäsi, ja ehkä harjoitella tulemaan vielä itsevarmemmaksi. Älä huolehdi, voit silti olla erittäin rakastettava omien kun noudatat omia rajoituksiasi. Tämä kortti muistuttaa koinka tärkeää on rakastaa itseäsi, sillä kunnioittamalla itseäsi saat elämääsi enemmän rakastavia ihmisiä.Elikkäs kysyit että miten saisit tämän miehen omaksesi, ja vastauksena on että rakastamalla ensin itseäsi  smitten


no minä liityn jonoon? tähän hetkeen ja tähän ihmissuhteeseen toivon viestiä? Smiley

Kortti NiNNI*:lle:Luottamus
Vastauksena kysymykseesi, Rakkauden enkelit kutsuvat sinut luottamaan suhteeseesi ja siihen että kaikki on täsmälleen niin kuin pitääkin. Älä lähetä pelkoa suhteeseesi, se luo ainoastaan draamaa ja negatiivisuutta. Sen sijaan enkelit pyytävät sinua vapauttamaan pelkosi heille. Suhteesi on olemassa tuodakseen sinulle siunasta ja henkilökohtaista kasvua, johtamaan sinut kauniiseen romanttiseen rakkauteen niin syvälle kuin ansaitset. Uskosi kohottaa energioitasi ja tuo sinulle positiivia kokemuksia ja tilanteita. Tämä on todellakin suhde missä kaikki asiat ovat mahdollisia, kun uskot siihen. Smiley
















« Viimeksi muokattu: 18.09.2013 19:20:30 kirjoittanut AnnaAleksandra » tallennettu
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #9 : 18.09.2013 19:21:40 »

Minäkin voisin kokeilla  smitten
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #10 : 18.09.2013 19:27:28 »

löydänkö koskaan miestä tai saanko enää koskaan edes miestä 2funny
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #11 : 18.09.2013 19:32:00 »

Kiitos vain AnnaAleksandra Smiley
En seurustele Smiley Korttisi oli ihan kuin nenä päähän,
juuri noin itsekin oon asian ajatellut Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 18.09.2013 19:42:55 »

Kiitos, juu näin se on..täytyy olla samoilla aaltopituuksilla kuin minä olen. angel smitten
Tämän kortti on sinulle Unelmassa: Uskonnolliset tekijät angel
Rakkauelämäsi vaikuttaa uskonnollisen kavatuksen ja henkisen polkusi suhteen. Tämä kortti muistuttaa että uskonto ja henkisyys ovat tärkeitä seikkoja rakkauselämässäsi. Mahdollisesti etsit parisuhdetta kumppaniin jonka kanssa voisit jakaa henkiset uskomuksesi. Jos asiat ovat näin, niin tämä kortti tulee sinulle ohjauksena etsimään kumppania kirkoista, temppeleistä tai muualta paikoista joka kuvastaa uskomuksiasi. Jos olet parisuhteessa missä et voi jakaa uskomuksiasi kumppanisi kanssa voit tuntea tyytymättömyyttä. Silloin sinun rukouksesi ja visualiasointisi tasapainoisemmasta parisuhteesta voivat tuoda hyvää ja positiivista energiaa suhteeseenne.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2013 19:46:02 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #13 : 18.09.2013 20:31:10 »

Mjaa, lusikka soppaan:

Onko tässä lähiaikoina tiedossa mulle suhdetta/kumppania/whatever? Vai chillaanko sinkkuna?  Smiley

Kiitos Smiley
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #14 : 18.09.2013 20:42:47 »

Minullekin saa nostaa kortin  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: